GolfG60 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Zojuist in de Golf het 'Gamma' pakket ingebouwd, dat houd in 4 tweeters en 4 speakers, aangestuurd door een Gamma radio. Klinkt een heel stuk beter dan de vorige opstelling van 2 speakers in het dashboard of 2 tweeters en 2 speakers, met wat geluid achter je klinkt het een stuk 'voller' en minder blikkerig. Toch nog eens kijken om de speakers zelf te veranderen voor een deftig merk, die kartonnen dingen vervormen veel te rap. Ook de Borbet wielen opgehaald, vanuit werk was het nog even 150km rijden, en daarna naar huis was het 200km rijden, om 6 uur vertrokken en om kwart over 10 pas thuis. Binnenkort de bandjes eraf trekken, laten omboren en kijken of ik de harten zilver laat of wit spuit/plastidip. En besluiten of ik de huidige banden er terug op zet of toch voor een maatje smaller ga met wat minder rubber(195/40R16 ipv 205/45R16). Dan zou ik wat meer getrokken bandjes krijgen, want twee banden hebben geen randbescherming en dat ziet er best wel vreemd uit waardoor het mij sowieso gaat storen. Netjes gedaan Rusty, vandaag een rondje A13 gedaan samen met m'n collega en zn E91 325i. Ook compleet met leer, m-pakket uitgevoerd interieur en exterieur, xenon, audi professional, blackline. Hij tikte eventjes de 200+ aan.. man wat een auto's zijn dat toch. @Max Vito, zou je even op de rdw site moeten kijken, of even naar de RDW bellen of mailen. Er staan veel verhalen hierover op internet en sommige verhalen dateren nog uit de tijd van Ben-Hur of zijn ondertussen 100x veranderd. Reageren
MaxVito Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Klopt, maar om de site van oldtimer vrijstelling kwam ik dat tegen. Dus heb hun even een mail gestuurd hoe het nu zit. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 Nog steeds amper reactie op men wagen, helaas. Prijs is wel al wat gezakt, maar ach, nog maar wat meer geduld hebben. Luxe problemen Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 Nog steeds amper reactie op men wagen, helaas. Prijs is wel al wat gezakt, maar ach, nog maar wat meer geduld hebben. Luxe problemen Geduld is idd een schone zaak, ook gewoon op zoveel mogelijke sites zetten is het beste wat je kan doen ( als je dat nog niet had ). Morgen kijken naar onderstaande velgen, 17" 'Porto' velgen die origineel geleverd werden bij het kiezen van het sportonderstel bij de Golf VI: Enigzins betaalbaar en 17" oogt toch een stuk sportiever. Reageren
moechy Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Nog steeds amper reactie op men wagen, helaas. Prijs is wel al wat gezakt, maar ach, nog maar wat meer geduld hebben. Luxe problemen Geduld is idd een schone zaak, ook gewoon op zoveel mogelijke sites zetten is het beste wat je kan doen ( als je dat nog niet had ). Morgen kijken naar onderstaande velgen, 17" 'Porto' velgen die origineel geleverd werden bij het kiezen van het sportonderstel bij de Golf VI: Enigzins betaalbaar en 17" oogt toch een stuk sportiever. Het staat geloof ik al op elke 2dehands site hier in belgië . Mooie velgen iderdaad Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Nog steeds amper reactie op men wagen, helaas. Prijs is wel al wat gezakt, maar ach, nog maar wat meer geduld hebben. Luxe problemen Geduld is idd een schone zaak, ook gewoon op zoveel mogelijke sites zetten is het beste wat je kan doen ( als je dat nog niet had ). Morgen kijken naar onderstaande velgen, 17" 'Porto' velgen die origineel geleverd werden bij het kiezen van het