moechy Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 (bewerkt) http://ww3.autoscout...5003?asrc=st|as Iemand project kopen? (niet van mij, zat op autoscout te zoeken naar mini's en toen kwam dit langs ) €4000? Voor €1000 meer heb je een gerestaureerde Bewerkt: 29 december 2015 door moechy Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 voor 1000 minder heb je ook een rijdende die nog door de APK komt (geen van zoals deze, maar toch) Reageren
moechy Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 voor 1000 minder heb je ook een rijdende die nog door de APK komt (geen van zoals deze, maar toch) Klopt Ach als ik alleen woon en plek heb, koop ik me wel eens een project bij. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Koop 'm Ballas. Pleur je er een supercharger op, zoals MCM bij hun mini hebben gedaan. :v Reageren
Mrkwark Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Auto theorie gehaald !! Top! Al een idee wat je wil van wagen? Helaas is dat een groot mysterie.. De kans word steeds groter dat het een Kia New pride word Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 €4000? Voor €1000 meer heb je een gerestaureerde Stuur eens een linkje van een gerestaureerde Countryman voor 5k, of nog beter, stuur überhaupt maar eens een linkje van een andere Countryman die in de Benelux te koop staat. Dingen zijn zo zeldzaam als wat, paar jaar terug is er een nette niet gerestaureerde Countryman in Amerika verkocht voor 16k binnen 5 dagen. In de UK zijn Mini's nog best aanwezig, en zelfs daar staan ze niet onder de 10k, omgerekend bijna 14.000 euro, en ook maar 2 stuks. Normale Mini's zijn in verhouding een stuk goedkoper, maar zo'n Countryman is net zoals de Clubman erg zeldzaam. Moet zeggen, een Mini lijkt mij ook wel gaaf om te hebben, maar ik heb momenteel geen ruimte om hem te stallen en geen lasapparaat, dingen roesten ernstig hard helaas. Reageren
moechy Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 (bewerkt) €4000? Voor €1000 meer heb je een gerestaureerde Stuur eens een linkje van een gerestaureerde Countryman voor 5k, of nog beter, stuur überhaupt maar eens een linkje van een andere Countryman die in de Benelux te koop staat. Dingen zijn zo zeldzaam als wat, paar jaar terug is er een nette niet gerestaureerde Countryman in Amerika verkocht voor 16k binnen 5 dagen. In de UK zijn Mini's nog best aanwezig, en zelfs daar staan ze niet onder de 10k, omgerekend bijna 14.000 euro, en ook maar 2 stuks. Normale Mini's zijn in verhouding een stuk goedkoper, maar zo'n Countryman is net zoals de Clubman erg zeldzaam. Moet zeggen, een Mini lijkt mij ook wel gaaf om te hebben, maar ik heb momenteel geen ruimte om hem te stallen en geen lasapparaat, dingen roesten ernstig hard helaas. Excuus, had maar even snel gekeken en niet gezien dat het een countryman was. In dat geval geef ik je volkomen gelijk. Excuus, had maar even snel gekeken en niet gezien dat het een countryman was. In dat geval geef ik je volkomen gelijk. Auto theorie gehaald !! Top! Al een idee wat je wil van wagen? Helaas is dat een groot mysterie.. De kans word steeds groter dat het een Kia New pride word Das dan je moeders wagen die jij overneemt of? Bewerkt: 29 december 2015 door moechy Reageren
moechy Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Die van mijn opa... Aha Ach, om de basis te leren en van A naar B te geraken voldoet alles Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Idd, voor een beetje rond te crossen is zoiets perfect, goedkoop, zuinig en door zijn lage gewicht kan het nog best leuk rijden ook. Of praten we niet over die blokkendoos die laatst aan hier in het topic stond? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Geplaatst: 29 december 2015 Vandaag eerste rijles gehad Ergens weet ik al welke auto het word Kia new pride Glxi ! (in het rood) Maar dat is even afwachten of mijn oude man zijn oude man opeens van gedachte veranderd om hem niet aan zijn kleinzoon te doneren. (ik hou dit topic wel op de hoogte hopelijk krijg ik dit schattige koekblik ) Idd, voor een beetje rond te crossen is zoiets perfect, goedkoop, zuinig en door zijn lage gewicht kan het nog best leuk rijden ook. Of praten we niet over die blokkendoos die laatst aan hier in het topic stond? Als je het over deze post praat is het een ja Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Nog niet eens zo'n lelijk ding toch. Je had ook een Fiat Cinquecento ofzo kunnen krijgen. Reageren
Dippie Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Of een Peugeot 306 Break Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Of een Seat Cordoba Cupra met een kapotte turbo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.