Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Thanks allen.

Mooie wagen, jammer dat het geen LTZ is, zijn toch wat meer leuke opties, maar een LT is zeker ook niet slecht. :tu:

Dacht dat het verschil maar minimaal is vandaar het een LT is geworden.

Deze komt van eerste eigenaar en is altijd onderhouden bij de dealer waar we hem hebben gekocht, zij hebben deze ook nieuw geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks allen.

Mooie wagen, jammer dat het geen LTZ is, zijn toch wat meer leuke opties, maar een LT is zeker ook niet slecht. :tu:

Dacht dat het verschil maar minimaal is vandaar het een LT is geworden.

Deze komt van eerste eigenaar en is altijd onderhouden bij de dealer waar we hem hebben gekocht, zij hebben deze ook nieuw geleverd.

Ik weet dat de LTZ wat luxueuzer afgewerkt is dmv meer opties en dergelijke, maar wat die allemaal precies inhouden weet ik niet goed. Onze 2 chevy's zijn en waren steeds een LTZ uitvoering.

Anyways, vandaag men rockford fosgate compo setje en mid-bass speakers geinstalleerd, was me toch wat meer werk dan verwacht maar wat een verbetering :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ferry, jij ook idd gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Toen ik terug was van het werk maar even nog een paar fototjes geschoten, waar ik de leukste eruit heb gekozen :)

De Orlando rijdt echt super, ligt als super op de weg en heeft pit genoeg.

Eerste dingetje op de to-do list is om de nummerplaathouders te vervangen voor zonder reclame gedoe :puh:

En ja er zit weer een blaadje tussen de grill.. :duh:

15xq1ra.jpg

30tgci0.jpg

En een snel fototje van binnen...

5tudrc.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie dashcamgebruikers? Ikzelf zie er de voordelen van in en overweeg om me er eentje aan te schaffen, maar ik zie ertegenop om dat ding telkens te monteren bij elke rit en dan voor ik uitstap weer te demonteren en weg te stoppen(als ik dat ding bloot laat liggen is het binnen de 15 minuten gepikt :7 ).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie dashcamgebruikers? Ikzelf zie er de voordelen van in en overweeg om me er eentje aan te schaffen, maar ik zie ertegenop om dat ding telkens te monteren bij elke rit en dan voor ik uitstap weer te demonteren en weg te stoppen(als ik dat ding bloot laat liggen is het binnen de 15 minuten gepikt :7 ).

Dan mis je toch voor een deel het punt als je hem elke keer demonteerd?

De meeste dashcams kan je laten werken zodra je auto een erg tik krijgt of dat er een deur/motorkap of dergelijke opengaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie dashcamgebruikers? Ikzelf zie er de voordelen van in en overweeg om me er eentje aan te schaffen, maar ik zie ertegenop om dat ding telkens te monteren bij elke rit en dan voor ik uitstap weer te demonteren en weg te stoppen(als ik dat ding bloot laat liggen is het binnen de 15 minuten gepikt :7 ).

Hoe duur is zo'n dingetje eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan mis je toch voor een deel het punt als je hem elke keer demonteerd?

De meeste dashcams kan je laten werken zodra je auto een erg tik krijgt of dat er een deur/motorkap of dergelijke opengaat.

De meeste dashcams zijn toch gericht naar voor, dus iemand die z'n deur openslaat en je wagen beschadigt, wordt dat dan toch niet gefilmd?
Hoe duur is zo'n dingetje eigenlijk?

http://www.banggood.com/Original-XiaoYi-Ambarella-A7LS-BSI-CMOS-WIFI-Sports-Action-Camera-p-969228.html

Voor rond de 75 euro heb je'm in een EU warehouse. Die GoPro klonen maken echt goede beelden(niet even goed als de GoPro natuurlijk, maar wel 1080p, google maar wat voorbeelden ;) ). Je hebt ook zo'n SJ4000 die ook mooi filmt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste dashcams zijn toch gericht naar voor, dus iemand die z'n deur openslaat en je wagen beschadigt, wordt dat dan toch niet gefilmd?

Ja en nee, als je naastliggende parkeerplaatsen hebt en je parkeer met de neus naar de weg, zie je wel welk kenteken er naast je geparkeerd heeft.

Schade maken zelf wordt niet gefilmd, maar je hebt iig een dader.

Maar weet niet of je juridisch er iets mee kan, als je de schade wilt claimen bij diegene.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nee, als je naastliggende parkeerplaatsen hebt en je parkeer met de neus naar de weg, zie je wel welk kenteken er naast je geparkeerd heeft.

Schade maken zelf wordt niet gefilmd, maar je hebt iig een dader.

Maar weet niet of je juridisch er iets mee kan, als je de schade wilt claimen bij diegene.

Ahja, klopt. :puh: Maar dan is er nog het risico van ingeslagen ruiten en je dashcam die je kwijt bent. In Gent is dat risico tamelijk groot. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nee, als je naastliggende parkeerplaatsen hebt en je parkeer met de neus naar de weg, zie je wel welk kenteken er naast je geparkeerd heeft.

Schade maken zelf wordt niet gefilmd, maar je hebt iig een dader.

Maar weet niet of je juridisch er iets mee kan, als je de schade wilt claimen bij diegene.

Ahja, klopt. :puh: Maar dan is er nog het risico van ingeslagen ruiten en je dashcam die je kwijt bent. In Gent is dat risico tamelijk groot. :7

Tegenwoordig slagen je ruit wel in als ze nog maar vermoeden dat er iets in ligt.

Wat wil je ook met al dat zandvolk dat naar hier kom/hier rondloopt :t

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, lange tijd niet gepost hier. Toledo heeft weer wat kwaaltjes. Zit een scheur in uitlaat bij flexibel tussenstuk.. Wist dat die ooit zou scheuren want had hem 2 weken geleden nog op de brug. Nu dus aardig zwaar geluidje en binnenkort laten maken.

Verder afgelopen vrijdagavond naar Zaandam geweest voor een carmeeting. Kwam daar ook nog Rullez tegen met z'n Ibiza, was leuk je gesproken te hebben man! Aardig wat exclusief spul ook. Diverse AMG's/RS'en en M's. Ook een SLR Mclaren en een aantal Corvettes. Was weer een goed weekend.

Was gezellig je ff gesproken te hebben. :) Ik ben benieuwd naar de Cupra.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...