Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Brr, moet er niet aan denken om zo'n schade aan een van mijn wagens te hebben, laat staan als een ander het erin heeft gereden :O

Ik ook niet hoor. Heb geprobeerd om het zelf te herstellen, maar uiteindelijk ging ik het nog erger maken dan het is. Toen ben ik naar de garage zelf gereden, waar ze me vertelden dat het oplappen van de schade €3000(!) zou kosten, door het feit dat het koetswerk hoofdzakelijk uit één stuk bestaat. Voor een deuk die me meer zou kosten dan de auto zelf koop ik liever een nieuwe ;)

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer ik met zo'n qashqai rijdt, hoe beter ik hem vind :7

Wacht maar tot dat je in een Antara hebt gereden :)"

Ik blijf jou zien posten over die Antara, maar heb jij uberhaupt al eens in een andere auto gereden? Anders heb je niet echt veel vergelijkingsmateriaal imo..

Zondag trouwens de tijd genomen om eens mijn auto goed te wassen en te boenen, resultaat mag er zijn:

YXv9PYMl.jpg?1

kyDG0Khl.jpg

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer ik met zo'n qashqai rijdt, hoe beter ik hem vind :7

Wacht maar tot dat je in een Antara hebt gereden :)"

Ik blijf jou zien posten over die Antara, maar heb jij uberhaupt al eens in een andere auto gereden? Anders heb je niet echt veel vergelijkingsmateriaal imo..

Nouja als je mijn post over de spoiler leest en dit topic fatsoenlijk volgt weet je dat ik een Golf 3 heb.?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer ik met zo'n qashqai rijdt, hoe beter ik hem vind :7

Wacht maar tot dat je in een Antara hebt gereden :)"

Ik blijf jou zien posten over die Antara, maar heb jij uberhaupt al eens in een andere auto gereden? Anders heb je niet echt veel vergelijkingsmateriaal imo..

Nouja als je mijn post over de spoiler leest en dit topic fatsoenlijk volgt weet je dat ik een Golf 3 heb.

Eigenlijk wel geinig om een lijstje te maken in wat voor auto's je allemaal gereden hebt :puh:

Ik zal eens een begin maken:

Peugeot 206 2000

Volkswagen Golf V 2004

Volkswagen Golf VI 2010

Volkswagen Golf VI station 2011

Volkswagen Golf VII 2013

Toyota auris

Toyota prius wagon 2013

Toyota corolla verso 2010

Peugeot 307 2002

Renault clio 2005

Fiat Ducato 2010

Peugeot boxer 2012

Toyota Aygo 2007

bmw M5 2012

Kia c'eed 2013

chevrolet captiva 2006

Link to comment
Delen op andere websites

Zwijg me van openslaande deuren. Vraag me soms af waarom ik altijd overdreven voorzichtig m'n deur tegen hou/vast heb bij het uitstappen om een andere auto niet te beschadigen als ik sommigen bezig zie.. :@ En ja, onlangs deukje ontdekt in m'n portier van een openslaande deur.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer ik met zo'n qashqai rijdt, hoe beter ik hem vind :7

Wacht maar tot dat je in een Antara hebt gereden :)"

Ik blijf jou zien posten over die Antara, maar heb jij uberhaupt al eens in een andere auto gereden? Anders heb je niet echt veel vergelijkingsmateriaal imo..

Zondag trouwens de tijd genomen om eens mijn auto goed te wassen en te boenen, resultaat mag er zijn:

YXv9PYMl.jpg?1

kyDG0Khl.jpg

Vanwaar het 1tje op je nummerplaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat 1tje is een duplicaatcode. Wanneer de kentekenplaten vermist of gestolen zijn en je vraagt een nieuwe aan bij de kentekenfabrikant krijg je dus een duplicaatcode. Dit kan oplopen tot een 2'tje of een 3'tje bij een derde of vierde afgifte van het kenteken.

Dat lijstje sla ik overigens gedeeltelijk over (werk in de autobranche dus rij elke week meer dan 25 verschillende voertuigen).

Wel even een lijstje van de mooiste auto's waarin ik heb (mee)gereden.

- Seat Leon Cupra R

- Renault Megane RS

- Renault Clio RS

- Renault Espace/Kadjar (de nieuwe)

- BMW 5 E39 540i

- BMW 5 E60 550i

- Maserati Ghibli

- Maserati Quattroporte

- Volkswagen Golf MK1 G60

- Volkswagen MK2 G60

- Volkswagen MK3 VR6

- Volkswagen MK4 R32

- Volkswagen MK5 GTI JD

- Volkswagen Lupo GTI

- Audi S3 JD

Link to comment
Delen op andere websites

Dat 1tje is een duplicaatcode. Wanneer de kentekenplaten vermist of gestolen zijn en je vraagt een nieuwe aan bij de kentekenfabrikant krijg je dus een duplicaatcode. Dit kan oplopen tot een 2'tje of een 3'tje bij een derde of vierde afgifte van het kenteken.

Dat wist ik :puh:

Was nieuwsgierig naar de reden waarom HIJ een duplicaatcode heeft.

Vind die 1t'tjes namelijk best lelijk staan :{

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik mijn rijbewijs pas 2 maanden heb heb ik nog niet in zoveel auto's gereden, maar wel verschillende.

- Volkswagen Golf MK3

- Volkswagen Golf MK7

- Opel Antara

- Opel Vivaro

- Opel Astra

- Saab 9-3

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Dat 1tje is een duplicaatcode. Wanneer de kentekenplaten vermist of gestolen zijn en je vraagt een nieuwe aan bij de kentekenfabrikant krijg je dus een duplicaatcode. Dit kan oplopen tot een 2'tje of een 3'tje bij een derde of vierde afgifte van het kenteken. Dat lijstje sla ik overigens gedeeltelijk over (werk in de autobranche dus rij elke week meer dan 25 verschillende voertuigen). Wel even een lijstje van de mooiste auto's waarin ik heb (mee)gereden. - Seat Leon Cupra R - Renault Megane RS - Renault Clio RS - Renault Espace/Kadjar (de nieuwe) - BMW 5 E39 540i - BMW 5 E60 550i - Maserati Ghibli - Maserati Quattroporte - Volkswagen Golf MK1 G60 - Volkswagen MK2 G60 - Volkswagen MK3 VR6 - Volkswagen MK4 R32 - Volkswagen MK5 GTI JD - Volkswagen Lupo GTI - Audi S3 JD
Gaat zelfs door naar 4 en 5 volgens mij hoor, als ik het me goed herinner liggen die cijfers iig bij de kenteken druk machine waar ik werk ^^.
Dat 1tje is een duplicaatcode. Wanneer de kentekenplaten vermist of gestolen zijn en je vraagt een nieuwe aan bij de kentekenfabrikant krijg je dus een duplicaatcode. Dit kan oplopen tot een 2'tje of een 3'tje bij een derde of vierde afgifte van het kenteken.
Dat wist ik :puh: Was nieuwsgierig naar de reden waarom HIJ een duplicaatcode heeft. Vind die 1t'tjes namelijk best lelijk staan :{
Heb de auto zo gekocht, vind het zelf ook niet echt mooi maar kon de auto voor die prijs niet laten staan. Heb er zelf luxe platen opgezet waardoor dat 1'tje iig al een stuk minder op valt.

Wss is de vorige eigenaar er een kwijt geraakt of zijn de platen eens gestolen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...