GekkieJ01 Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 Ik ben wel groot fan van deze velgen. Maandag gaat mijn auto naar de schadehersteller, werd eens tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 Vandaag weer een update toegevoegd aan de Golf en de Antara. Op de Antara hebben we een bullbar gemonteerd. Op de Golf heb ik de spatlappen die ik nog had liggen gemonteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2015 Zo, morgen een setje Borbet A ophalen, ben benieuwd hoe ze staan op de Corrado. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Vandaag weer een update toegevoegd aan de Golf en de Antara. Op de Antara hebben we een bullbar gemonteerd. Op de Golf heb ik de spatlappen die ik nog had liggen gemonteerd. Altijd leuk, zo'n spatlappen. Staat hem goed! Ga je ook nog overwegen om andere (originele) achterlichten te plaatsen? Zou een grote verbetering zijn imo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 (bewerkt) Jongens, effe een vraagje. Hoe krijgen jullie je velgen proper? Zelfs door er met schuursponsje en met een bijtend product om je velgen te kuisen krijg ik ze niet 100% proper. Wat is het grote geheim? Grote probleem is kleine zwarte puntjes. Bewerkt: 8 juli 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Ik gebruik om de remstoffen te verwijderen Kenotek Wheel Cleaner Ultra.. Eventjes laten inwerken ( zo'n 1 á 2 min ), en dan hogedrukspuit erop. Daarnaast doe ik voor het overige vuil zoals bepaalde vetten/modder een beetje Kenotek Wheel Cleaner spuiten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Vandaag weer een update toegevoegd aan de Golf en de Antara. Op de Antara hebben we een bullbar gemonteerd. Op de Golf heb ik de spatlappen die ik nog had liggen gemonteerd. Altijd leuk, zo'n spatlappen. Staat hem goed! Ga je ook nog overwegen om andere (originele) achterlichten te plaatsen? Zou een grote verbetering zijn imo. Ben ik wel over aan het denken heb die wel bij de auto gekregen. Wat betreft de Spatlappen ben ik er erg blij mee, vind het wel dik staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Jongens, effe een vraagje. Hoe krijgen jullie je velgen proper? Zelfs door er met schuursponsje en met een bijtend product om je velgen te kuisen krijg ik ze niet 100% proper. Wat is het grote geheim? Grote probleem is kleine zwarte puntjes. Gewoon een goede cleaner gebruiken, en in zeldzame gevallen krijg je het er niet uit zonder te spuiten. Maar meestal kan je Iron-X of dergelijken gebruiken, is vrij agressief maar werkt vaak wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2015 Jongens, effe een vraagje. Hoe krijgen jullie je velgen proper? Zelfs door er met schuursponsje en met een bijtend product om je velgen te kuisen krijg ik ze niet 100% proper. Wat is het grote geheim? Grote probleem is kleine zwarte puntjes. Gewoon een goede cleaner gebruiken, en in zeldzame gevallen krijg je het er niet uit zonder te spuiten. Maar meestal kan je Iron-X of dergelijken gebruiken, is vrij agressief maar werkt vaak wel. Monello Non Ferro (vervanger van IronX) in voor de remstof aan te pakken, en APC 1:4 om het overige vuil er af te krijgen Dan met een kwastje beide middelen een beetje in de rondte smeren en weer afspuiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2015 Hoe zit dat nu precies met de oldtimer regeling voor auto's na 1987? Betaal ik dan bijvoorbeeld voor eentje uit 1988 op benzine ook het kwarttarief? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2015 Hoe zit dat nu precies met de oldtimer regeling voor auto's na 1987? Betaal ik dan bijvoorbeeld voor eentje uit 1988 op benzine ook het kwarttarief? Nee, die regeling geldt uitsluitend voor auto's van 1987 of ouder, alles erna wordt pas belastingvrij zodra ze 40 jaar oud zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Zo, ook nog even bezig geweest met de BMW Helaas gaf hij vorig week zaterdag ineens de geest, dus meteen even naar de lokale garage gereden om hem uit te lezen, en jawel, Bobine 5 was kapot gegaan Op dat moment kon de auto niet meer gemaakt worden en er kon niet meer mee gereden worden Maandag meteen nieuwe onderdelen geregeld via de BMW dealer. meteen de hele zooi vervangen dus: 6x bobine 6x bougie 1x interieurfilter Gelukkig had de garage het die dag niet druk, dus mocht ik daar een gereedschapskist pakken en de onderdelen zelf vervangen Auto is dus weer gemaakt en loopt weer als een zonnetje Verder vandaag nogmaals het interieur van de auto gereinigd met een leerpakket van Mothers en APC Af en toe rook het nogal muf in de auto en dat wou ik er graag uit hebben Dus de portieren, vloer, kofferbak en vloermatten met APC gereinigd Al het leer in de auto met het leerpakket van Mothers gereinigd en gevoed Beetje brakke foto's maar heb niets anders Morgen de auto wegbrengen naar de poetser waar deze volgende week zijn hele behandeling krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Schiet lekker op Rusty. Wel lekker dat je zelf mocht vervangen scheelt best wat kosten denk in. Heb zelf ook weer nieuws over de Golf. Tijdje geduurd voor we een goeie deur gevonden hadden maar van de week kwam hij binnen en heeft me broer hem uit elkaar gehaald. Maandag gaat de deur naar schadebedrijf zodat ze hem kunnen voorbewerken, en dan gaat de Golf er de 20e naar toe. Ze zouden ook gelijk een paar roest plekjes aanpakken hebben we gevraagd. Dan nog paar plekjes zelf doen en dan maar eens laten taxeren om all-risk te verzekeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Hoe zit dat nu precies met de oldtimer regeling voor auto's na 1987? Betaal ik dan bijvoorbeeld voor eentje uit 1988 op benzine ook het kwarttarief? Nee, die regeling geldt uitsluitend voor auto's van 1987 of ouder, alles erna wordt pas belastingvrij zodra ze 40 jaar oud zijn. Hier vanaf nummer 6, staat van wel, of heb ik dat verkeerd? http://www.vrijstellingoldtimer.nl/q-en-a/q-en-a-overgangsregeling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Netjes gedaan Rusty, vandaag een rondje A13 gedaan samen met m'n collega en zn E91 325i. Ook compleet met leer, m-pakket uitgevoerd interieur en exterieur, xenon, audi professional, blackline. Hij tikte eventjes de 200+ aan.. man wat een auto's zijn dat toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.