moechy Geplaatst: 18 september 2015 Rapport Geplaatst: 18 september 2015 Iemand heeft met vingerverf over je kentekenplaat heen zitten strijken. Dat heb ik even snel op men gsm bewerkt Ik plaats niet graag men nummerplaat op internet. Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Dit zag ik vanmorgen, toen ik men ouders naar de luchthaven deed: Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Idd, erg foto waardig, een Hollander in België. Nee, even serieus, altijd sneu om je auto in vlammen op te zien gaan, ik hoop het zelf nooit mee te maken. Heb daarom voor de zekerheid ook een brandblusser in de Corrado, aangezien die bekend staan om zichzelf af te fakkelen. Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Een auto die brandt kan je beter laten branden. Als je hem blust krijg je niks anders dan rare problemen de komende jaren. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Een auto die brandt kan je beter laten branden. Als je hem blust krijg je niks anders dan rare problemen de komende jaren. Ja, ik zal een auto waarvan deze uitvoering er nog maar 10 van in Nederland zijn laten affikken om wat storingen te voorkomen Een Co2 blusser kan je overigens prima op een auto gebruiken, een poederblusser zal inderdaad je elektrisch systeem om zeep helpen, maar dat doet brand ook. Kortom, blussen is win-win situatie, desnoods kan je nog het interieur en plaatwerk opnieuw gebruiken of verkopen. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Gewoon geen poederblusser gebruiken inderdaad, daarmee help je de electronica naar de kloten Als wij een beginnende autobrand zien hebben we ook een Co2 blusser, werkt dan niet, schuimen we met plezier je hele auto vol Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Je moet toch wel echt je best doen (lees gewoon 10 jaar geen onderhoud plegen aan die kutbak van je) wil je je eigen auto volledig uitgebrand krijgen.. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Je moet toch wel echt je best doen (lees gewoon 10 jaar geen onderhoud plegen aan die kutbak van je) wil je je eigen auto volledig uitgebrand krijgen.. Denk je dat serieus of loop je nou te trollen? Zoiets heeft echt niets te maken met achterstallig onderhoud, als er ergens een keer kortsluiting komt kan het gewoon afgelopen zijn (als de zekering niet mee wil werken) Dat kan zelfs met een 'nieuwe' goed onderhouden TSI gebeuren Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Valt wel mee hoor, meeste branden beginnen door kortsluiting of slechte brandstofleidingen. Beiden kan van de ene dag op de andere dag voorkomen, al geeft het meestal wel voortekenen. Reageren
moechy Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Je moet toch wel echt je best doen (lees gewoon 10 jaar geen onderhoud plegen aan die kutbak van je) wil je je eigen auto volledig uitgebrand krijgen.. Je hebt maar een slechte kortsluiting nodig dichtbij iets brandbaars en het is van dat. Daarvoor hoeft je auto niet slecht onderhouden te zijn of oud. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Je hebt maar een slechte kortsluiting nodig dichtbij iets brandbaars en het is van dat. Daarvoor hoeft je auto niet slecht onderhouden te zijn of oud. Er bestaat niet zoiets als 'slechte kortsluiting', je hebt kortsluiting of je hebt geen kortsluiting Meestal is isolatie materiaal om de kabels al genoeg om een mooie fik te beginnen, vooral als ze in een kabelboom getapet zitten. Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Nouja een jaar geleden is mijn oom ze'n bus uitgebrand. Een diesel... maar ook idd kortsluiting in de motor. De bus stond anderhalfuur stil. De brandweer vermoedde een lekkende brandstofslang en dat de motor nog warm genoeg was voor te ontvlammen + kortsluiting. Reageren
moechy Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Je hebt maar een slechte kortsluiting nodig dichtbij iets brandbaars en het is van dat. Daarvoor hoeft je auto niet slecht onderhouden te zijn of oud. Er bestaat niet zoiets als 'slechte kortsluiting', je hebt kortsluiting of je hebt geen kortsluiting Meestal is isolatie materiaal om de kabels al genoeg om een mooie fik te beginnen, vooral als ze in een kabelboom getapet zitten. Je moet het ook niet letterlijk nemen . Ik bedoel met een slechte kortsluiting, een kortsluiting op een ongelukkige plaats of eentje waarvan de zekering niet meewerkt. Snappie? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Nouja een jaar geleden is mijn oom ze'n bus uitgebrand. Een diesel... maar ook idd kortsluiting in de motor. De bus stond anderhalfuur stil. De brandweer vermoedde een lekkende brandstofslang en dat de motor nog warm genoeg was voor te ontvlammen + kortsluiting. Denk eerder gewoon dat kortsluiting de oorzaak is, diesel krijg je in de open lucht bijna niet aangestoken. Je moet het ook niet letterlijk nemen . Ik bedoel met een slechte kortsluiting, een kortsluiting op een ongelukkige plaats of eentje waarvan de zekering niet meewerkt. Snappie? Ik denk dat het een Belgen iets is, dat 'slechte kortsluiting'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.