Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Godnondeju, vandaag kwam mijn baas naar mij toe met de opmerking 'Ik heb een probleem'.

Altijd als ie zoiets zegt betekent het dat je iets fout heb gedaan en hij het kan oplossen(niet zoveel ervaring mee maar toch).

Vandaag was het anders, hij reed met de auto van een collega, die ie pakte voor te keuren, zo achteruit tegen mijn Corrado aan.

Schade aan de grill en voorbumper, auto van mijn collega had niks aangezien deze een trekhaak had.

Gelukkig zal de Corrado zo niet lang rondrijden, maandag mag ik op werk de bumper eraf halen, wordt ie gespoten en dinsdag kan de vers gespoten bumper er weer op.

2nsctg3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Joo,

Ik wil komend jaar als ik 24 wordt mijn motorrijbewijs gaan halen. Ik heb totaal geen ervaring op motors/brommers whatever. Nu kan ik van mijn broer een snorbrommertje hebben ( i know het is niet met elkaar te vergelijken) maar ga ik daar denken jullie iets aan hebben qua ervaring? Of ga ik mijzelf dan verkeerde dingen aanleren die ik tijdens lessen weer moet afleren?

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag probeerde een collega mij en anderen wijs te maken dat hij zijn auto motorblok in een lak ging spuiten met een gps zender in de lak zelf... crazy.gifcrazy.giffp.giffp.gif Toen ik direct mijn telefoon uit mn broekzak viste om google op te starten was hij al iets stiller. Nadat ik niets vond en vroeg hoe de lak heette, wist hij dat uiteraard niet meer. Toch bleef hij volhouden en op het moment dat ik zei dat ik mijn broer wel even zou bellen (hij is autospuiter geweest) om verhaal te halen krabbelde hij ineens helemaal terug.. Ik snap sommige mensen echt niet. Dat je onwetende mensen voorliegt om zelf te patsen. :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Krijgen 1 van de dagen normaal velgen binnen voor de Malibu.

Komen dan winterbanden op, en dan staat die ook weer op wintersloffen.

Ondertussen rustig aan het verder kijken naar wat voor soort velg ik onder de juke wil.

Vast staat, dat het een 18" word en dat ik er de maat 235/45-18 onder pleur. maar wat voor velg het word ben ik nog niet uit.

5 of 6 spaaks en zwart sowieso.

Link to comment
Delen op andere websites

I want this

En de koplampen dienen dan als ambilight? emo.gif

Op de verkeerde plaats maar goed

Hehe dat niet. Maar zou opzich wel ossum zijn.

Overigens ben ik verliefd geworden op de ae86.. Mede door initial d maar who cares. Jammer dat deze nooit geleverd zijn in EU. Zie mijn profiel voor een gifje uit de initial D serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...