MegaPilot Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 (bewerkt) Wie zijn idee was het om die neger muziek eroverheen te plaatsen? Is muziek van Furious Seven, niet toevallig de favoriete filmreeks van Stefan. Bewerkt: 18 oktober 2015 door MegaPilot Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Zaterdag maar een winterset gekocht op Marktplaats en gister eronder gezet Zijn 16 inch velgen geworden met Continental TS850 banden in de maat 205/55 R16 De complete set gekocht voor een whoopin 275 euro En nondeju, wat is dat hok smerig Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Netjes Netjes, ik ga binnenkort de zwarte stalen 15" velgen weer erop leggen haha, vind het altijd wel wat hebben om de een of andere manier. Zwarte auto heeft veel nadelen qua vuiligheid inderdaad.. Reageren
moechy Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Netjes Netjes, ik ga binnenkort de zwarte stalen 15" velgen weer erop leggen haha, vind het altijd wel wat hebben om de een of andere manier. Zwarte auto heeft veel nadelen qua vuiligheid inderdaad.. Vind ik ook, een mooi setje zwarte stalen velgen, heeft wel iets op een auto. Reageren
RUBENN Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 (bewerkt) Afgelopen weekend wat foto's gemaakt, beter dan dealerfoto's lijkt me. Morgen laat ik een aux-aansluiting inbouwen achter de originele radio, staat wel zo leuk. Voor de rest nog geen problemen mee, blijft natuurlijk een leuke auto! Foto's in de spoiler. Nieuw typeplaatje komt binnenkort. Binnenkort laat ik 'm polijsten etc. om kleine krasjes weg te halen, velgen zijn ook beschadigd. Schijnt dat daar ook wel wat aan te doen is. Bewerkt: 23 oktober 2015 door RUBENN Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Cool wagentje! RS4 velgen passen er heel mooi bij! Ik mag lekker rond kachelen in de astra g van mn moeder :swag: Reageren
RUBENN Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Thanks, persoonlijk zijn dit ook één van m'n favoriete TT velgen. Al een auto gevonden, of voldoet deze Astra ook prima? Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2015 Ik vind het echt een mooie auto Ruben. Mooie kleur ook. In het donker zwart, overdag donkerpaars Wel echt wat anders dan je vorige auto XD Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 Al een auto gevonden, of voldoet deze Astra ook prima? Ik heb momenteel werk op oproepbasis en met die onzekerheid is een auto kopen niet echt mogelijk at the moment. Maar ik zit al-tijd op de loer naar auto's. :v Reageren
RUBENN Geplaatst: 24 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 (bewerkt) Thanks Nicola! En indd heel iets andera dan m'n vorige. Whoep, net als ik. Was en ben ook altijd op zoek. Zit op 't moment bij een soort van garage waar de telefoon/ipod aansluiting ingebouwd wordt. Gelukkig de originele radio kunnen behouden! Bewerkt: 24 oktober 2015 door RUBENN Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Zo, lange tijd niet gepost hier. Toledo heeft weer wat kwaaltjes. Zit een scheur in uitlaat bij flexibel tussenstuk.. Wist dat die ooit zou scheuren want had hem 2 weken geleden nog op de brug. Nu dus aardig zwaar geluidje en binnenkort laten maken. Verder afgelopen vrijdagavond naar Zaandam geweest voor een carmeeting. Kwam daar ook nog Rullez tegen met z'n Ibiza, was leuk je gesproken te hebben man! Aardig wat exclusief spul ook. Diverse AMG's/RS'en en M's. Ook een SLR Mclaren en een aantal Corvettes. Was weer een goed weekend. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik moet vaker mijn Corrado's dashboard kastje openen, ik vond 15 euro aan briefgeld wat ik niet wist dat het erin lag. Nu weet ik niet of ik dement ben, of dat mijn dashboard kastje een flappentap is, ik hoop het laatste Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Haha dat is wel herkenbaar, heb zelf in mijn armsteun altijd contant geld liggen, totdat ik dus vrijdagavond bij de mac wat wou betalen er in keek. Zag ik ook opeens 25,- liggen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik ga binnenkort je auto leegplunderen, ik hoop wel dat er dan meer geld in ligt, anders krijg ik de benzine kosten er niet uit. Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Vrijdag 120 km/h rijdende op de A73 tikte er even een steentje op de voorruit, fijn sterretje erin nu, gelukkig allrisk verzekerd en 0 euro eigen risico op ruitreparatie ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.