Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Op zich vind ik het positief om hier meer auto's zoals Corrado's te zien, maar aan de andere kant heb ik de indruk dat er ook hier alsmaar meer misbruik van wordt gemaakt en dat blijft niet duren helaas (zodat het dus voor de liefhebber wordt verpest zoals in Nederland). Er zijn sowieso veranderingen op til, de oldtimerleeftijd moet van Europa naar 30 jaar... Niet dat ik dat laatste zo erg vind, zolang ze oudere niet-oldtimers maar niet belachelijk zwaar gaan belasten.

Nu begrijp ik wat je bedoelt met 18.2 platen! :D Staat hem zeker mooi, véél mooier dan die oorspronkelijke plaat en zeker leuk omdat het gewoon een Amerikaan is.

Oldtimers op 30 jaar is nog wel realistisch, maar met 40 jaar zullen de meeste de crusher in gaan terwijl dat niet had gehoeven.

Er zijn momenteel nog zo'n 728 Corrado's in Nederland, begin dit jaar waren het er nog geloof ik 760 of iets in die trend, begin vorig jaar waren het er nog 1350 en 3 of 4 jaar terug waren het er bijna 5000.

Zal alleen maar erger worden, ook door de reden dat ze in onderdelen relatief veel geld waard zijn worden er veel gesloopt.

Krijg je geen problemen met dat soort platen? En bestaan van dat soort ook 'luxe' platen?

Je krijgt bijna altijd problemen met 18.2 platen, maar ik rij hooguit 50 km per maand dus zo snel zal ik niet opvallen met dit soort platen.

18.2 heeft geen opgelegde letters, misschien dat sommige zogenaamde 'fun' platen dit wel kan maar officieel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zijn momenteel nog zo'n 728 Corrado's in Nederland, begin dit jaar waren het er nog geloof ik 760 of iets in die trend, begin vorig jaar waren het er nog 1350 en 3 of 4 jaar terug waren het er bijna 5000.

Zal alleen maar erger worden, ook door de reden dat ze in onderdelen relatief veel geld waard zijn worden er veel gesloopt.

Hehe, daar is m'n neef er eentje van, en dan bedoel ik degene die hem uit elkaar trekken

Die heeft namelijk een paar jaar geleden een Corrado VR6 uit elkaar gehaald en het blok daarvan in een Golf II geplaatst :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe betrouwbaarheid/motorisch een Chevrolet Orlando 1.8 is?

Eventueel ook nog het verbruik?

Ik wil je hier graag mee helpen,

Als je me een bouwjaar en type uitvoering geeft :tu:

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe betrouwbaarheid/motorisch een Chevrolet Orlando 1.8 is?

Eventueel ook nog het verbruik?

Ik wil je hier graag mee helpen,

Als je me een bouwjaar en type uitvoering geeft :tu:

Bouwjaar 2011, uitvoering zal er om hangen welke het interessants is. LT of LTZ.

Link to comment
Delen op andere websites

Mitch de google expert :clown:

Voor dit soort dingen gebruik ik geen google :7

Weet iemand hoe betrouwbaarheid/motorisch een Chevrolet Orlando 1.8 is?

Eventueel ook nog het verbruik?

Ik wil je hier graag mee helpen,

Als je me een bouwjaar en type uitvoering geeft :tu:

Bouwjaar 2011, uitvoering zal er om hangen welke het interessants is. LT of LTZ.

LTZ, is interessanter. Vebruik is zo goed als gelijk aan de LT.

post-98666-0-97124300-1440498688.png

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we het over fabrieksopgaves hebben, waarom? :7

Ik heb eens gelezen wat ze doen: banden steenhard pompen, auto inwrijven met vaseline, optrekken als een opa die al halfdood is, etc etc. Waarom doen ze dat toch? Geen enkele fabrieksopgave is iet of wat haalbaar en iedereen weet het. Snap niet waarom ze zulke bullshit mogen adverteren, Test-Aankoop, hallo?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Voor verbruik kan je beter op sprit monitor kijken, dat zijn reallife voorbeelden en geen fabriek opgaves.

Ik kan geen Duits. :7

Edit: Nvm. Zag te laat dat er nog een Engelse optie was :puh:

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...