moechy Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Leuk dagje gehad op het werk. Smorgens 2 bandjes op een Juke Nismo gelegd + testrit En snamiddags groot onderhoud op een 350z + testrit :D God wat rijdt dat goed zo'n 350Z En nee das niet alles dat ik gedaan heb vandaag maar wel hetgeen dat het vermelden waard is xD. Nog niet eens zo'n lelijk ding toch. Je had ook een Fiat Cinquecento ofzo kunnen krijgen. Heuj, daar is niks mis mee! Zeker niet de sportuitvoering Reageren
Mrkwark Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Alles kan nog hoor Dus wie weet als jullie me eens advies kunnen geven Reageren
MaxVito Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Of een Golf met een brandend ABS lampje.. Reageren
moechy Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Geplaatst: 30 december 2015 Of een Golf met een brandend ABS lampje.. Zijn je remblokken nog goed en/of staat je remvloeistof niet te laag dan? Alles kan nog hoor Dus wie weet als jullie me eens advies kunnen geven Een Nissan Reageren
Mrkwark Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) De New pride en daar achter staat onze Outlander Bewerkt: 31 december 2015 door Mrkwark Reageren
moechy Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 De New pride en daar achter staat onze Outlander Eigenlijk moet je nu ongelooflijk fout doen. 5cm naar beneden. Blèrpijp eronder een goan. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 en een grote subwoofer in de kofferbak zodat je indruk kan maken op het vrouwelijke geslacht. (Of in mark's geval, het mannelijke ) Reageren
moechy Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 en een grote subwoofer in de kofferbak zodat je indruk kan maken op het vrouwelijke geslacht. (Of in mark's geval, het mannelijke ) En nog zo'n ongelooflijk foute dtm-spoiler er op. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 Vandaag moest ik de sleutel ophalen van m'n huis, dus maar meteen al het gereedschap erheen gebracht Toch wel even wennen om met zo'n aanhanger te rijden, en hem de oprit op te krijgen Maar het is gelukt! First world problem -> Mijn oprit is net te kort, die boom gaat binnenkort tegen de vlakte en dan is dat probleem ook opgelost Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 In mijn straat staat een Seat Arosa die ductape heeft gebruikt om een racestreep te maken. Dat zou zo'n Pride ook niet misstaan. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 De pride heeft al een lip spoilertje Reageren
moechy Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 In mijn straat staat een Seat Arosa die ductape heeft gebruikt om een racestreep te maken. Dat zou zo'n Pride ook niet misstaan. En in die seat rij jij? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Nee zo tokkie ben ik dan ook nog net niet. Heb wel een Arosa gehad tho. Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Nee zo tokkie ben ik dan ook nog net niet. Heb wel een Arosa gehad tho. Wat heb je nu ook alweer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.