Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

De nieuwe Mazda MX-5 ziet er wel bruut uit.

mx-5-front-gallery-j12-1.jpg

Vind jammer genoeg niks terug over motorisaties. Vast een 1.5je met 120-130 PK en een 2 liter met 160 PK(of iets meer).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@GolfG60: is dit niks als vervanger voor je Corrado? http://volksforum.co...ad.php?t=133687 Zo mooi origineel vind je ze niet vaak!

Is een nette inderdaad, maar als ik dan bekijk wat ik bij moet leggen en wat ik erop achteruit ga qua opties, dan scheelt het nog maar weinig.

Enige optie die ik zo zie, is de schuif/kantel dak, en de mijne is op Recaro's en stoelverwarming na full-option.

En dat soort dingen retrofitten is erg duur, airco systeem valt nog wel mee, maar lederen stoelen kost voor een Corrado een lullige 600 euro en Recaro's kosten zo'n 1500 euro.

Stoelverwarming heb ik trouwens bijna compleet, laatst het schakelaartje gekocht voor 20 euro, best prijzig maar is ook vrij zeldzaam.

En laatst aan om de lendesteun verstelling van mijn Mk3 te maken een setje Passat stoelen gekocht met dit systeem, waar achteraf stoelverwarming in bleek te zitten.

Helaas waren de matjes gaar, maar de kabelboompjes en relais zaten er gewoon nog aan, dus zou de hoofdkabelboom moeten maken en matjes regelen en dan heb ik alles bij een voor stoelverwarming.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel mooi exemplaar inderdaad! 4000 euro is ook te doen, ik zou 'm bijna kopen :D

Dat dacht ik ook! Op zich heb ik weinig met het model, maar zo'n mooie originele zou ik nog durven kopen. :clown:

Is een nette inderdaad, maar als ik dan bekijk wat ik bij moet leggen en wat ik erop achteruit ga qua opties, dan scheelt het nog maar weinig. Enige optie die ik zo zie, is de schuif/kantel dak, en de mijne is op Recaro's en stoelverwarming na full-option. En dat soort dingen retrofitten is erg duur, airco systeem valt nog wel mee, maar lederen stoelen kost voor een Corrado een lullige 600 euro en Recaro's kosten zo'n 1500 euro. Stoelverwarming heb ik trouwens bijna compleet, laatst het schakelaartje gekocht voor 20 euro, best prijzig maar is ook vrij zeldzaam. En laatst aan om de lendesteun verstelling van mijn Mk3 te maken een setje Passat stoelen gekocht met dit systeem, waar achteraf stoelverwarming in bleek te zitten. Helaas waren de matjes gaar, maar de kabelboompjes en relais zaten er gewoon nog aan, dus zou de hoofdkabelboom moeten maken en matjes regelen en dan heb ik alles bij een voor stoelverwarming.

Ja, als je opties belangrijk vindt, is het al wat minder interessant natuurlijk. Ik persoonlijk zou het niet erg vinden dat er weinig opties opzitten, ik zou er toch niet dagelijks in gaan rijden. Hoewel ik sowieso weinig nood heb aan veel opties, behalve als de auto jonger is dan mezelf, maar zo heb ik er nog geen gehad. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch ondertussen ook nog steeds een beetje aan het rondkijken naar een andere auto

Omdat ik ook aan het kijken ben naar een huis moet het budget voor een auto toch een beetje naar beneden bijgesteld worden

Nou zit ik o.a. naar een Jetta of Passat te kijken, beiden 2006 tot 2008 model

Nieuwer wordt hem niet omdat je met de TSI blokken zit :-( , dus zal dan een 1.6 FSI of 2.0 FSI worden, of zijn dit ook niet echt goede blokken?

Nou zie ik dat er in de Passat ook vaak een 1.8 tsi zit, hoe is het met die blok gesteld? :$

2365948847315794.JPG?0.22902121236437578

21327590016_large.jpg

Yikes, toch wel saaie auto's eigenlijk :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...