flippie13 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Die hebben ze bij een goede vriend van mij, de wielen zijn wel iets groter dan 16'' hoor. Wij hebben Saab 9-3 Estate Volvo C30 (sport?) Reageren
knuppeltje Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik ga beginnen met een Suzuki Swift, die zijn erg goed geprijst. En zijn ook nog goede kwaliteit auto's met prima motoren, waarom een Duits merk kopen als Japanners even goed zijn. Sowieso zijn japanse auto's al beter dan die britse amerikaanse en franse shit merken. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hoge verwachtingen heeft iedereen van de toekomst als ik het zo zie Wij zitten thuis vast aan deze automobielen (zelfde kleuren als in de afbeeldingen): Nissan Qashqai Lancia Fulvia Fiat Seicento Zelf zie ik later zoiets wel zitten: 1933 Duesenberg SJ Of dit: Tucker Torpedo Dus alvast beginnen met sparen.. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Zonnebloem olie + verschoten zwart/grijs plastic bumpers = nieuw staat! En last but not least: Het belangrijke witte Seat logo Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Mijn pa is laatst naar de Nürburgring gegaan met zijn Evo, Ik ben er helemaal weg van, wat vinden jullie? Er komen nog meer stickers op zodat hij nog meer op de TM versie lijkt Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 (bewerkt) Ik vind dat ie 'm gewoon wit had moeten laten... Dan lijktie veel minder bruut, is leuk met al die jonge gasten bij 't stoplicht. Hou die van mij ook zo clean mogelijk(Zie pics boven jouw post)... Nouja clean, heb er gisteren een lichte deuk in gereden dmv brievenbus langs de zij-achterkant... Gisteren op terugweg ook, staat er zo'n witte nieuwe Fiesta naast me bij 't stoplicht, helemaal rustig, wel met 4 Marokkanen erin maar goed, ik dacht ik zal is beschaafd zijn en niet gaan racen... Zag ze wel allemaal kijken zo van "Da's wel een oud barrel toch? die trekken we er wel uit toch?"... Zag ze verschrikkelijk snel optrekken dus ik dacht ok it's on... Ze wisten niet hoe fout ze zaten ... T'is dan een 1.4 8 klepper, maar hij's zeker niet langzaam! Vind het veel leuker als mensen denken dat ie niet zo snel is, had je pa met z'n Evo ook moeten doen, gewoon wit, met witte rally-achtige velgen, en verder niets... Die rally-nepperts zijn al té vaak gemaakt man... Bewerkt: 27 november 2010 door Mythbuster Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik vind dat ie 'm gewoon wit had moeten laten... Dan lijktie veel minder bruut, is leuk met al die jonge gasten bij 't stoplicht. Hou die van mij ook zo clean mogelijk(Zie pics boven jouw post)... Nouja clean, heb er gisteren een lichte deuk in gereden dmv brievenbus langs de zij-achterkant... Gisteren op terugweg ook, staat er zo'n witte nieuwe Fiesta naast me bij 't stoplicht, helemaal rustig, wel met 4 Marokkanen erin maar goed, ik dacht ik zal is beschaafd zijn en niet gaan racen... Zag ze wel allemaal kijken zo van "Da's wel een oud barrel toch? die trekken we er wel uit toch?"... Zag ze verschrikkelijk snel optrekken dus ik dacht ok it's on... Ze wisten niet hoe fout ze zaten ... T'is dan een 1.4 8 klepper, maar hij's zeker niet langzaam! Vind het veel leuker als mensen denken dat ie niet zo snel is, had je pa met z'n Evo ook moeten doen, gewoon wit, met witte rally-achtige velgen, en verder niets... Die rally-nepperts zijn al té vaak gemaakt man... Nou wat je snel noemt... Ik ken iemand die heeft zo'n zelfde Ibiza, ook met een 1.4 maar dat ding gaat niet harder dan 170... toen begon die al te trillen. Dat kan bij jouw natuurlijk anders zijn omdat hij z'n auto ligt getuned had. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Ik vind dat ie 'm gewoon wit had moeten laten... Dan lijktie veel minder bruut, is leuk met al die jonge gasten bij 't stoplicht. Hou die van mij ook zo clean mogelijk(Zie pics boven jouw post)... Nouja clean, heb er gisteren een lichte deuk in gereden dmv brievenbus langs de zij-achterkant... Gisteren op terugweg ook, staat er zo'n witte nieuwe Fiesta naast me bij 't stoplicht, helemaal rustig, wel met 4 Marokkanen erin maar goed, ik dacht ik zal is beschaafd zijn en niet gaan racen... Zag ze wel allemaal kijken zo van "Da's wel een oud barrel toch? die trekken we er wel uit toch?"