Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Nou net de rekening gekregen voor de reparatie van de Bimmer nopompom.gifIk durf het bedrag geeneens te noemen. frown.gif Lekt dat ding op 5 plekken. Wel toevallig dat die onderplaat helemaal schoon was op het moment toen ik hem ben gaan bekijken. Volgens de monteurs zou die namelijk al een hele tijd moeten lekken.

Ja die hebben ze dus expres schoon gemaakt denk je niet? :7 :7 :7 'Toevallig' :7

Ik ben altijd huiverig voor een te schone auto. Ik heb liever een proefritje in een smerige auto (buitkant dan hè).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buh, net bijna achter iemand op geknald op de snelweg.. Reed op een driebaans snelweg aan de linkerkant, wat ritst naar 2 baans. Auto's voor me stonden vrijwel al stil en had daar niet op geanticipeerd en moest dus uitwijken naar rechts met 100 en dan vol in de ankers.. Hart klopte me wel even in de keel damn.

Een ongeluk zit soms in een klein hoekje in het verkeer.

Wat lekte ie dan?

Geen idee wat die monteur allemaal opnoemde, wat me nog bij zit waren een tweetal pakkingen en een of andere slang met druk (waardoor de olie letterlijk eruit spoot onder het rijden). Totaal waren het 5 plekken. En wat me ook bij is gebleven is de prijs emo.gif

Wel crap, wat waren de uiteindelijke kosten?

Goed kijken of je het op diegene kan verhalen. Wel iig als je het gekocht had bij een dealer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou net de rekening gekregen voor de reparatie van de Bimmer nopompom.gifIk durf het bedrag geeneens te noemen. frown.gif Lekt dat ding op 5 plekken. Wel toevallig dat die onderplaat helemaal schoon was op het moment toen ik hem ben gaan bekijken. Volgens de monteurs zou die namelijk al een hele tijd moeten lekken.

Ja die hebben ze dus expres schoon gemaakt denk je niet? emo.gifemo.gifemo.gif 'Toevallig' emo.gif

Ik ben altijd huiverig voor een te schone auto. Ik heb liever een proefritje in een smerige auto (buitkant dan hè).

De buitenkant heb ik liever schoon, dan zie je de lak en carrosserie tenminste goed. Maar inderdaad een té schoon motorblok luidt vraagtekens.

Sowieso altijd een testrit maken en dan onder de auto kijken, dan zie je iig of er niks lekt of iets dergelijks. Maargoed achteraf praten is altijd het makkelijkste he, blijft zwaar klote als je achteraf problemen tegen komt.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er niet op uit gaan dat een te schoon motorblok slecht is.

Mijn motorblok ziet er ook altijd netjes uit als ik net de auto gewassen heb.

Maar als het een serieus lek is en je gaat even testrijden dan moet je het daarna normaal wel al opmerken idd.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal ff voten. Mijn vrouwtje heeft dit autotje samengesteld en heb haar beloofd dat ze er bij 1000 votes 1 krijgt ;)

Dus ik dacht, ik zal dr ff helpen.

Stel dat dit forum zo krachtig is dat ik de meeste votes krijg en hem win verloot ik deze op het forum en krijgt ze er alsnog 1.

Alvast bedankt!!

https://www.adamyourself.com/nl-nl/adam/B3AST/3637a8/

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat ik eerst toestemming op FB moet geven stem ik maar niet.

Overigens zojuist tot 2 keer toe (i kno im embarrassed :x) met rijden tegen een stoeprand getikt. Steeds iets te wijd gestuurd en hoorde kleine tik. Bij de tweede keer viel zelfs de radio een paar secondes uit. Auto rijdt verder wel nog recht maar iemand een tip om iets na te kijken?

Ter hoogte van de toyota rechts tegen de stoep getikt

https://www.google.nl/maps/@50.9270152,5.9689249,3a,89.4y,304.49h,68.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1shkHZazGmI9IOCAXuXqk8HQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren mooi een AUX kabel 'geretrofit' (volgens mij heet dat zo :7) in de Bimmer. Wat een rot werk dat programmeren van iDrive. Het programmeren zelf is het ding niet, maar de juiste programma's eens vinden + aan de praat krijgen. Alles is XP-only compatible. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedrading van je radio nakijken emo.gif

Tegen welke snelheid? Of was het bij het inparkeren?

kleine 40km per uur. Ik wil alleen zeker zijn dat er niks ergs kapot is. Is namelijk niet mn eigen auto. En die radio, tja is een china ding. Niet zo belangrijk dus :v

Edit, Ben zojuist nog eens over dezelfde weg gereden zoals ik vrijwel elke dag doe. Ik reed iets trager dan 40. Waarschijnlijk tegen de 30. Ben er ook achter gekomen dat de radio niet meer werkte door de USB die door het tikje contact verloor. USBtje is namelijk aan elkaar getaped :7 Net reed ik over een drempel en viel weer de muziek weg. Tijd voor een nieuw USBtje. :v

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedrading van je radio nakijken :7

Tegen welke snelheid? Of was het bij het inparkeren?

kleine 40km per uur. Ik wil alleen zeker zijn dat er niks ergs kapot is. Is namelijk niet mn eigen auto. En die radio, tja is een china ding. Niet zo belangrijk dus :v

Edit, Ben zojuist nog eens over dezelfde weg gereden zoals ik vrijwel elke dag doe. Ik reed iets trager dan 40. Waarschijnlijk tegen de 30. Ben er ook achter gekomen dat de radio niet meer werkte door de USB die door het tikje contact verloor. USBtje is namelijk aan elkaar getaped emo.gif Net reed ik over een drempel en viel weer de muziek weg. Tijd voor een nieuw USBtje. :v

Je kan je wagen eens opkrikken aan de voorzijde, en eens voelen aan beide wielen of deze speling vertonen.

Als er geen speling voelbaar is, zou er normaal gezien niks geraakt moeten zijn. (Een kromme velg kan je zo niet voelen, maar daar had je al lang hinder van moeten hebben ondervonden tijdens het rijden).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...