moechy Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Heb ik ook......... in men Golf Een motorfiets in je golf? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) Een motorfiets in je golf? Nouja, als we echt gaan mierenneuken, een motor heeft ie al voorin en een fiets past best in een Golf. Bewerkt: 21 oktober 2014 door MegaPilot Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Een motorfiets in je golf? Ik rij standaard met een minibike in de koffer Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Zeker! Tuurlijk! Haha Golf 3? Never! Ondanks dat jullie auto's er allemaal nog netjes bij staan, vind ik de Golf 3 nou niet bepaald een mooie auto :$ (no offense) Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen Het zijn wel prima beginners auto's Uiteraard nog gefeliciteerd met je aankoop Maxvito Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Zeker! Tuurlijk! Haha Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen Het zijn inderdaad vaak aso bakken maar dat neemt niet weg dat een goed onderhouden Golf best een goede auto kan zijn Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Het zijn inderdaad vaak aso bakken maar dat neemt niet weg dat een goed onderhouden Golf best een goede auto kan zijn Ik heb het ook niet over de kwaliteit hea, maar meer over het 'zondag avond volk bij de Mac Donalds imago' Fusion audio, No Fear stickers, Hardcore to da bonezz.. je snapt wat ik bedoel Vrees overigens ook dat dat komt omdat het een prima beginners auto is, dus veel jongeren kopen hem Of je nou een Golf 3, Civic of 106 etc koopt maakt niet uit, betaalbare auto's voor jonge bestuurders met foute, hele foute smaak Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Hier is het de donderdagavond waar alle jongeren samen komen met hun getjoende auto's, rondjes driften enzo Heerlijk kansloos. Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Haha.. hier in het dorp is dat vaak BMW Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Zeker! Tuurlijk! Haha Golf 3? Never! Ondanks dat jullie auto's er allemaal nog netjes bij staan, vind ik de Golf 3 nou niet bepaald een mooie auto :$ (no offense) Maar misschien komt dat ook wel door het slechte imago wat die auto's hebben + de foute tjoening 90% van de gevallen Het zijn wel prima beginners auto's Uiteraard nog gefeliciteerd met je aankoop Maxvito gelukkig zijn er ook mensen zonder slechte smaak (ik weet dat dit een vento is, maar het is in principe hetzelfde als een golf ) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Het is maar net wat je mooi vind. Persoonlijk vind ik de auto te laag en de velgen zijn lelijk en lomp. Een auto 'tjoenen' vind ik eigenlijk zonde. Gooi er mooie, luxe velgen onder, dan breekt de auto al en is het in mijn ogen genoeg Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Waarom? Omdat het kan Ik heb het ook niet over de kwaliteit hea, maar meer over het 'zondag avond volk bij de Mac Donalds imago' Fusion audio, No Fear stickers, Hardcore to da bonezz.. je snapt wat ik bedoel Vrees overigens ook dat dat komt omdat het een prima beginners auto is, dus veel jongeren kopen hem Of je nou een Golf 3, Civic of 106 etc koopt maakt niet uit, betaalbare auto's voor jonge bestuurders met foute, hele foute smaak Klopt, al zijn nu de Golf 4 aan de beurt, gezien ze al voor 1000 euro te koop staan, houden ze nog budget over voor hun Sony Xplod subwoofer, MDF hoedenplank met 9x6 caliber speakers en kunnen ze hem nog mat rollen ook. Jammer eigenlijk, hier bij de lokale Macdrek staat een Golf 3 VR6 die helemaal afgeragd wordt, en te bedenken dat een Golf VR6 toentertijd zo'n 66.000 gulden kostte en nu zo behandeld wordt gelukkig zijn er ook mensen zonder slechte smaak (ik weet dat dit een vento is, maar het is in principe hetzelfde als een golf ) Lekkere wielen Bewerkt: 22 oktober 2014 door GolfG60 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Gewoon dit Superlid, en dan toch niet weten dat een afbeelding maar een max grootte mag hebben, zet hem dan in een spoiler Overigens is het niet mijn smaak, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders @ERRWINS, ik kan ook maar moeilijk een auto standaard houden hoor Begon bij mij met deze, standaard gekocht en zo gemaakt: Volgende auto ga ik waarschijnlijk ook niets meer mee doen, ben die tijd nu wel voorbij zullen we maar zeggen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ziet er netjes uit, volgens mij is er niet al te veel aan veranderd, of toch wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.