Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik ben ook met de gedachte aan het spelen om mijn punto weg te doen (dit omdat ik er weinig mee rijd) en ook omdat ik ofwel een busje wil ofwel een SUV/terreinwagen, iets 2dehands en het mag al ouder zijn.

Nog even over nadenken :7

Hummer

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan waarschijnlijk pas volgende week zaterdag gaan kijken.

Is denk ik ook alleen in zomer mee gereden. Staat sinds november in stalling en de kmstand is 82500.

Vanwaar eigenlijk de keuze voor deze auto?

Je hebt nu toch een veel nieuwere bolide staan? Altijd al zo'n eentje willen hebben ofzo?

Motortje is overigens wel jammer vind ik, ondanks de staat :sst:

Het is wel overduidelijk een liefhebbers auto geweest :*D

Die oude golfjes heb ik altijd leuk gevonden. Heb nu wel nieuwere auto maar vind het zonde dat ik die heb. Heb er in 1 jaar 3200km mee gereden.

Motor is een 1.1 ja met 50pk maar met grotere motors stond gelijk 2,5 ton op en roest enzo.

Niets mis met een 1.1, die wij hadden gekocht was welliswaar een 1.3 G40 uit de Polo. Maar met zo'n Golf hoor je ook helemaal niet te scheuren.

Heb je er overigens al naar gekeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb voor morgen middag afspraak staan, me broer gaat ook mee is een automonteur.

Vind ook niet erg dat ie niet snel is. Rij per jaar nog geen 5000km en als ik rij is het in de buurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook met de gedachte aan het spelen om mijn punto weg te doen (dit omdat ik er weinig mee rijd) en ook omdat ik ofwel een busje wil ofwel een SUV/terreinwagen, iets 2dehands en het mag al ouder zijn. Nog even over nadenken :7
Hummer

:7

Nee wss iets a la Opel Frontera, Hyundai Santa Fé etc :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook met de gedachte aan het spelen om mijn punto weg te doen (dit omdat ik er weinig mee rijd) en ook omdat ik ofwel een busje wil ofwel een SUV/terreinwagen, iets 2dehands en het mag al ouder zijn. Nog even over nadenken :7
Hummer

:7

Nee wss iets a la Opel Frontera, Hyundai Santa Fé etc :)

Nissan Murano. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nissan Qashqui?

Als we dan toch de Qashqai aanbevelen, dan zou ik meteen kijken naar de Renault Koleos. Is op het zelfde platform gebouwd, dus het onderstel en dergelijke zijn hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Nissan Qashqui?

Als we dan toch de Qashqai aanbevelen, dan zou ik meteen kijken naar de Renault Koleos. Is op het zelfde platform gebouwd, dus het onderstel en dergelijke zijn hetzelfde.

Dan zou ik doorzoeken voor een Opel Antara of een Ford Kuga

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jullie bubbel niet barsten, maar hij denkt aan een Opel Frontera, zo'n ding koop je al voor 1000 euro met werk.

Goedkoopste wat jullie aanraden kost al 5k en ik zag een model die bij 10k begon, is wel even een verschil he.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...