Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Nouja een jaar geleden is mijn oom ze'n bus uitgebrand.

Een diesel... maar ook idd kortsluiting in de motor. De bus stond anderhalfuur stil. De brandweer vermoedde een lekkende brandstofslang en dat de motor nog warm genoeg was voor te ontvlammen + kortsluiting.

Denk eerder gewoon dat kortsluiting de oorzaak is, diesel krijg je in de open lucht bijna niet aangestoken.

Je moet het ook niet letterlijk nemen :7.

Ik bedoel met een slechte kortsluiting, een kortsluiting op een ongelukkige plaats of eentje waarvan de zekering niet meewerkt.

Snappie? :D

Ik denk dat het een Belgen iets is, dat 'slechte kortsluiting'. :puh:

Laten we het daar op houden :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Achja, Yolo met je Polo dan maar?

Ja, zoiets, heb er maar iets van 150km mee gereden, waarvan 120 ofzo terug naar huis.

Volgende maand maar eens gaan kijken wat de Polo gaat vervangen, ofja vervangen, hij heeft alleen maar op de parkeerplaats gestaan.

Het wordt of iets wat zwaarder is en zuipend(soort van, gewoon 6 cilinder territorium, geen 8 of 12 cilinder) of iets lichts en die de benzine met kleine teugjes drinkt.

Voorkeur gaat uit naar een Corrado VR6 of een Lupo 1.4 16V, of misschien toch een Lupo GTI, maar dat zie ik volgende maand wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, Yolo met je Polo dan maar?

Ja, zoiets, heb er maar iets van 150km mee gereden, waarvan 120 ofzo terug naar huis.

Volgende maand maar eens gaan kijken wat de Polo gaat vervangen, ofja vervangen, hij heeft alleen maar op de parkeerplaats gestaan.

Het wordt of iets wat zwaarder is en zuipend(soort van, gewoon 6 cilinder territorium, geen 8 of 12 cilinder) of iets lichts en die de benzine met kleine teugjes drinkt.

Voorkeur gaat uit naar een Corrado VR6 of een Lupo 1.4 16V, of misschien toch een Lupo GTI, maar dat zie ik volgende maand wel.

Jij blijft ook bezig he, koop toch eens 1 fatsoenlijke auto :puh:

btw boys, kweet niet of jullie al van de site www.mister-auto.nl afwisten, maar wil die site toch eens vermelden hier. Ben totaal niet gerelateerd aan die site maar een collega had het tal vaker over deze site, voor bepaalde producten gewoon spotgoedkoop.

Neem als voorbeeld een opel corsa uit 2001, bosch remblokken voor

Bij Heuts automaterialen particulier 90 euro

Remote korting (hoogst mogelijke garage korting) 60 euro

Mister-auto.nl 27 euro (verzenden gratis vanaf 50 euro dat wel, dus +5 euro)

Toch wel een handige tip voor sommige auto verslijters hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een fatsoenlijke auto zou kopen heb ik niks meer om te sleutelen.

Mister auto koop ik ook vaak delen, bougies voor mijn Corrado kosten adviesprijs 52 euro per stuk, bij Mister auto 21,22.

Nog steeds belachelijk duur, voor mijn Golf had ik voor 28 euro 4 stuks :7

Link to comment
Delen op andere websites

Idd mister-auto is een handige site om onderdelen op te vinden.

Wel ff controleren of je 100% juist bent, wat iets retour sturen en dan hopen dat je je geld terug krijgt is een andere zaak :t.

Zo vandaag men verlaging binnen gekregen op het werk en nog een Injen Cold air intake gevonden in het magazijn voor een 1.6turbo, inlaattraject is hetzelfde dus dat gaat passen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...