GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Hmm dat zijn op zich best leuke velgjes ja Alleen ik weet niet of het dan nog wel zo oldschool is zoals ik het wil hebben... Zou ze dan sowieso zwart moeten spuiten. En ik heb waarschijnlijk geen geld om bandjes te kopen Zal ze is opzoeken op marktplaats ofzo Die zijn even oldskool als je wagen, zijn oorspronkelijk van een Golf 2 G60/Passat 35i/etc. dus ze zullen iets ouder zijn dan je wagen Zijn ori Volkswagen wielen, en prijzen vallen zo best wel mee, maar dan moet je er nog banden eromheen hebben. Thuis hebben we er nog twee setjes van liggen(ofja thuis, een set onder de passat zelf en een set ligt erin) maar het blijven vette velgen voor zo'n wagens, vooral met getrokken bandjes eronder, al hebben we er ballonnen eromheen. Bewerkt: 4 januari 2011 door GolfG60 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 xD Dat is het 'm juist, ik wil 'm zo oldskool mogelijk maken, richting de Golf 1 zeg maar Klinkt beetje vreemd maar misschien snap je wat ik bedoel Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 @Mostwantedkid: verlagen jongeh! Met die velgen ziet dat er kei vet uit Wat zijn dat? 17 inch ofzo? 60 mm verlaagd van voren Achterkant komt vanavond, zal morgen nog wel foto's posten... Lean, mean, and not green... Ik denk het. Ik wil die auto wel verlagen, maar dan moeten me ouders het ook goed vinden Die auto van jou ziet er wel nice uit Ga je er nog andere velgen opzetten? Zal wel weer niet goed gelezen hebben, maarja.. Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ziet er zo een stuk beter uit, Mythbuster. Mooie hoogte zo. Ik heb m'n Clio overigens verkocht, en een Citroën Xsara gekocht, met een 2.0 16v motor van 180pk. Is de sportuitvoering, m.a.w er zit een sportonderstel onder, sportstoeltjes, en aanverwante zaken. Verder is 'ie voorzien van alle mogelijke opties. Foto's komen nog, ik kan hem eind deze week/begin volgende week ophalen. Hij krijgt nog ff een kleine beurt, en wordt nog ff nagekeken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 xD Dat is het 'm juist, ik wil 'm zo oldskool mogelijk maken, richting de Golf 1 zeg maar Klinkt beetje vreemd maar misschien snap je wat ik bedoel Ah ok Opzicht zijn dit dan wel tamelijk oldskool, op verbreed staal na Dat is nog het meeste Oldskool vind ikzelf Ziet er zo een stuk beter uit, Mythbuster. Mooie hoogte zo. Ik heb m'n Clio overigens verkocht, en een Citroën Xsara gekocht, met een 2.0 16v motor van 180pk. Is de sportuitvoering, m.a.w er zit een sportonderstel onder, sportstoeltjes, en aanverwante zaken. Verder is 'ie voorzien van alle mogelijke opties. Foto's komen nog, ik kan hem eind deze week/begin volgende week ophalen. Hij krijgt nog ff een kleine beurt, en wordt nog ff nagekeken. Oh nee, Clio verkocht, en dan ook nog eens een Citroen voor in de plek Wat was de reden dat je je Clio hebt verkocht als ik vragen mag? Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik was al een tijdje stilletjes op zoek naar wat anders, omdat ik ook wel weer is wat anders wilde. Maar voornamelijk vanwege de leeftijd en km stand, de Citroën is ruim 11 jaar jonger en heeft een ton minder gelopen. Bovendien is het gewoon een stuk "meer" auto, wat ik ook erg prettig vind, aangezien ik regelmatig naar midden/oost Duitsland rijd. En daarbij, er zaten ook wat aardige kosten aan te komen, waaronder de oliepomp, drijfstanglagers, en kleppen. Met andere woorden, wil je een perfecte motor hebben en er nog 10-20 jaar plezier van hebben, dan kom je uiteindelijk na een paar jaar uit op een complete motor revisie, en dat heb ik er niet voor over. Dan koop ik liever een jongere auto met minder kilomters voor dat geld. