Zombiespeed Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Mn ouders hebben een Later wil ik wel een auto van nissan ofzo hebben van de 90's of 2000, niet die nieuwste want die zijn lelijk Of een maar dat word weer wat moeilijker in NL Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Ik heb wel nog geen rijbewijs, maar wel al een Trabant 601 uit 1967! Ik ben hem nu aan het restaureren zodat ik er binnen een jaar mee kan rijden! Zo moet hij ongeveer worden: Welke motor heb je, de Tweetakt motor? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Our Car. Ik doe niet aan Tupper-ware tuning. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) *is nu blind vanwege die lichtbol in het midden*.... Leuk autootje man, alleen die wielen zijn wel vreselijk saai En de trekhaak... Hmm.. tja.. Je zou er een best droog wagentje van kunnen maken zonder veel geld uit te geven, en zonder te tupper-ware tunen. Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Moet alleen op het werk nog een aantal rubberen plaatjes en bouten bestellen(is goedkoper omdat op het werk te doen dan online), alleen door de gladheid is dat een beetje een probleem Bewerkt: 18 december 2010 door Mythbuster Reageren
j0uk3 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 *is nu blind vanwege die lichtbol in het midden*.... Leuk autootje man, alleen die wielen zijn wel vreselijk saai En de trekhaak... Hmm.. tja.. Je zou er een best droog wagentje van kunnen maken zonder veel geld uit te geven, en zonder te tupper-ware tunen. Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Moet alleen op het werk nog een aantal rubberen plaatjes en bouten bestellen(is goedkoper omdat op het werk te doen dan online), alleen door de gladheid is dat een beetje een probleem Ik ga binnenkort aan de slag om er een spoilertje op te zetten van een GLANZA V, ook een motorkap van een GLANZA V Maar ik heb op het moment wel betere dingen te doen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik ben te jong voor een auto, dus dan maar die van m'n ouders. Mercedes GLK VW Tiguan. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik heb wel nog geen rijbewijs, maar wel al een Trabant 601 uit 1967! Ik ben hem nu aan het restaureren zodat ik er binnen een jaar mee kan rijden! Zo moet hij ongeveer worden: Welke motor heb je, de Tweetakt motor? Ja, een tweetaktmotor, hij draait wel nog niet... Reageren
Bling Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Een schroefset is sowieso handiger. Je kunt dan zelf instellen hoe laag je hem wilt hebben. Die vaste verlaging zou kunnen tegenvallen doordat hij volgens jou misschien te laag is, of juist te hoog. Bovendien heb je voor die 60mm veren hoogstwaarschijnlijk wel andere schokdempers nodig. Die zullen niet zomaar op een originele schokdemper passen, denk ik. Meestal is 40mm het maximum wat erop past. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ik ben te jong voor een auto, dus dan maar die van m'n ouders. Mercedes GLK VW Tiguan. Je ouders hebben een hele goede smaak! Dit vind ik zowat de mooiste wagens qua compacte 4X4... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Een schroefset is sowieso handiger. Je kunt dan zelf instellen hoe laag je hem wilt hebben. Die vaste verlaging zou kunnen tegenvallen doordat hij volgens jou misschien te laag is, of juist te hoog. Bovendien heb je voor die 60mm veren hoogstwaarschijnlijk wel andere schokdempers nodig. Die zullen niet zomaar op een originele schokdemper passen, denk ik. Meestal is 40mm het maximum wat erop past. Blegh... Da's mooi klote dan. Nouja ik zie wel... Ga zo eerst is die plaatjes bestellen, laat ik maar gewoon hopen dat ik geluk heb in dit geval. Er stond trouwens niet bij dat je andere dempers nodig had voor deze veren, volgens mij stond dat er bij een paar andere veren wel bij... Dus ik hoop het maar... Bewerkt: 18 december 2010 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik heb wel nog geen rijbewijs, maar wel al een Trabant 601 uit 1967! Ik ben hem nu aan het restaureren zodat ik er binnen