MaxVito Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Mankeerde er zoveel aan dan? edit: De 500 pagina's aangetikt! Bewerkt: 31 december 2014 door MaxVito Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Opzicht was er wel veel aan, maar gelukkig is het gerepareerd door een oud collega van mij die er behoorlijk wat verstand ervan heeft. Nu is ie APK technisch goed, maar nu komen de puntjes op de i. Ik wil hem weer volledig Amerikaans krijgen en zoveel mogelijk origineel op een paar eigen 'touches' na. Dingen zoals de oranje knipperlichten heb ik al, originele radio heb ik liggen, etc. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Bump, niemand wat te melden? :O Zelf een paar dingetjes aan de Corrado gedaan, maar niks heel bijzonders eigenlijk, oranje knipperlichten erin gehad om te kijken hoe het stond, mijlenklok erin etc. Binnenkort alle sensoren vervangen en voor tijdelijk een startonderbreker monteren, totdat ik de centjes heb voor een goed alarm systeem. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Nog altijd aan het zoeken naar een nette golf 6 highline, weinig updates dus tot zo ver Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ondertussen wel wezen kijken bij wagens of nog niks interessants gevonden? Reageren
MaxVito Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ik heb mijn Golf gisteren gestart na ongeveer 2 maanden stilstaan. Gewoon, hoppa, in 1 keer starten. Niks aan het handje. Alleen na 1 minuutje ging het lampje van de koelvloeistof branden, helaas heb ik niks liggen dus moet ik nieuwe gaan halen.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Twee maandjes stilstaan lijdt een auto niet van hoor, de mijne startte toen na 1 jaar stilstaan ook de eerste keer Meestal wel verstandig om de accu los te koppelen, vooral om het leegtrekken te voorkomen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ondertussen wel wezen kijken bij wagens of nog niks interessants gevonden? Nee op die uit Rotterdam na niet meer, meeste vind ik nog te duur of hebben de opties niet die ik wil, maar ik ben geduldig haha . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Ja, als je iets specifieks zoekt moet je vaak geduldig zijn, weet er alles van haha. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Bump, niemand wat te melden? :O Genoeg, alleen hier niet bijgehouden Nee op die uit Rotterdam na niet meer, meeste vind ik nog te duur of hebben de opties niet die ik wil, maar ik ben geduldig haha . Geduld is een schone zaak zeggen ze toch, ik zelf vind/vond het nooit erg om dagelijks even naar de laatste verkopen te kijken, vooral als je weet wat je wil Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Bump, niemand wat te melden? :O Genoeg, alleen hier niet bijgehouden Nee op die uit Rotterdam na niet meer, meeste vind ik nog te duur of hebben de opties niet die ik wil, maar ik ben geduldig haha . Geduld is een schone zaak zeggen ze toch, ik zelf vind/vond het nooit erg om dagelijks even naar de laatste verkopen te kijken, vooral als je weet wat je wil Wel grappig dat ik een aantal van hier herken op andere fora zoals tweakers Ja zeker, ik kijk ook nog altijd dagelijks gaspedaal.nl, autoscout24.nl en marktplaats, af en toe mobile.de (importeren zou evt ook nog kunnen, maar niet heel erg veel aanbod in een straal van 100km) een mijn huidige auto voldoet nog prima. Wat ik mij deze keer heb afgeleerd is om geen concessies meer te doen, waar ik voorheen dacht van ach dan maar dit wel en dat niet wil ik nu gewoon al mijn eisen terugzien in de auto die ik ga kopen, ook ga ik geen blauwe meer kopen. Mijn huidige golf lijkt wel paars in het volle zonlicht, minder tevreden mee. ^^ Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Wat ik mij deze keer heb afgeleerd is om geen concessies meer te doen, waar ik voorheen dacht van ach dan maar dit wel en dat niet wil ik nu gewoon al mijn eisen terugzien in de auto die ik ga kopen, ook ga ik geen blauwe meer kopen. Mijn huidige golf lijkt wel paars in het volle zonlicht, minder tevreden mee. ^^ Vaak is het idd zo dat als je opties achterwegen laat, dat je het toch gaat missen. Bij mijn Golf heb ik namelijk elektrische ramen welke zowel naar boven als onder automatisch gaan bij een enkele druk, Corrado slechts alleen naar onder. Toch vind ik het wel jammer, en te bedenken dat ik toen elektrische ramen niet als eis had, ben ik blij dat ik nu er wel een heb met deze optie. En dat paarse, dan heb je wss een metallic of parelmoer kleur, dan krijg je dit soort dingen inderdaad. Mijn Golf is grijs maar met de zon erop wordt ie paars, vind ik wel gaaf eigenlijk Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Verleden week een prachtige Opel Corsa gekocht. Die basic-ish uitvoering is van mij en de foto's staan in mijn fotogedeelte op het forum: http://www.gtaforum.nl/topic/132120-nicolabs-fotos/page__st__30 Reageren
Dastard Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Verleden week een prachtige Opel Corsa gekocht. Die basic-ish uitvoering is van mij en de foto's staan in mijn fotogedeelte op het forum: http://www.gtaforum....os/page__st__30 Zijn dat de nieuwe modelletjes? Vind ze namelijk héél strak. De nieuwe Astra's zijn ook zo wondermooi! Heb zelf een Opel Astra 1.7 Cosmo Break, moet wachten tot ik de 28ste mijn voorlopig rijbewijs krijg. Kan dus écht niet wachten! Foto's zal ik later wel posten Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 De Opel Corsa veranderd ieder moment van modellen. 2000-2003 model 2003-2006 model 2006-2010 model (die basic-ish versie, dat is dit model) 2010-2011 model (dat is die andere) 2011-2015 model (zoek de verschillen XD) 2015- model Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.