sportonderstel bij de Golf VI: Enigzins betaalbaar en 17" oogt toch een stuk sportiever. Het staat geloof ik al op elke 2dehands site hier in belgië . Mooie velgen iderdaad Ah oke haha, dan is het afwachten geblazen Nou ik had die kerel dus maandag gemaild, hij kon dinsdag niet dus werd het woensdag om 20.00 uur, ik er heen gereden komt die ineens aan dat iemand een uur eerder ze al opgehaald had en hij dacht dat ik dat zou zijn. Weer een typisch bullshit verhaal en dé reden waarom ik zon schurft hekel aan marktplaats/speurders heb. Doe mij maar tweeakters vraag&aanbod waar je op iemand zijn profiel kan beoordelen hoe een persoon handelt. Waarschijnlijk is er weer iemand geweest die meer geboden heeft, zielig. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 juli 2015 Rapport Geplaatst: 17 juli 2015 Tijd voor upgrade: Zo, nieuwe verlagingsveren zitten er eindelijk onder ( Eibach Pro-kit ), daarnaast meteen de schokbrekers vervangen want die waren ook op ). Daarnaast van de week naar de schadehersteller geweest om mijn voorkant over te laten spuiten. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Goed bezig, je kan inderdaad beter meteen de schokdempers mee vervangen, origineel spul vind die verlagingsveren vaak niet zo fijn dus het gaat dan toch sneller kapot Ik heb gister ook mijn auto weer opgehaald bij de poetser, resultaat mag er zeker wezen Dingen die afgelopen week zijn gedaan: Interieur leer schoongemaakt en gevoed Interieur schoongemaakt met APC en extractor Koplampen gepolijst Auto 3x gepolijst Mohs coating Cancoat coating En nog wat dingen Foto's Dinsdag laat ik de zwarte nieren erin zetten bij de BMW dealer, meteen even kijken of we een stadslicht kunnen vervangen.. Die is gister namelijk kapot gegaan waardoor de Corona ringen aan een kant het niet meer doen Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 (bewerkt) Schaamteloze dubbelpost Zwarte nieren zitten er ook in Bewerkt: 23 juli 2015 door RustyRustler89 Reageren
RUBENN Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Subtiel verschil, maar het ziet er goed uit! Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Ziet er netjes uit hoor, kun je die DRL angel eyes niet vervangen voor witte (led) exemplaren? Dat ziet denk ik ook mooier uit met je xenon verlichting? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 juli 2015 Rapport Geplaatst: 25 juli 2015 (bewerkt) Ziet er super uit! Zwart maakt zoveel verschil! Heb je trouwens luxe kentekenplaten? Kan ik net niet zien op foto. Ik ben rond aan het kijken voor een golfje IV, iemand enig idee waar ik specifiek op moet letten als ik ga kijken voor ene? Heb vooralsnog nog geen mooie gevonden. Edit, een maat van mij zei dat het wellicht interessant was om een auto uit duitsland te importeren. Ik ben eens gaan googlen over hoeveel me dat gaat kosten en vraag me af of ik alles juist heb uitgerekend. Ik gebruik deze pagina op de BPM uit te rekenen. (op basis van (de eerste beste advertentie) deze advertentie. Ik krijg de volgende tekst in beeld als ik alles heb ingevuld. Moet ik dan 81 euro betalen of wat ? BPM BEREKENING Nettocatalogusprijs: 15154 euro Historische BPM: 5310 euro Jaar als basis BPM berekening: jan 2010 tot en met dec 2010 BPM percentage: 0% BPM: 5310 euro Brandstoftoeslag: 0 euro Energielabelkorting/toeslag: 0 euro CO2 toeslag (0gr.): 0 euro Fijnstoftoeslag: 0 euro Euro 6 korting: 0 euro Totaal BPM bedrag: 5310 euro Afschrijving van de BPM: 98.474 % Te betalen BPM: 81 euro Bewerkt: 25 juli 2015 