Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uiteraard, ik houd altijd nog een oogje in het zeil. Met de seat gaat het goed. Afgelopen mei naar Worthersee geweest en de ibiza over de 3ton geholpen. Inmiddels 3 setjes velgen voor de auto, schaal stoelen gemonteerd met wiechers rolkooi en als kers op de taart een setje airlift met autopilot v2.

IMG-20150804-WA0016_zpsgmmqtn1m.jpeg

DSC08259_zpsqpz0bw3x.jpg

DSC08265_zpsurbvt4nu.jpg

DSC07667_zpsc65v3pto.jpg

En hier zo nog een klein filmpje van mij en maatje z'n Ibiza.

De rolkooi is op de foto's nog ongespoten aluminium, maar is inmiddels in de kleur van de auto gespoten. Heb denk van niet alle updates foto's, maar heb onder andere achter een remupgrade gedaan, cupra spoiler gemonteerd en oem xenon koplampen. Ik zal veelste veel vergeten zijn, maar dat maakt niet uit.En hoe gaat het hier zo voor de rest allemaal?

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondertussen ook een mooie velg op het oog. Maar dat zal nog even moeten wachten tot in het voorjaaar. Eind van de maand/half oktober winterbanden kopen en op men originele velgen leggen en eventueel de banden die daar op liggen op 2dehands verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit, meende eerst dat je weer een normale bumper erop had, maar blijkbaar niet.

Je bent toevallig niet op Volkstyle base geweest, meende een dezelfde of bijna dezelfde gezien te hebben.

Moet toegeven dat ik een roetende diesel best gaaf vind als ie ook echt vermogen neerdrukt, maar ik ben niet fan van de wegenbelasting ook al zou het voor mij voordeliger zijn om een diesel te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog steeds inderdaad dezelfde bumper, die is overigens een oem concept bumper. Nooit origineel uitgebracht op een bepaalde uitvoering Ibiza, maar wel gewoon te koop bij de dealer. Ik ben helaas niet op Volkstyle geweest. Laatste tijd ga ik niet meer echt naar meetings. Ik denk dat de eerste komende meeting voor mij pas weer Worthersee 2016 word. Dan ga ik 2 weken vertoeven in Austria.

Met de kwestie over het vermogen is maar net wat je echt vermogen noemt. Ik ben van standaard 130pk en 310nm naar ongv. 260pk en 500nm gegaan en ben er nog niet helemaal klaar mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog steeds inderdaad dezelfde bumper, die is overigens een oem concept bumper. Nooit origineel uitgebracht op een bepaalde uitvoering Ibiza, maar wel gewoon te koop bij de dealer. Ik ben helaas niet op Volkstyle geweest. Laatste tijd ga ik niet meer echt naar meetings. Ik denk dat de eerste komende meeting voor mij pas weer Worthersee 2016 word. Dan ga ik 2 weken vertoeven in Austria.

Met de kwestie over het vermogen is maar net wat je echt vermogen noemt. Ik ben van standaard 130pk en 310nm naar ongv. 260pk en 500nm gegaan en ben er nog niet helemaal klaar mee.

Ik noem vermogen als je gemiddeld lease rijder tot moes rijdt, dan ben je op de goede weg.

Laatst aan een sjonnie leasert in een Volvo op de hielen gezeten, hij had geluk dat ik nog in de 5 zat, had ik hem in de 4 dan was ie van mij geweest.

Wel leuk, om met een oud kuthok van 25 jaar met een motor die niet 100% loopt een recente Volvo op de hielen te blijven, blij kijken deed ie in ieder geval niet.

Volkstyle was regenachtig en daardoor wat ieler qua publiek en wagens, maar wel nog steeds leuk om er heen te gaan.

Worthersee lijkt mij ook leuk, maar ik betwijfel of ik de G60 genoeg vertrouw om zo'n lange afstand af te leggen.

Al ben ik nu druk bezig met het innen van geld om een Corrado VR6 erbij aan te schaffen, deze netjes te maken en dan gewoon van te genieten.

En dan de G60 in rustig tempo opbouwen naar hoe ik het wil, sowieso komt er een 16VG60 in en heb ik daarvoor de eerste delen al binnen.

Overigens, nu ik het over Volvo sjonnies heb, die zijn er tegenwoordig meer dan Audi, BMW en Mercedes aso's heb ik het idee, wie valt dit nog meer op?

Link to comment
Delen op andere websites

Waren wel meer soorten Ibiza's die erg leken op die van Roy die waren op Volkstyle base. Paar weken later nog naar de meeting van Seat Club Nederland/Tuning Sunday geweest maar daar was je ook niet haha.

Volgende maand weer meeting-time, maar eerst nog een paar upgrades.

Link to comment
Delen op andere websites

Waren wel meer soorten Ibiza's die erg leken op die van Roy die waren op Volkstyle base. Paar weken later nog naar de meeting van Seat Club Nederland/Tuning Sunday geweest maar daar was je ook niet haha.

Volgende maand weer meeting-time, maar eerst nog een paar upgrades.

Ik bedoelde vooral op die achter ons zat op de weg terug, die had dezelfde of vergelijkbare kleur met zo'n bumpert erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even een foto genomen van men Led-standlichten in het donker, helaas is het niet zo duidelijk.

Vind het zelf wel netjes, binnenkort maar eens kijken om men dimlichten ook te vervangen door LED of Xenon.

11143700_10206529876119024_6934552571323033214_o_zps0iopbrgd.jpg

Moet toch wel zeggen dat het tot nu toe aardig goed eruit ziet, desondanks het een Juke is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Net even een foto genomen van men Led-standlichten in het donker, helaas is het niet zo duidelijk.

Vind het zelf wel netjes, binnenkort maar eens kijken om men dimlichten ook te vervangen door LED of Xenon.

11143700_10206529876119024_6934552571323033214_o_zps0iopbrgd.jpg

Moet toch wel zeggen dat het tot nu toe aardig goed eruit ziet, desondanks het een Juke is :Y

Je ziet helemaal geen fuck op die foto.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Net even een foto genomen van men Led-standlichten in het donker, helaas is het niet zo duidelijk.

Vind het zelf wel netjes, binnenkort maar eens kijken om men dimlichten ook te vervangen door LED of Xenon.

11143700_10206529876119024_6934552571323033214_o_zps0iopbrgd.jpg

Moet toch wel zeggen dat het tot nu toe aardig goed eruit ziet, desondanks het een Juke is :Y

Je ziet helemaal geen fuck op die foto.. :7

Moet je je ogen open doen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Net even een foto genomen van men Led-standlichten in het donker, helaas is het niet zo duidelijk.

Vind het zelf wel netjes, binnenkort maar eens kijken om men dimlichten ook te vervangen door LED of Xenon.

11143700_10206529876119024_6934552571323033214_o_zps0iopbrgd.jpg

Moet toch wel zeggen dat het tot nu toe aardig goed eruit ziet, desondanks het een Juke is :Y

Je ziet helemaal geen fuck op die foto.. :7

Moet je je ogen open doen :7

Nou je ziet een shiny bumper en je lampen branden. Ja, je ziet echt super veel. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...