een jaar mee kan rijden! Zo moet hij ongeveer worden: Welke motor heb je, de Tweetakt motor? Ja, een tweetaktmotor, hij draait wel nog niet... Dat zal nog wel komen denk ik Good luck ermee, blijven leuke dingetjes Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Een schroefset is sowieso handiger. Je kunt dan zelf instellen hoe laag je hem wilt hebben. Die vaste verlaging zou kunnen tegenvallen doordat hij volgens jou misschien te laag is, of juist te hoog. Bovendien heb je voor die 60mm veren hoogstwaarschijnlijk wel andere schokdempers nodig. Die zullen niet zomaar op een originele schokdemper passen, denk ik. Meestal is 40mm het maximum wat erop past. Ja idd, sowieso heb je dan nieuwe dempers dus kans dat je er gezeik mee krijgt is weer wat kleiner, neem aan dat die dempertjes er al +/-15 jaar eronder zitten dusja. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Nee ze zijn sowieso wel een keer vervangen, auto is nog veel te strak qua weggedrag om op 15 jaar oude veren te staan dat meen ik serieus. Ach, als 't niet past koop ik wel een schroefset, dan gaan die veren gewoon op marktplaats. Maar ik hoop dat het er gewoon onder past, heb niet zo`n zin om 120 euro extra uit te geven... Bewerkt: 21 december 2010 door Mythbuster Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 *is nu blind vanwege die lichtbol in het midden*.... Leuk autootje man, alleen die wielen zijn wel vreselijk saai En de trekhaak... Hmm.. tja.. Je zou er een best droog wagentje van kunnen maken zonder veel geld uit te geven, en zonder te tupper-ware tunen. Overigens leuke update op m`n Ibiza: Heb gisteren verlagingsveren besteld, 60mm voor en 40 mm achter verlaging, waren tegen de 100 euro dus valt wel mee. Hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk op m`n oude schokdempers passen en niet te kort zijn of zo, anders ben ik of weer 150 euro kwijt aan sportdempers, of ik verkoop m`n verlagingsveren en koop een schroefset(wat ook weer 200 euro is), wat dus wel slimmer is. Moet alleen op het werk nog een aantal rubberen plaatjes en bouten bestellen(is goedkoper omdat op het werk te doen dan online), alleen door de gladheid is dat een beetje een probleem Ik ga binnenkort aan de slag om er een spoilertje op te zetten van een GLANZA V, ook een motorkap van een GLANZA V Maar ik heb op het moment wel betere dingen te doen. Je weet toch dat een spoiler pas effectief is van 150km/h hé? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Ik heb wel nog geen rijbewijs, maar wel al een Trabant 601 uit 1967! Ik ben hem nu aan het restaureren zodat ik er binnen een jaar mee kan rijden! Zo moet hij ongeveer worden: Welke motor heb je, de Tweetakt motor? Ja, een tweetaktmotor, hij draait wel nog niet... Dat zal nog wel komen denk ik Good luck ermee, blijven leuke dingetjes Bedankt! Volgende week als ik de tank proper heb gemaakt gaan we een poging wagen! Bewerkt: 21 december 2010 door vwbjorn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ook bij mij is het wagenpark inmiddels veranderd.. Zwarte Renault Trafic met geblindeerde ramen, bouwjaar 2007 en heeft nu ongeveer 35.000 kilometer gereden.. En we hebben een Citroën C2 uit 2006, ongeveer 40.000 kilometer gereden! De Trafic is omgebouwd zodat ik met de rolstoel erin kan enzovoorts! Behalve zelf rijden, dan zou 'ie nog verder omgebouwd moeten worden. Wij gaan binnekort ook voor zoiets kijken, aangezien m'n pa een slecht hart heeft kan hij geen lange afstanden lopen waardoor het dus aankomt dat hij een scootmobiel wil. Dan moeten we ook een nieuwe auto hebben natuurlijk. Wij hebben op dit moment zicht op deze bus: Opties: Opel Vivaro, 1.9 DTi diesel - handgeschakeld • kleur zwart (metallic)• bouwjaar 2004, km.stand 92.000• airco• centrale deurvergrendeling met afstandsbediening• radio/cd speler• cruise control• midden armsteunen• verstelbaar stuurwiel• hoogteverstelling bestuurdersstoel• elektrische spiegels• elektrische ramen• lichtmetalen velgen• getint glas• bumpers in carrosseriekleur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.