marv666 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 De linker hadden we ( Hyundai Trajet ) Die rechter hebben we nu ( Mazda Premacy ) Bij de Mazda hebben we nu ook getint glas. Mijn ouders hebben hier voor de deur ook een zwarte Hyundai Trajet staan, maar die van ons heeft sidebars, een bullbar en de tekst "Black Beauty" klein op de zijkant en op de achterkant. Mooie auto, komt goed vooruit (2L DOHC), maar de koppeling van die van ons is volgens mij half versleten, en de knop van de versnellingspook zit los, die kun je alle kanten op draaien (niet fijn bij het rijden). Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 (bewerkt) mn vader heeft echt gefaald! De Lancia Delta inruilen voor een verrotte Subaru Legacy 2.2 LPG/G3 station uit 1993 Deze kleur maar dan met stalen wielen waar maar 2 doppen hebben Bewerkt: 26 oktober 2010 door onbekendeIV Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Deze hier Hij heeft ook nog: - nieuwe velgen - de auto verlaagd - blauwe LED lampjes vooraan Bewerkt: 27 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Sinds kort heeft m'n ma een Aygo, wat een faalbak is dat... ben blij dat er hier op de parkeerplaats nog een Mazda 6 2.3 V6 staat. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 mn vader heeft echt gefaald! De Lancia Delta inruilen voor een verrotte Subaru Legacy 2.2 LPG/G3 station uit 1993 Deze kleur maar dan met stalen wielen waar maar 2 doppen hebben Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden . Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden . STFU. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden . Lancia is normaal ook zwaar kut maar voor een Delta zou ik een dikke uitzondering maken, het is een legende Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 ik wil later een BMW weet nog niet welke. Reageren
Bling Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden . Lancia is normaal ook zwaar kut maar voor een Delta zou ik een dikke uitzondering maken, het is een legende Inderdaad een hele unieke en super dikke bak, dat model dat hierboven gepost is. Latere modellen vind ik niet zo bijzonder. Bewerkt: 30 oktober 2010 door Bling Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Vind het eerder een faal dat jullie uberhoupt een Lancia hadden . Lancia is normaal ook zwaar kut maar voor een Delta zou ik een dikke uitzondering maken, het is een legende Inderdaad een hele unieke en super dikke bak, dat model dat hierboven gepost is. Latere modellen vind ik niet zo bijzonder. Trouwens, heb jij je Golfje nog? of is ie al verkocht? Die acht klepper met Borbet A eronder? Bewerkt: 30 oktober 2010 door GolfG60 Reageren
Bling Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Trouwens, heb jij je Golfje nog? of is ie al verkocht? Die Fire & Ice GTI 16v, bedoel je? Die heb ik nog, ja. {Edit} Die blauwe MK2 met de Borbet A eronder, heb ik niet meer. Dat was overigens geen 8-klepper, maar een gewone 1600cc. Bewerkt: 30 oktober 2010 door Bling Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Trouwens, heb jij je Golfje nog? of is ie al verkocht? Die Fire & Ice GTI 16v, bedoel je? Die heb ik nog, ja. Nee, dan heb je die wss verkocht, ik bedoel die je hiervoor had, met de Borbets eronder Ben niet fan van kleuren van je velgen, maar je nieuwe Golf is zeker niet verkeerd, vind hem best netjes eruit zien, leuk om te zien dat hier nog een Golf MK2 fan rond loopt Reageren
TalkingPear Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 De golf MK2 zou ik best als auto willen hebben... Ik vind de auto gewoon vet omdat hij zo hoekig en simpel is en ook nog snel kan zijn! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 De golf MK2 zou ik best als auto willen hebben... Ik vind de auto gewoon vet omdat hij zo hoekig en simpel is en ook nog snel kan zijn! Ik heb zelf in auto's meegereden, onder ander een race klaar gemaakte Corrado met 300+pk. Ook in Synchro's, Golf MK1 met 1800 16 kleppers, gewone G60jes. Hier is die corrado: Ondertussen heeft hij stickers van het bedrijf(eigen bedrijf) erop waar hij gebouwd is, namelijk Longstreet Engineering. Daaruit is ook mijn liefde voor G60 ontstaan, ze geven een mooi geluid en leuk vermogen. Alleen als je gaat kijken naar voordelen tegenover een supercharger of turbo, dat heb je niet. G60 is een dure project geworden van Volkswagen en daardoor is de G40 en G60 uitgestorven. Ze waren/zijn onbetrouwbaar, kunnen niks hebben, vooral geen kou, en zijn toch duur, zowel als aanschaf als onderhoud, ze hebben dus onderhoud nodig en geven minder druk dan een supercharger of turbo. Maar de magie van zo'n ding, kan geen turbo of supercharger aan tippen Reageren
Bling Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Nee, dan heb je die wss verkocht, ik bedoel die je hiervoor had, met de Borbets eronder Ben niet fan van kleuren van je velgen, maar je nieuwe Golf is zeker niet verkeerd, vind hem best netjes eruit zien, leuk om te zien dat hier nog een Golf MK2 fan rond loopt Ik vind die wit-zwart kleuren van de velgen zelf wel erg dik (vooral rijdend), want ik heb ze zelf zo in die kleuren laten spuiten bij een spuiterij en ze zijn daardoor ook echt netjes. Die Borbetjes onder die andere Golf hadden toch redelijk wat beschadigingen, hoor. Maar toch blijven dat ook mooie velgen voor onder een MK2. Toch blijft het uiterlijk van een auto natuurlijk puur smaak. Met de vorige was ik ook tevreden en heb ik iets meer dan een jaar mee gereden, maar begon me toch wel te ergeren aan het vermogen van slechts 70 pk. Deze die ik nu heb heeft 130 á 140 pk en is daarmee dus een behoorlijk stukje sneller. Daarnaast is hij ook wat luxer (elec. ramen + spiegels, ABS) dan de vorige. Ik vermaak me hier dus nog wel even mee, denk ik. Daaruit is ook mijn liefde voor G60 ontstaan, ze geven een mooi geluid en leuk vermogen.Alleen als je gaat kijken naar voordelen tegenover een supercharger of turbo, dat heb je niet. G60 is een dure project geworden van Volkswagen en daardoor is de G40 en G60 uitgestorven. Ze waren/zijn onbetrouwbaar, kunnen niks hebben, vooral geen kou, en zijn toch duur, zowel als aanschaf als onderhoud, ze hebben dus onderhoud nodig en geven minder druk dan een supercharger of turbo. Maar de magie van zo'n ding, kan geen turbo of supercharger aan tippen Een G60 lijkt mij ook erg gaaf. Maar zoals je al zegt: die dingen kosten je serieus geld. Niet echt ideaal om als dagelijks vervoer te gebruiken. Meer een auto voor "erbij", maar op dit moment kost het hebben van één auto me al meer dan genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.