Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corrosie bedoel je? :puh:

Oxidatie gebeurd door een chemische reactie, corrosie door oa. weersinvloed.

Met roesten wordt in het gewone taalgebruik uitsluitend de reactie van ijzer met zuurstof bedoeld. Wetenschappers noemen dit corrosie. Ook de oxidaties van andere metalen worden corrosie genoemd.

+1 voor jou dit keer :$

Link to comment
Delen op andere websites

biertje.gif

Vandaag mijn luchtfilter van de VR6 vervangen, dingetje trekt weer prima door en loopt nu een stuk mooier.

Alleen door de luchtfilterbak mis ik nu een hele hoop inlaat geluid, iets wat VR6 rijden mooi maakt.

Dus binnenkort maar wat experimenteren met een Green inleg filter en luchtfilterbak modificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zo tokkie ben ik dan ook nog net niet. :7 Heb wel een Arosa gehad tho. :puh:
Wat heb je nu ook alweer?
opelastraszr.jpg Zo een. Zelfde kleur ook.

Astra-power jonguh! :D

biertje.gif Vandaag mijn luchtfilter van de VR6 vervangen, dingetje trekt weer prima door en loopt nu een stuk mooier. Alleen door de luchtfilterbak mis ik nu een hele hoop inlaat geluid, iets wat VR6 rijden mooi maakt. Dus binnenkort maar wat experimenteren met een Green inleg filter en luchtfilterbak modificaties.

Met een open luchtfilter heb je toch net meer inlaatgeluid? Of heeft een VR6 een specifieker inlaatgeluid met de luchtfilterbak?

Link to comment
Delen op andere websites

Met een open luchtfilter heb je toch net meer inlaatgeluid? Of heeft een VR6 een specifieker inlaatgeluid met de luchtfilterbak?

Met de K&N 'power' filter had ik inderdaad heel veel inlaat geluid, maar de VR6 luchtfilterbak zorgt voor veel inlaat geluid demping.

Ik heb nog een luchtfilterbak van een G60 liggen, deze heeft de resonantie pijp er niet meer inzitten, dus zal al voor meer geluid moeten zorgen.

Wil nog een Green inlegfilter erin hebben wat al voor meer inlaat geluid zorgt, en desnoods kan ik in de G60 bak nog wat extra gaten boren voor nog meer geluid.

Maar wil geen CAI hebben vanwege de prijs, en geen powerfilter omdat ze warme lucht zuigen, plus ik vind beiden niet mooi.

Ik hoop dus dat ik meer inlaat geluid kan krijgen, zonder al te veel kosten of teveel mijn luchtfilterbak te hoeven verbouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...