Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Aan jullie uit te peuzelen welk model auto ik heb :puh:

Foto is deze zomer in Duitsland gemaakt :)

Doe die stuurhoes eens weg of op zijn minst een beetje symmetrisch :clown:

Nee, dan kom ik mijn huis niet meer in en is het niet meer veilig om in bed te liggen.

Even zonder dollen, zoals je ziet heeft de Pixo na 3 jaar al flink wat gebruikssporen aan het stuur. De Corsa heeft dat niet (ong 5 jr), daarbij zou ik het zelf ook niet doen, omdat ik ooit eens m'n oma met zo'n pluche ding* tegen een paaltje heb zien knallen hier in de straat. We hadden dus besloten om er een aan te schaffen, maar daaraan moest echt geen millimeter verschuiving inzitten, ook al gooi ik het stuur 40x om (ik heb serieus getest door het stuur te draaien en met mn andere hand keihard aan dat ding de contradictie in te draaien :D). Mijn goedkeuring heeft het nu, dus tadah We hebben een leuk hoesje. Zelfde geld voor de nieuwe wieldeksels die er opzitten, die hoefde er van mij ook niet op. Maar goed, ik rijd er alleen als ik op vakantie ga of mensen moet oppikken (als ik de 4 deuren nodig heb), anders heb ik de Corsa.

*

stuurhoes.jpg

Voor boodschappen is die auto echt heel handig trouwens. Deurtjes open en je kan op elke stoel een Tas ploffen, in de riemen zetten en je hebt dan meer gemakkelijk bruikbare ruimte dan de 3-deurs Corsa. Maar goed, ik ga het niet over de rijeigenschappen hebben, want dat is een wereld van verschil :)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je een foto van hoe ie er nu uit ziet?

Ben benieuwd :Y

img_1483x8qz6.jpg

img_14841fq5n.jpg

img_1486cfpns.jpg

img_1487i1rlr.jpg

img_149113qti.jpg

img_1492gdq3m.jpg

img_1488uzoza.jpg

img_1489uhoud.jpg

Speciaal voor jou dan.. :D

Die gouden velgen lijken heel fout, (en eigenlijk zijn ze dat ook wel :7) maar na een tijdje raak je er best aan gewend en staat het best wel leuk onder een zwarte auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een foto van hoe ie er nu uit ziet?

Ben benieuwd :Y

img_1483x8qz6.jpg

img_14841fq5n.jpg

img_1486cfpns.jpg

img_1487i1rlr.jpg

img_149113qti.jpg

img_1492gdq3m.jpg

img_1488uzoza.jpg

img_1489uhoud.jpg

Speciaal voor jou dan.. :D

Die gouden velgen lijken heel fout, (en eigenlijk zijn ze dat ook wel :7) maar na een tijdje raak je er best aan gewend en staat het best wel leuk onder een zwarte auto.

Ik wou er al over beginnen, het is niet echt mijn smaak maar mensen herkennen je er wel aan. Het heeft dus wel positief effect :puh:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

img_1483x8qz6.jpg

img_14841fq5n.jpg

img_1486cfpns.jpg

img_1487i1rlr.jpg

img_149113qti.jpg

img_1492gdq3m.jpg

img_1488uzoza.jpg

img_1489uhoud.jpg

Speciaal voor jou dan.. :D

Die gouden velgen lijken heel fout, (en eigenlijk zijn ze dat ook wel :7) maar na een tijdje raak je er best aan gewend en staat het best wel leuk onder een zwarte auto.

Ziet er leuk uit, opzicht ook nog best wat opties zo te zien.

Gouden wielen zijn wel een beetje fout, maar miss komt het omdat ze klein zijn of ogen, denk dat een maatje groter mooier zou zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs m'n Subaru heeft geen eens meer gouden wielen :puh:

Hoewel, 'm'n' Subaru... ik heb hem nog steeds niet terug, alleen wel vernomen dat hij inmiddels bij een andere garage staat :?

Overigens vandaag of morgen even een setje velgen halen voor de 106, zijn opknappers waar ik winterbanden om wil leggen

Aangezien ik de Subaru te koop ga zetten lijkt het me wel verstandig om met de 106 op winterbanden te rijden ipv die energy savers :ch:

Totaal geen spannende velg maargoed

peugeot_106_xsi_1_4_le_mans_nr_529_8730090413437517159.jpg

Voorbeeld foto

Ze zijn nu overigens zwart, maar moeten sowieso overgespoten worden (doe ik zelf), ik zit te denken aan zwart of wit, of natuurlijk out of the box ..

Iemand hier nog een idee?

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Zwart met rode wheel stripes is altijd wel vet :)

Dat gaat er natuurlijk niet uitzien, de auto zelf is groen en het interieur is stof groen met wit leer :puh: (nergens rood en geen mooie kleur groen voor de velg)

Overigens heb ik zoiets wel gedaan met de 206 destijds, alleen dan met zwart en groen

Winterwielen1.jpg

Winterwielen2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, gistermiddag de Subaru weer opgehaald, niets meer te zien van de schade

Het bleek dat hij naar de andere garage is gebracht voor de uitlijning en controle van de aandrijflijn, maar daar was niets mee aan de hand

3 november gaat hij nog weer naar een andere garage om de 'doffe' koplamp te laten vervangen, wel zo netjes voor de verkoop

De Subaru zal inderdaad te koop komen te staan, hopelijk is er nog interesse in, maar dat zal moeten blijken

Wanneer de Subaru verkocht is ga ik opzoek naar wat anders

Het idee is om voorlopig dan met de 106 door te kachelen, totdat ik weet wat ik wil en iets leuks tegen komt

De vervanger zal als het een benzine wordt, toch weer een leuke toevoeging hebben achter het type (RS, GTI, OPC, dat soort toevoegingen :puh: ), en heb ook naar bijvoorbeeld een Evo zitten kijken

Maar zoals ik al eerder aangaf kan het ook een diesel worden

Die benzine slurpende auto's zijn leuk, maar met het oog op de toekomst toch niet echt verantwoord :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...