Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@Sharingan, zelf kijk ik ook veel naar Peugeot, (en Ford ook, al noem je die niet) beide merken hebben een groot modellenaanbod en er zijn ook aardig wat exemplaren van te vinden. Liet je Ford er bewust buiten of niet? Fords sturen over het algemeen ook vrij strak, lijkt me ook een goede optie.

Oh heb deze onbewust niet in het lijstje gezet. In prinicipe is elk degelijk merk prima. Zolang het geen Daihatsu is ofzo :v

Een daihatsu Rocky man, dat waren nog eens bakken :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, ik zal jullie weer gaan vervelen met wat foto's :puh:

Audio zit er allemaal in, alleen de crossover nog vastzetten, het geheel afstellen en nog afwerken, maar voor nu vind ik het wel even prima

Wat zit erin:

Pioneer DEH-X5700BT (redelijk budget model met 2x RCA)

Gladen RS165 composet voor portieren (100 watt RMS @ 3ohm)

Phoenix Gold SX8s4 (200 wat RMS @ 4ohm)

Audio System Radion 100.4 (4x100 watt RMS @ 4ohm)

Uiteraard 2 kanalen gebruikt voor de speakers, en de andere 2 kanalen gebrugd voor de subwoofer

Ik had van de Subaru nog wat demping matten over, dus dit ook maar meteen gebruik, nu toch bezig

Tweeterkapjes heb ik aangepast naar de nieuwe tweeters :tu:

Foto's:

Achter de originele speakers was het inbouwpaneel dicht, die moest eruit vanwege de 4x zo grote magneet van de nieuwe speaker, met wat gaatjes boren en een ijzer zaagje was dit er zo uit :D :

875103D3-7964-46DA-9E69-965751865025_zpsltxsvgnx.jpg

Lekker wat demping, scheelt aanzienlijk in geluid:

2AF232C7-4E70-46A7-BD22-751BC0B5A2EF_zpsjruziqsd.jpg

Crossover in het vakje achterin, moeten dus nog vast

A58FB56A-BA18-4896-9DD7-FB4435B2862B_zpswfb2chcm.jpg

En de tweeterkapjes, vind het wel goed gelukt zo:

F37B5D4F-FD60-4E6B-8C3B-0894396DD320_zpseytu7fyo.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes ingebouwd Rusty!

Heb van de week mijn subwoofer en versterker opgehaald. Wil deze volgende week gaan inbouwen. Moet alleen nog doorgang vinden voor pluskabel. :roll:

Was bij mijn auto ook een probleem, uiteindelijk een mooi plekje gevonden waar we gewoon een gaatje hadden geboord in het schutbord :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo binnekort nog eens een carriereswitch maken :)

Ben toch niet zo tevreden op men huidige werk en heb het plan opgevat om terug naar de auto's te gaan.

Op de moment heb ik al een gesprek bij Renault, peugeot en Hyundai :)

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Zo binnekort nog eens een carriereswitch maken :)

Ben toch niet zo tevreden op men huidige werk en heb het plan opgevat om terug naar de auto's te gaan.

Op de moment heb ik al een gesprek bij Renault, peugeot en Hyundai :)

Wat doe je nu dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo binnekort nog eens een carriereswitch maken :)

Ben toch niet zo tevreden op men huidige werk en heb het plan opgevat om terug naar de auto's te gaan.

Op de moment heb ik al een gesprek bij Renault, peugeot en Hyundai :)

Wat doe je nu dan?

Werk nu bij Ducati :).

Maar er zijn daar wat dingen die me niet volledig aanstaan (ga ik hier natuurlijk niet uitsmeren) en dus is mijn motivatie om daar verder te werken zo goed als weg :).

+ dan kan ik de motor terug meer als hobby houden en in de auto's is net dat ietsje meer werkzekerheid het hele jaar door.

Link to comment
Delen op andere websites

Werk nu bij Ducati :).

Maar er zijn daar wat dingen die me niet volledig aanstaan (ga ik hier natuurlijk niet uitsmeren) en dus is mijn motivatie om daar verder te werken zo goed als weg :).

+ dan kan ik de motor terug meer als hobby houden en in de auto's is net dat ietsje meer werkzekerheid het hele jaar door.

Nee, je hoeft het hier ook niet in detail uit te leggen, wel jammer van de ene kant want neem aan dat werken aan Ducati's best een toffe ervaring kan zijn.

Maar ach, je moet doen wat het beste is, je hebt er niks aan als je met een lange bakkes naar werk gaat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind zo'n 'luxe kentekenplaten' ook meestal leuker staan!

Btw, wat een leuk Golfje trouwens, leuke kleur, rood-oranje achterlichten, VW-spatlappen en mooie zeldzame velgen. Helemaal geweldig vind ik hem! (of is het haar?)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...