Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, gistermiddag de Subaru weer opgehaald, niets meer te zien van de schade

Het bleek dat hij naar de andere garage is gebracht voor de uitlijning en controle van de aandrijflijn, maar daar was niets mee aan de hand

3 november gaat hij nog weer naar een andere garage om de 'doffe' koplamp te laten vervangen, wel zo netjes voor de verkoop

De Subaru zal inderdaad te koop komen te staan, hopelijk is er nog interesse in, maar dat zal moeten blijken

Wanneer de Subaru verkocht is ga ik opzoek naar wat anders

Het idee is om voorlopig dan met de 106 door te kachelen, totdat ik weet wat ik wil en iets leuks tegen komt

De vervanger zal als het een benzine wordt, toch weer een leuke toevoeging hebben achter het type (RS, GTI, OPC, dat soort toevoegingen :puh: ), en heb ook naar bijvoorbeeld een Evo zitten kijken

Maar zoals ik al eerder aangaf kan het ook een diesel worden

Die benzine slurpende auto's zijn leuk, maar met het oog op de toekomst toch niet echt verantwoord :7

Waarom pak je niet een auto voor dagelijks gebruik? Weet niet precies wat je budget is maar een nette golf 5/golf 6 bijvoorbeeld rijd heerlijk, zie die 1.4 tsi's van tegenwoordig, genoeg pk'tjes om wat plezier mee te beleven.

Zag trouwens dat je ook op tweakers zit ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom pak je niet een auto voor dagelijks gebruik? Weet niet precies wat je budget is maar een nette golf 5/golf 6 bijvoorbeeld rijd heerlijk, zie die 1.4 tsi's van tegenwoordig, genoeg pk'tjes om wat plezier mee te beleven.

Nooo, een 'standaard' Golf 5/6 vind ik wel zo onmogelijk saai, dat is geen optie

Als ik dan echt een normale auto wil, kijk ik dan nog liever naar de franse auto's, ik wordt al verdrietig als ik naar het grauwe grijze interieur van een Golf moet kijken, alleen de leuk aangeklede zijn netjes vind ik

Dan kies ik nog eerder voor een Citroen DS3 bijvoorbeeld ;)

Nou moet ik wel zeggen dat ik niet veel kennis heb van VAG, dus weet niet hoe dat zit met de uitvoeringen

VAG benzine begin ik sowieso niet aan, die TSI blokken zijn en blijven gewoon een drama

Een Golf R32 is ook niet verkeerd, wellicht wat voor jou? :puh:

Die creëren dezelfde draaikolk in de tank als een Scooby hoor ;)

Haha, dat zal inderdaad niet veel schelen van elkaar, maar hou alles in gedachte :D

Heb voor mezelf ook al een lijstje gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nee Saab is niets voor mij, een van de weinige merken die me totaal niet trekken (Net zoals Fiat enzo)

En die Vectra wordt hem al helemaal niet :{

De Subaru staat inmiddels te koop op marktplaats, even kijken hoe dat gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom pak je niet een auto voor dagelijks gebruik? Weet niet precies wat je budget is maar een nette golf 5/golf 6 bijvoorbeeld rijd heerlijk, zie die 1.4 tsi's van tegenwoordig, genoeg pk'tjes om wat plezier mee te beleven.

Nooo, een 'standaard' Golf 5/6 vind ik wel zo onmogelijk saai, dat is geen optie

Als ik dan echt een normale auto wil, kijk ik dan nog liever naar de franse auto's, ik wordt al verdrietig als ik naar het grauwe grijze interieur van een Golf moet kijken, alleen de leuk aangeklede zijn netjes vind ik

Dan kies ik nog eerder voor een Citroen DS3 bijvoorbeeld ;)

Nou moet ik wel zeggen dat ik niet veel kennis heb van VAG, dus weet niet hoe dat zit met de uitvoeringen

VAG benzine begin ik sowieso niet aan, die TSI blokken zijn en blijven gewoon een drama

Een Golf R32 is ook niet verkeerd, wellicht wat voor jou? :puh:

Die creëren dezelfde draaikolk in de tank als een Scooby hoor ;)

Haha, dat zal inderdaad niet veel schelen van elkaar, maar hou alles in gedachte :D

Heb voor mezelf ook al een lijstje gemaakt

Haha goed, was ook maar een voorbeeld, meer een algemene kwestie van 1 dagelijkse auto die ook plezierig genoeg is om af en toe wat sportiever mee rond te rijden, wat jou voorkeur in merken etc daarin zijn blijft uiteraard persoonlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik eindelijk mijn Amerikaanse midden-achter console binnen voor mijn Golf, dus met armsteun, bekerhouder en opbergvakje en knopje om de tankdop open te laten gaan, maar zit er geen montage beugel bij :{

Scheelt dat ie er sowieso nog uit moet, slot aanpassen voor mijn sleutel, nieuwe pookhoes, een keer goed schoonmaken en hij moet zwart worden wat ik wss volgens het dye principe ga doen.

Is een manier om stof te kleuren in kokend water met speciale verf, maar werkt ook perfect op plastiek en trekt pakweg 2mm in, dus krasjes zijn ook gewoon zwart.

29vf6kz.jpg

5yfcld.jpg

1671frm.jpg

Ja, mijn auto is behoorlijk vies :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

2zzmia0.jpg

Sinds 4 maanden rijd ik in een peugeot 106 1.0 sketch, gekocht voor 350 euro en sinds die heb ik er zo'n 11.000 km mee gereden. Best een fijn autootje voor zijn geld en kan, ondanks zijn kleine motortje, best mee komen in het verkeer en het verbruik valt reuze mee met een gemiddelde van 1:18.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...