Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeker! :D

Tuurlijk! Haha

Golf 3? Never!

Ondanks dat jullie auto's er allemaal nog netjes bij staan, vind ik de Golf 3 nou niet bepaald een mooie auto :$ (no offense)

Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen

Het zijn wel prima beginners auto's

Uiteraard nog gefeliciteerd met je aankoop Maxvito

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker! :D

Tuurlijk! Haha

Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen

Het zijn inderdaad vaak aso bakken maar dat neemt niet weg dat een goed onderhouden Golf best een goede auto kan zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad vaak aso bakken maar dat neemt niet weg dat een goed onderhouden Golf best een goede auto kan zijn :)

Ik heb het ook niet over de kwaliteit hea, maar meer over het 'zondag avond volk bij de Mac Donalds imago'

Fusion audio, No Fear stickers, Hardcore to da bonezz.. je snapt wat ik bedoel ;)

Vrees overigens ook dat dat komt omdat het een prima beginners auto is, dus veel jongeren kopen hem

Of je nou een Golf 3, Civic of 106 etc koopt maakt niet uit, betaalbare auto's voor jonge bestuurders met foute, hele foute smaak

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker! :D

Tuurlijk! Haha

Golf 3? Never!

Ondanks dat jullie auto's er allemaal nog netjes bij staan, vind ik de Golf 3 nou niet bepaald een mooie auto :$ (no offense)

Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen

Het zijn wel prima beginners auto's

Uiteraard nog gefeliciteerd met je aankoop Maxvito

gelukkig zijn er ook mensen zonder slechte smaak :puh:483064_4640858704625_191876256_n.jpg(ik weet dat dit een vento is, maar het is in principe hetzelfde als een golf ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Het is maar net wat je mooi vind. Persoonlijk vind ik de auto te laag en de velgen zijn lelijk en lomp.

Een auto 'tjoenen' vind ik eigenlijk zonde. Gooi er mooie, luxe velgen onder, dan breekt de auto al en is het in mijn ogen genoeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? :7

Omdat het kan :D

Ik heb het ook niet over de kwaliteit hea, maar meer over het 'zondag avond volk bij de Mac Donalds imago'

Fusion audio, No Fear stickers, Hardcore to da bonezz.. je snapt wat ik bedoel ;)

Vrees overigens ook dat dat komt omdat het een prima beginners auto is, dus veel jongeren kopen hem

Of je nou een Golf 3, Civic of 106 etc koopt maakt niet uit, betaalbare auto's voor jonge bestuurders met foute, hele foute smaak

Klopt, al zijn nu de Golf 4 aan de beurt, gezien ze al voor 1000 euro te koop staan, houden ze nog budget over voor hun Sony Xplod subwoofer, MDF hoedenplank met 9x6 caliber speakers en kunnen ze hem nog mat rollen ook.

Jammer eigenlijk, hier bij de lokale Macdrek staat een Golf 3 VR6 die helemaal afgeragd wordt, en te bedenken dat een Golf VR6 toentertijd zo'n 66.000 gulden kostte en nu zo behandeld wordt :N

gelukkig zijn er ook mensen zonder slechte smaak :puh:483064_4640858704625_191876256_n.jpg(ik weet dat dit een vento is, maar het is in principe hetzelfde als een golf ;))

Lekkere wielen :D

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon dit

Superlid, en dan toch niet weten dat een afbeelding maar een max grootte mag hebben, zet hem dan in een spoiler ;)

Overigens is het niet mijn smaak, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders

@ERRWINS, ik kan ook maar moeilijk een auto standaard houden hoor :bonk:

Begon bij mij met deze, standaard gekocht en zo gemaakt:

DSC_0970.jpg

Volgende auto ga ik waarschijnlijk ook niets meer mee doen, ben die tijd nu wel voorbij zullen we maar zeggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...