Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

€4000?

Voor €1000 meer heb je een gerestaureerde emo.gif

Stuur eens een linkje van een gerestaureerde Countryman voor 5k, of nog beter, stuur überhaupt maar eens een linkje van een andere Countryman die in de Benelux te koop staat.

Dingen zijn zo zeldzaam als wat, paar jaar terug is er een nette niet gerestaureerde Countryman in Amerika verkocht voor 16k binnen 5 dagen.

In de UK zijn Mini's nog best aanwezig, en zelfs daar staan ze niet onder de 10k, omgerekend bijna 14.000 euro, en ook maar 2 stuks.

Normale Mini's zijn in verhouding een stuk goedkoper, maar zo'n Countryman is net zoals de Clubman erg zeldzaam.

Moet zeggen, een Mini lijkt mij ook wel gaaf om te hebben, maar ik heb momenteel geen ruimte om hem te stallen en geen lasapparaat, dingen roesten ernstig hard helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

€4000? Voor €1000 meer heb je een gerestaureerde :7
Stuur eens een linkje van een gerestaureerde Countryman voor 5k, of nog beter, stuur überhaupt maar eens een linkje van een andere Countryman die in de Benelux te koop staat. Dingen zijn zo zeldzaam als wat, paar jaar terug is er een nette niet gerestaureerde Countryman in Amerika verkocht voor 16k binnen 5 dagen. In de UK zijn Mini's nog best aanwezig, en zelfs daar staan ze niet onder de 10k, omgerekend bijna 14.000 euro, en ook maar 2 stuks. Normale Mini's zijn in verhouding een stuk goedkoper, maar zo'n Countryman is net zoals de Clubman erg zeldzaam. Moet zeggen, een Mini lijkt mij ook wel gaaf om te hebben, maar ik heb momenteel geen ruimte om hem te stallen en geen lasapparaat, dingen roesten ernstig hard helaas.

Excuus, had maar even snel gekeken en niet gezien dat het een countryman was. In dat geval geef ik je volkomen gelijk.

Excuus, had maar even snel gekeken en niet gezien dat het een countryman was. In dat geval geef ik je volkomen gelijk.

Auto theorie gehaald !!
Top! Al een idee wat je wil van wagen?
Helaas is dat een groot mysterie.. De kans word steeds groter dat het een Kia New pride word :puh:

Das dan je moeders wagen die jij overneemt of? :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag eerste rijles gehad :D Ergens weet ik al welke auto het word kia_pride_1_3_glxi_koopje_bj_1997_4330076428880578847.jpg Kia new pride Glxi ! :7 (in het rood) Maar dat is even afwachten of mijn oude man zijn oude man opeens van gedachte veranderd om hem niet aan zijn kleinzoon te doneren. (ik hou dit topic wel op de hoogte hopelijk krijg ik dit schattige koekblik :puh: )
Idd, voor een beetje rond te crossen is zoiets perfect, goedkoop, zuinig en door zijn lage gewicht kan het nog best leuk rijden ook. Of praten we niet over die blokkendoos die laatst aan hier in het topic stond?

Als je het over deze post praat is het een ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...