Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als jullie het over een V8 hebben kom ik aanzetten met m'n turkenbak: De VW Golf VR6 met een V6. biertje.gif

Logisch, VR6 een V6. :puh: Is gewoon een V6 motor met de cilinders onder 15 graden hoek ipv 60 of 90 graden. Die dingen zijn ook best snel. :)

Geplaatst:

We moeten natuurlijk wel een beetje de nieuwe vaderlandse trots steunen, daar zou ik graag zo'n iets oudere saab turbo willen als eerste auto

1999_saab_9-3_2_dr_viggen_turbo_hatchback-pic-45964.jpeg

Als ik het echt voor het zeggen had werd het een oude amerikaan, bij voorkeur deze corvette:

136285929_zd8eq-M.jpg

Of elk ander model tussen 1969 en 1982 met sidepipes 8)

Geplaatst:

American Muscle (H)

Das trouwens een Pontiac Firebird. Maar die dingen zijn echt vet, net als de Camaro's van die tijd. :D

Geplaatst:

American Muscle (H)

Das trouwens een Pontiac Firebird. Maar die dingen zijn echt vet, net als de Camaro's van die tijd. :D

Entschuldiging, je hebt helemaal gelijk...

either way, een corvette of een firebird trans am neem ik allebei genoegen mee :Y

Geplaatst:

Als we over Amerikanen gaan spreken, dan moet ik zeggen dat ik maar 2 auto's in het bijzonder mooi vind, de '67 Mustang Fastback en de '69 Camaro. Zijn nog wel meer Amerikanen die vrij mooi zijn, maar dit zijn de eerste 2 auto's die me binnenschieten bij het woord Amerika.

Geplaatst:

En ben nog aan het twijfelen of ik niet voor een Opel astra zou gaan ipv die jeeps..

Is wel een stuk goedkoper in de kosten, ik was ook van plan om als ik mijn rijbewijs haalde gelijk een mooie grote amerikaan o.i.d. te kopen, maar daar ben ik ook van afgestapt. Ik heb nu een maand mijn rijbewijs en ben aan het kijken voor een niet te dure oldtimer (en dan ook het liefst op LPG of diesel) zodat het betaalbaar blijft, want ik ben ook maar een student. :puh:

Geplaatst:

En ben nog aan het twijfelen of ik niet voor een Opel astra zou gaan ipv die jeeps..

mag ik vragen waarom je een astra overweegt? Niet dat ik zeg dat je dat niet moet doen, maar ik vraag het me gewoon af :D Dus waarom een astra tov andere hatchbacks? (of wordt het een station?)

Geplaatst:

mag ik vragen waarom je een astra overweegt? Niet dat ik zeg dat je dat niet moet doen, maar ik vraag het me gewoon af :D Dus waarom een astra tov andere hatchbacks? (of wordt het een station?)

Opel Astra kan ook een sedan zijn hé, en het lijkt mij dat je voor de Astra gaat, omdat ze (de wat oudere Astra's dan) wat betreft aanschafprijs enorm goedkoop zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga wss voor de een astra sedan.

We hebben op school 1staan waar we aan sleutelen.

En die dingen rijden enorm goed en zijn handig om aan te sleutelen.

Ideale auto voor my dus.

Bewerkt: door moechy

Ik ga wss voor de een astra sedan.

We hebben op school 1staan waar we aan sleutelen.

En die dingen rijden enorm goed en zijn handig om aan te sleutelen.

Ideale auto voor my dus.

Heb je ook een lasapparaat?

Die zul je dan wel nodig hebben :clown:

Op het moment heb ik geen auto, maar ik ga kijken voor een Golf G60 :klap:

03062008209.jpg

Bewerkt: door GolfG60

Lady's and Gentleman,

I proudly present to you...

...My own first car:

een Mitsubishi Galant GLX uit 1983

ik heb nog geen foto's (zal binnenkort misschien wel updaten, als ik de tijd kan vinden), en dit is het enige plaatje dat er nog van te vinden valt op internet:

796697617.jpg

edit: zie de spoiler hieronder, een paar foto's die ik vanmiddag gemaakt heb.

2nvay2r.jpg1feeea.jpg25hiow8.jpg

Bewerkt: door marv666
Geplaatst:

De linker hadden we ( Hyundai Trajet )

Die rechter hebben we nu ( Mazda Premacy )

Bij de Mazda hebben we nu ook getint glas.

post-91354-128646806625.jpg

post-91354-128646794075.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...