... Zag ze verschrikkelijk snel optrekken dus ik dacht ok it's on... Ze wisten niet hoe fout ze zaten ... T'is dan een 1.4 8 klepper, maar hij's zeker niet langzaam! Vind het veel leuker als mensen denken dat ie niet zo snel is, had je pa met z'n Evo ook moeten doen, gewoon wit, met witte rally-achtige velgen, en verder niets... Die rally-nepperts zijn al té vaak gemaakt man... Nou wat je snel noemt... Ik ken iemand die heeft zo'n zelfde Ibiza, ook met een 1.4 maar dat ding gaat niet harder dan 170... toen begon die al te trillen. Dat kan bij jouw natuurlijk anders zijn omdat hij z'n auto ligt getuned had. 1.4 die 170 loopt is best snel hoor, het is 'maar' een 1.4tje, en een 1.4 die al meer dan +/-15 jaar oud is. Daarnaast, snel zijn betekend niet altijd een hoge top hebben, ken ook BMW's die 230 liepen, maar een 100km(bij wijze van spreken) nodig hadden om dat te halen, dat schiet niet echt op. Bewerkt: 28 november 2010 door GolfG60 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Haha, me pa heeft hem al langer dan 10 jaar, en hij heeft al verschillende looks geprobeerd. Heel lang is hij wit geweest, daarna heeft hij een Evo 4 bestickering gehad, en toen heeft hij hem in T.M. stijl proberen te maken, en hij is nog lang niet af. Wit is ie ook onwijs gaaf, maar hij vind die T.M versie onwijs gaaf, en het is niet alleen de bestickering hoor , hij heeft de motor ook 'ge-update', zat standaard iets in de 300 pk in, nu 400 nogwat. En als hij mensen wilt laten denken dat hij niet zo snel is, gaat hij wel met zijn E90 M3. Tegenover ons heeft zo'n gozer een 320i lease-bakkie bijna dezelfde kleur, en onze buurvrouw die kon amper het verschil zien. Ik ben ook een keer op een meeting geweest van m3's en op de heenweg was er zo'n ali-b figuur met een E46 320i, met E46 M3 spulletjes erop. Dus wij zo er langs rijden, en toen zag je die gozer al zo kijken van; 'Jonguh, ik haal juh dik in mann.' Dus hij trok bij het aankomende stoplicht 'heel snel' op. Komt me vader met z'n DSG bak en haalde hem 4-kant in.. Die blik is echt onbetaalbaar. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Haha, me pa heeft hem al langer dan 10 jaar, en hij heeft al verschillende looks geprobeerd. Heel lang is hij wit geweest, daarna heeft hij een Evo 4 bestickering gehad, en toen heeft hij hem in T.M. stijl proberen te maken, en hij is nog lang niet af. Wit is ie ook onwijs gaaf, maar hij vind die T.M versie onwijs gaaf, en het is niet alleen de bestickering hoor , hij heeft de motor ook 'ge-update', zat standaard iets in de 300 pk in, nu 400 nogwat. En als hij mensen wilt laten denken dat hij niet zo snel is, gaat hij wel met zijn E90 M3. Tegenover ons heeft zo'n gozer een 320i lease-bakkie bijna dezelfde kleur, en onze buurvrouw die kon amper het verschil zien. Ik ben ook een keer op een meeting geweest van m3's en op de heenweg was er zo'n ali-b figuur met een E46 320i, met E46 M3 spulletjes erop. Dus wij zo er langs rijden, en toen zag je die gozer al zo kijken van; 'Jonguh, ik haal juh dik in mann.' Dus hij trok bij het aankomende stoplicht 'heel snel' op. Komt me vader met z'n DSG bak en haalde hem 4-kant in.. Die blik is echt onbetaalbaar. Psst, het is DCT(double clutch transmission), niet DSG(direct shift gearbox), DSG is van VAG Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Waar staat VAG eigenlijk voor? Volkswagen Audi en dan? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Waar staat VAG eigenlijk voor? Volkswagen Audi en dan? Volkswagen Audi Group Ofja, nu heet het eigenlijk Volkswagen Group(VW Group), eerst heette het VAG Bewerkt: 28 november 2010 door GolfG60 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Wist ik wel, wou gewoon ff kijken of jullie wel goed opletten.. *schaam* :$ Khad het wel in mijn achterhoofd, maar hoorde me pa laatst veel praten over een DSG bak van iets, dus zonder na te denken noemde ik die op. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Nou wat je snel noemt... Ik ken iemand die heeft zo'n zelfde Ibiza, ook met een 1.4 maar dat ding gaat niet harder dan 170... toen begon die al te trillen. Dat kan bij jouw natuurlijk anders zijn omdat hij z'n auto ligt getuned had. Ik zeg niet dat hij verschrikkelijk snel is ofzo.. Maar hij is zeker niet langzaam. Die van mij haalt ook nog maar net de 155 of zo, standaard kunnen ze iets van 147 maar m`n teller loopt 5 km/h harder dan werkelijk ... dus gewoon 150 zeg maar. Maar met optrekken is hij echt niet langzaam, hij trilt en schud ook niet, is gewoon veilig en niet getuned. Sowieso wil ik het blok liever een langer leven geven dan meer pit, dus daar ga ik ook niet aan beginnen. 't punt is dat die Ibiza'tjes tussen de 750 en 950 kilo wegen of zo(daar ergens zit ik met wegenbelasting), dat is, vergeleken met een Golf 3 echt een veertje. Golf 3 zit al snel boven de 1000 kilo Als je dan een 1.4 8 klepper hebt dan is een Ibiza dus vrij rap, vooral in optrekken... Vandaar dus Maar eh, Vag vind ik een betere naam dan VW Group vind ik(nee, niet van vagina of zo.. xD)... 'T is ten slotte volgens mij nog steeds zo dat Audi onderdelen dealers samen zitten met VW en Seat, en volgens mij zijn er nog steeds een aantal onderdelen uitwisselbaar tussen Audi en VW, en ik denk ook wel met Seat :O Reageren
j0uk3 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Wij hebben een heuse Citroën BX Sport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.