Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Dat lijkt me zeker de moeite waard, thanks voor de tip! Volgens mij is het niet veel verder dan bijv. Zandvoort.

@Golf, op een rustige dag zal het best beter te doen zijn. Maar wat ik lees/zie op internet schijnt de Ring sowieso pittig en verradelijk te zijn. Niet dat ik de eerste keer meteen als een gek zou gaan jagen. :7

@Ballas, huren is ook een optie, maar een eigen auto lijkt me ook fijn zodat je meteen vertrouwd bent.

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dank U Dank U. Ik ben er dan ook heul erg blij mee :D Moet wel nog het een en ander gebeuren waar ik me dan toch aan stoor ( :7 ). Koplampen bv. zijn dof geel. Die zullen gepolijst moeten worden, het BMW-logo voorop is vervaagd en moet dus vervangen worden en de Navigatie moet ook geüpdatet worden. Gelukkig hebben we Marktplaats. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal geen 20k gekost hebben :7 Volgens kenteken is ie zo'n 11 jaar oud, en dan koop je ze voor 8-12k. Maar nog steeds een boel geld indd. :7

En wat voor motor ligt erin?

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

En wat voor motor ligt erin?

Het is een 520I gefabriceerd in december 2004. Geleverd in eerste week van 2005 maar dan geld het (helaas) nog als 2004 puh2.gif Er zit een 2,2 liter 6 cilinder in. Qua opties niets te klagen. Alleen stoelverwarming zit er niet in. Maarja om de auto nu te laten staan omdat die geen stoelverwarming heeft :puh: Enigste wat ik me afvraag is of die nu wel of niet bluetooth ingebouwd heeft. Iemand enig idee hoe ik dit kan zien? Kon wel zien dat er een (leeg) telefoonboek in zat onder communicatie, maar volgens mij is dat geen garantie dat 'ie ook BT heeft.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Is er iemand hier eens op de Nurburgring geweest?

Het lijkt me zelf best vet, maar het lijkt me niet nog niet verstandig met 1,5 jaar rijervaring. emo.gif

Het licht helemaal aan je eigen houding of het verstandig is om de ring op te gaan. Ik ben binnen een maand dat ik me rijbewijs heb gehaald naar de ring geweest en heb zo'n 5 rondjes gedaan. Als ik de filmpjes terug kijk lach ik mezelf uit hoe voorzichtig ik er heb gereden, want 4 jaar later gaat het er toch wat serieuzer aan toe, maar het belangrijkste is dat je weet wat je grens is en leer wat de auto doet in welke omstandigheden.

En de goudentip: Ga door de weeks en niet in het weekend, dan vliegen de Porsches en de BMW's je niet om de oren en kan je gewoon op je eigen tempo ideale lijnen rijden zonder dat je achter iedere auto aan gaat jagen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...