door .Sharingan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 juli 2015 Rapport Geplaatst: 25 juli 2015 (bewerkt) Ziet er super uit! Zwart maakt zoveel verschil! Heb je trouwens luxe kentekenplaten? Kan ik net niet zien op foto. Ik ben rond aan het kijken voor een golfje IV, iemand enig idee waar ik specifiek op moet letten als ik ga kijken voor ene? Heb vooralsnog nog geen mooie gevonden. Edit, een maat van mij zei dat het wellicht interessant was om een auto uit duitsland te importeren. Ik ben eens gaan googlen over hoeveel me dat gaat kosten en vraag me af of ik alles juist heb uitgerekend. Ik gebruik deze pagina op de BPM uit te rekenen. (op basis van (de eerste beste advertentie) deze advertentie. Ik krijg de volgende tekst in beeld als ik alles heb ingevuld. Moet ik dan 81 euro betalen of wat ? BPM BEREKENING Nettocatalogusprijs: 15154 euro Historische BPM: 5310 euro Jaar als basis BPM berekening: jan 2010 tot en met dec 2010 BPM percentage: 0% BPM: 5310 euro Brandstoftoeslag: 0 euro Energielabelkorting/toeslag: 0 euro CO2 toeslag (0gr.): 0 euro Fijnstoftoeslag: 0 euro Euro 6 korting: 0 euro Totaal BPM bedrag: 5310 euro Afschrijving van de BPM: 98.474 % Te betalen BPM: 81 euro Ja, je moet dan 81 euro betalen, BPM is namelijk belasting op een auto, maar dit schrijft zich af na zoveel jaar vandaar de percentage van 98,474%. Als ie nieuwer is kan de percentage ietsje lager liggen, of bij een ouder bouwjaar wat hoger of zelfs 100%. Golf 4 hebben her en der wat kwaaltjes maar je moet absoluut de 1.4 vermijden, 1.6 is een betere motor maar het beste is een 1.8 met of zonder turbo. De 2 liter motoren zijn vaak olieboten, en de V5/V6 modellen hebben ketting problemen wat bij reparatie ongeveer 1000 euro kost incl. montage. Het beste is een vroeg model pakken, die zijn beduidend goedkoper en momenteel zal je zo'n auto toch maar een of twee jaar rijden dus je maakt minder verlies. Verder hebben de 1.4 en 1.6 versnellingsbakken vaak last van het differentieel, waarbij de popnagels breken en het differentieel los komt en een gat in de bak slaat. Nu zijn de meeste al vervangen maar er duiken nog om de haverklap nog auto's op waarbij het differentieel hallo komt zeggen. Verder normale dingen checken, roest, onderstel en geluidjes etc. @Rusty, zwarte nieren staan hem verrassend mooi, is het eventueel geen idee om de chromen trim rond de ruiten ook zwart te maken dmv. plastidip of dergelijken? Zojuist op 2 auto's gereageerd, beide advertenties staan geen nummers, eentje reageert na een mail terug van hem al 3 dagen niet. De ander heeft minder tijd gekregen, mailtje heb ik 4 uur geleden gestuurd, ben niet ongeduldig maar neem aan als je een auto spoedig wilt verkopen, dat je dan toch wel wat laat horen. Bewerkt: 25 juli 2015 door GolfG60 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 Ziet er netjes uit hoor, kun je die DRL angel eyes niet vervangen voor witte (led) exemplaren? Dat ziet denk ik ook mooier uit met je xenon verlichting? We hebben nog even gekeken, maar ben toch voor de standaard gloeilampjes gegaan (was een lampje kapot), met die ledjes begint zo'n auto toch wel een beetje op zo'n 'knakentuning' oude E36 te lijken, die eigenaren vinden die ledjes kennelijk helemaal geweldig Misschien dat er in de toekomst anders over denk, maar vooralsnog hou ik lekker de originele look (note: grill is gewoon standaard BMW) Luxe platen komen er nog op inderdaad, nog geen tijd voor gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.