Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt als eerste auto een station gekocht? :7

Past wel meer bier in, dus dat voordeel heb je. Verlaag m een beetje, andere velgen en misschien een andere einddemper en je hebt best een leuke wagen. :)

Het blijft een peugeot hé :D

Nah grapje,

Coolste breaks blijven toch die oude mercedessen vind ik zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Je laat me realiseren dat ik Corrado's behoorlijke geile auto's vindt.

Met andere woorden: Ziet er strak uit. thumbsup2.gif

Danku biertje.gif

Is die luchtfilter nu zo vuil of ligt dit aan de foto? Anders mag ie wel eens een onderhoudsbeurtje hebben puh2.gif.

Verder, strakke bak hoor! thumbsup2.gif

Filter is inderdaad vuil, deze week ga ik de originele luchtfilterbak weer monteren met tijdelijk een papieren filter, en krijgt ie een beurtje.

Aangezien de filters hetzelfde zijn van de G60 en de VR6 heb ik nog 2 nieuwe liggen, in de filterbak ligt al een nieuwe en in de G60 is net 2000km oud.

Maar wil over een tijdje een of twee Green of K&N inlegfilters bestellen, vooral voor de G60 om fijnstof te verminderen zodat de G60 minder slijtage krijgt.

VR6 nog een beetje aan het twijfelen, heb weinig trek in een vette luchtmassameter, dus dat nog even afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen mijn aller eerste auto ophalen; een Peugeot 306 Break. Donderdag APK-gekeurd en hij wordt rijklaar voor me gemaakt. Met 134.000 km op de teller kan ie nog wel even mee :)

Wel foto's plaatsen hé.

Ondertussen heb ik ook besloten dat wanneer volgend jaar men zomerwielen eronder komen (waar ik ondertussen nog steeds niet uit ben, welke het worden :7), men winterbanden terug van de originele velgen gaan en ik deze in het zwart laat spuiten op het werk, dan terug winterbanden erop. Zo heb ik een net wintersetje, vind die aluminium kleur niet mooi :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen mijn aller eerste auto ophalen; een Peugeot 306 Break. Donderdag APK-gekeurd en hij wordt rijklaar voor me gemaakt. Met 134.000 km op de teller kan ie nog wel even mee smile3.gif

Zo eentje heb ik ook gehad, fijne auto. En voor een 1.4 zeker niet langzaam :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je laat me realiseren dat ik Corrado's behoorlijke geile auto's vindt.

Met andere woorden: Ziet er strak uit. :tu:

Danku biertje.gif

Is die luchtfilter nu zo vuil of ligt dit aan de foto? Anders mag ie wel eens een onderhoudsbeurtje hebben :puh:.

Verder, strakke bak hoor! :tu:

Filter is inderdaad vuil, deze week ga ik de originele luchtfilterbak weer monteren met tijdelijk een papieren filter, en krijgt ie een beurtje.

Aangezien de filters hetzelfde zijn van de G60 en de VR6 heb ik nog 2 nieuwe liggen, in de filterbak ligt al een nieuwe en in de G60 is net 2000km oud.

Maar wil over een tijdje een of twee Green of K&N inlegfilters bestellen, vooral voor de G60 om fijnstof te verminderen zodat de G60 minder slijtage krijgt.

VR6 nog een beetje aan het twijfelen, heb weinig trek in een vette luchtmassameter, dus dat nog even afwachten.

Hoezo zou je een vette luchtmassameter krijgen? Heb je toch enkel als je overdrijft met de luchtfilterolie?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt als eerste auto een station gekocht? :7

Past wel meer bier in, dus dat voordeel heb je. Verlaag m een beetje, andere velgen en misschien een andere einddemper en je hebt best een leuke wagen. :)

Ik was op zoek naar een Honda Civic of Mazda 323, maar aangezien ik begin januari een auto nodig heb en de garage de 306 had staan voor €900,- heb ik die maar gekocht. En ja, er kan veel bier in :)

Ik denk dat ik 'm gewoon 'stock' houd ;)

Zo eentje heb ik ook gehad, fijne auto. En voor een 1.4 zeker niet langzaam yep.gif

Ha, ik heb de 1.6 :) Mooi dat de auto je beviel, mijn eerste indruk was ook goed :)

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...