GolfG60 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Morgen voor een andere auto kijken, de meeste informatie is bekend dus ik hoop dat het morgen doorgaat! Ben benieuwd, wanneer heb je meer informatie? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Inmiddels gekocht! Een auto waarmee ik toch een tijd vooruit moet kunnen lijkt mij Auto heb ik bij BMW zelf gekocht voor een hele mooie prijs (vriendenprijs) en ben nu de 3e eigenaar Specs: BMW 325i E90 Bouwjaar 2005 Motor: 2.5 liter 6 cillinder met 217pk Kilometerstand : 89600 km Kleur : Zwart Opties: Xenon Zwart leder sport interieur Voorstoelen elektrisch verstelbaar en met oppompbaar lendesteun Sport onderstel Cruise Control Navi Pro (breed scherm) Audio Pro (audio met 2 underseat subwoofer) Parkeersensoren voor + achter Regensensor Lichtsensor Zonneschermen achterramen Alarm systeem Afneembare trekhaak Climatronic Nog wat foto's van de garage: Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Mooie wagen!! 6 cilinder en een handbak Reageren
Isic Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Mooi hoor. Wel wat anders dan je peugeot zeker? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Mooie wagen!! 6 cilinder en een handbak En RWD Maar bedankt allemaal, en vergelijken kan je hem in geen opzicht met de Peugeot, wat natuurlijk ook nog eens een tijdelijke auto was Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Mooi ding! Veel plezier ermee! Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Geplaatst: 22 juni 2015 Sjiek dingetje hoor, zwart is in op dit forum ^^ Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Inmiddels gekocht! Een auto waarmee ik toch een tijd vooruit moet kunnen lijkt mij Auto heb ik bij BMW zelf gekocht voor een hele mooie prijs (vriendenprijs) en ben nu de 3e eigenaar Specs: BMW 325i E90 Bouwjaar 2005 Motor: 2.5 liter 6 cillinder met 217pk Kilometerstand : 89600 km Kleur : Zwart Opties: Xenon Zwart leder sport interieur Voorstoelen elektrisch verstelbaar en met oppompbaar lendesteun Sport onderstel Cruise Control Navi Pro (breed scherm) Audio Pro (audio met 2 underseat subwoofer) Parkeersensoren voor + achter Regensensor Lichtsensor Zonneschermen achterramen Alarm systeem Afneembare trekhaak Climatronic Nog wat foto's van de garage: ZEER NICE! Wat betaal je nou als "vriendenprijsje" ? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Netjes Rusty! 325i is altijd een leuke combo tussen snelheid en cruise Reageren
moechy Geplaatst: 23 juni 2015 Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Er komt al wat meer reactie op men wagen, maar tot hiertoe nog geen serieuze kopers . Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Er komt al wat meer reactie op men wagen, maar tot hiertoe nog geen serieuze kopers . Oef, en dan te bedenken dat ik gisteravond binnen 3 uur de 206 had verkocht Bedankt overigens voor de reacties, ben erg blij met de Bimmer Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Er komt al wat meer reactie op men wagen, maar tot hiertoe nog geen serieuze kopers . Oef, en dan te bedenken dat ik gisteravond binnen 3 uur de 206 had verkocht Bedankt overigens voor de reacties, ben erg blij met de Bimmer Directe luxe kentekenplaatjes erop zetten Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Directe luxe kentekenplaatjes erop zetten Klopt, moet ik nog even voor langs de Brezan, is wel nodig inderdaad Wel al 2015 kaarten gekocht voor de navigatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.