Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 andere velgjes, verlaagd, gespoten remklauwen, en een achterspoilertje. en ik gok dat je ook nog een aftermarket luchtfilter erop had geschroeft. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ziet er netjes uit, volgens mij is er niet al te veel aan veranderd, of toch wel? Allemaal veranderd: 6000k Xenon Witte stadslichten Black Valeo koplampen LED Achterlichten Meegespoten stootlijsten 206 RC Carbon spoiler 206 RC Carbon spiegelkappen 206 RC Achterbumper Type 2 Grill Open lucht filter Middendemper vervanger (RVS) Ragazzon Einddemper (RVS) PM Performance eindstukken (RVS) Katvervanger (RVS) AP Suspension schroefset (6cm verlaagd) Veerpootbrug 17 inch velgen Quickshift Brembo HP remschijven rondom (Geperforeerd) Ferodo DS Racing remblokken Goodridge RVS remleidingen Parrot bluetooth carkit Alpine radio Audio System Composet Hertz Subwoofer MTX Versterke Audio System versterker Dietz bekabeling Silent Coat 2 mm demping (portieren) Silent Coat 4 mm demping (kofferbak) Silent Coat Noise Isolator (portieren) andere velgjes, verlaagd, gespoten remklauwen, en een achterspoilertje. en ik gok dat je ook nog een aftermarket luchtfilter erop had geschroeft. Ik begrijp hieruit dat je met een probleem zit, vertel het eens jongen?! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ziet er netjes uit, volgens mij is er niet al te veel aan veranderd, of toch wel? Allemaal veranderd: 6000k Xenon Witte stadslichten Black Valeo koplampen LED Achterlichten Meegespoten stootlijsten 206 RC Carbon spoiler 206 RC Carbon spiegelkappen 206 RC Achterbumper Type 2 Grill Open lucht filter Middendemper vervanger (RVS) Ragazzon Einddemper (RVS) PM Performance eindstukken (RVS) Katvervanger (RVS) AP Suspension schroefset (6cm verlaagd) Veerpootbrug 17 inch velgen Quickshift Brembo HP remschijven rondom (Geperforeerd) Ferodo DS Racing remblokken Goodridge RVS remleidingen Parrot bluetooth carkit Alpine radio Audio System Composet Hertz Subwoofer MTX Versterke Audio System versterker Dietz bekabeling Silent Coat 2 mm demping (portieren) Silent Coat 4 mm demping (kofferbak) Silent Coat Noise Isolator (portieren) andere velgjes, verlaagd, gespoten remklauwen, en een achterspoilertje. en ik gok dat je ook nog een aftermarket luchtfilter erop had geschroeft. Ik begrijp hieruit dat je met een probleem zit, vertel het eens jongen?! niks, ik had verwacht dat je het als een echte tjappo had gedaan, maar je hebt het zo te zien proffesioneel aangepakt Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Aan jullie uit te peuzelen welk model auto ik heb Foto is deze zomer in Duitsland gemaakt Bewerkt: 22 oktober 2014 door NicolaB Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Een Pixo? Ja inderdaad, een Nissan Pixo uit 2011 Reageren
Together Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik zag het ook aan het interieur van de Pixo. Mijn moeder heeft deze auto zelf . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Voor mij was het een gok. De Micra of de Pixo Reageren
moechy Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Een motorfiets in je golf? Nouja, als we echt gaan mierenneuken, een motor heeft ie al voorin en een fiets past best in een Golf. We doen hier niet aan mierenneuken, enkel auto- en motorrijden En nu vort! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Aan jullie uit te peuzelen welk model auto ik heb Foto is deze zomer in Duitsland gemaakt Doe die stuurhoes eens weg of op zijn minst een beetje symmetrisch Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Waarvoor kopen mensen eigenlijk stuurhoezen? Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Dan eh, tja... dan beschadig je je stuur niet als je scherpe handen hebt! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Haha bij de dealer waar ik werk hebben we ook een Pixo staan. Vergeleken met die is deze Pixo nog netjes.. Denk aan Tweety stoel hoezen enzo. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Haha bij de dealer waar ik werk hebben we ook een Pixo staan. Vergeleken met die is deze Pixo nog netjes.. Denk aan Tweety stoel hoezen enzo. Zo frustrerend wanneer mensen dat doen, net als wimpers bij een Twingo.. Bewerkt: 22 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.