Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@Moechy, toch gefeliciteerd, ondanks dat ik het een spuuglelijk gevaarte vind, veel rijplezier ermee gewenst :D

En die tjoening, wil je dat serieus doen?

@RUBENN, zo te zien staat het logo in de velgen, in een opening zit een stickertje en in een andere zijn wat letters geperst, wat staat daarop? Lijken mij imitaties

Yup.maar niet op de sjonniemanier. Cleantunen.

Zo komen ook de logo's en het chroom vooraan nog in dezelfde kleur als het koetswerk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het wel een uitdaging die Juke.

Smaken verschillen, maar ik houd wel van wat apartere auto's.

Nice!

Ik hou wel van het model. Veel leuker dan 13 in een dozijn auto's.

Overings worden ook alle lampjes vervangen door led. Toch net iets strakkers.

Link to comment
Delen op andere websites

Nette auto! Weet niet of ik de voorkant wat vind, maar voor de rest wel. Een gewaagd model is het zeker! :tu:

Ben nu wat aan het oriënteren rond Audi TT'tjes, nu heb ik een exemplaar gezien met extra velgen:

0262903070013.jpg?

Iemand die weet of dit aftermarket is of niet, of misschien een afbeelding dat ze onder een TT liggen om te zien hoe dat eruit ziet? Vrij specifiek maar misschien dat iemand het weet.

Sowieso aftermarket.

Vanwaar de keuze voor een TT?

Je kan je afvragen of het extra bedrag het waard is, aangezien onderhuids het gewoon een Mk4 Golf is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een uitdaging die Juke.

Smaken verschillen, maar ik houd wel van wat apartere auto's.

Nice!

Ik hou wel van het model. Veel leuker dan 13 in een dozijn auto's.

Overings worden ook alle lampjes vervangen door led. Toch net iets strakkers.

Mee eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de komende 2 a 3 weekjes met de Corrado naar werk, bij de Golf ligt de koppeling er bijna volledig uit.

Over een weekje wordt de Polo wss opgehaald, en dan uitkijken naar een Lupo of een VR6, groot verschil maar ja.

Aangezien ik ruim genoeg reiskostenvergoeding krijg om zelfs met een 6 pitter nog geld over te houden, vooral als ik blijf rijden zoals ik nu met de G60 rijdt.

G60 en VR6 verschillen weinig qua verbruik en met de G60 rij ik met 95km/u naar huis, dan zit ik op een verbruik van 1:15,5, heen doe ik 120km/u en zit ik op 1:13,5 ongeveer.

Moet eigenlijk nog de lambdasonde aansluiten, dan moet het verbruik nog iets beter worden, hoor her en der dat een G60 zelfs 1:16 of beter moet kunnen halen met zo'n slakkengang, piekte tijdelijk 1:16,4 maar met wat inhalen tot 110 zakte het tot 1:15,5 gemiddeld.

VR6 heb ik altijd nog willen proberen, en nu zitten ze nog wat in een dieptepunt en zijn de goede VR6jes nog wel te vinden dus ja.

Anders haal ik een 1.4 16V Lupo, die rijden ook nog wel fijn op de snelweg qua toeren op 120km/u.

Van de winter krijgt de Golf een nieuwe koppeling en nieuwe distributieriem, de Corrado zal een dezer dagen de brug op gaan en dan kan er onderdelen besteld worden.

Die rond de winter erop komen zodat beiden wagens weer tegen de lente er weer tegenaan kunnen, Corrado krijgt sowieso nog een nieuwe schroefset want wat er nu onder zit is ruk.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft een lelijk model emo.gif

Smaken verschillen.

Net de standlichten voor + binnenverlichting en kofferverlichting + achteruitrijlampen vervangen door LED-lampen.

Zijknipperlichten worden ook nog vervangen door smoked ones

En de mistlampen worden ook nog door LED vervangen.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...