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Wij hebben een Volkswagen Passat uit 2006 . mooie wagen maar om de maand stuk. Nu is de versnellingsbak stuk en moeten er kleine dingen zoals fuseekogels vervangen worden. Fuseekogels kan ik begrijpen maar versnellingsbak. Erg slecht voor een auto met 160.000 KM. Duitse degelijkheid. Bewerkt: 4 januari 2011 door Danoontje_nl Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ik was al een tijdje stilletjes op zoek naar wat anders, omdat ik ook wel weer is wat anders wilde. Maar voornamelijk vanwege de leeftijd en km stand, de Citroën is ruim 11 jaar jonger en heeft een ton minder gelopen. Bovendien is het gewoon een stuk "meer" auto, wat ik ook erg prettig vind, aangezien ik regelmatig naar midden/oost Duitsland rijd. En daarbij, er zaten ook wat aardige kosten aan te komen, waaronder de oliepomp, drijfstanglagers, en kleppen. Met andere woorden, wil je een perfecte motor hebben en er nog 10-20 jaar plezier van hebben, dan kom je uiteindelijk na een paar jaar uit op een complete motor revisie, en dat heb ik er niet voor over. Dan koop ik liever een jongere auto met minder kilomters voor dat geld. Ah ok, vooral als je flinke stukken rijdt is een stugge auto minder en vooral als je zo'n bom onder de kont hebt, maar toch handig dat je een andere snelle wagen hebt gepakt voor als je in Duitsland bent Maar het bleef een mooi dingetje, ben benieuwd naar je Xsara, je blijft de Franse brouwsel makelij wel trouw Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Puur toeval, het had net zo makkelijk een Duitser of een ander merk kunnen worden. Heb even wat foto's van de auto van het net geplukt. Als ik hem heb, zal ik even wat betere maken. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Ziet er nog zéér strak uit Sentasi, maar ik zou voor geen goud die Clio inruilen voor een Xsara, die Clio was bruter .. Maarja als je ouder wordt ga je toch ook wel wat meer nadenken, dan heb je meer behoefte aan een veilige auto. Ik denk dat ik er wel spijt van heb dat ik veren heb gekocht ipv een schroefset... Hij rijdt van voren niet zo lekker meer, en alles tikt omdat de veren eigenlijk 'n halve cm te kort zijn of zo. 'T klinkt alsof m`n veren pas als ik over een hobbel ga klem komen te zitten in de demper, terwijl ze wel gewoon vast zitten in principe. Ga met m`n verjaardag dus een schroefset kopen, dat is een stuk veiliger en rijdt ook beter... Moet zeggen dat hij wel een stuk strakker stuurt met nieuwe rubbers en alles, maar 't voelt toch niet helemaal naar m`n zin. Ben net thuis vanaf 't werk, heb dus net de achterkant ook omlaag gegooid en die verlaging is ook perfect. 60/40 was dus precies zoals ik het wilde hebben. Heb nog even 2 foto's gemaakt met telefoon(die met nachtstand ziet er wat minder bruut uit, maar dan zie je 't beter ). Reageren
Bling Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Gewoon een schroefsetje nemen, idd! maar ik denk dat sebring velgen best wel goed op je Ibiza zouden staan Een kameraad van me heeft een zelfde type Ibiza (ook in het rood) met dezelfde Sebring wielen eronder. Staat zeker goed! Die wielen van hem zijn in het wit. @ Mythbuster: ik zou op zoek gaan naar een mooi setje incl. banden, zodat je die er niet bij hoeft te zoeken. Houd er wel rekening mee, dat als je plattere banden neemt dan je hiervoor had, je auto dan ook lager komt te liggen. Opzicht zijn dit dan wel tamelijk oldskool, op verbreed staal na Dat is nog het meeste Oldskool vind ikzelf Ik heb zelf ook verbreed staal, maar meen te herinneren, dat je daar niet zo'n fan van was? Bovendien is het gewoon een stuk "meer" auto, wat ik ook erg prettig vind, aangezien ik regelmatig naar midden/oost Duitsland rijd. Dan heb je inderdaad een praktische auto nodig en kun je dat stukje extra comfort en luxe wel gebruiken. In dat geval lijkt het me een prima keus die je gemaakt hebt! Met het vermogen zit het zo te zien ook wel goed. Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Bling! Leuk je weer is te zien, hoe is het met je dikke Golf? En ja, wat meer luxe en comfort ben ik wel voor te porren, alhoewel die Clio ook niet beroerd zat, absoluut niet zelfs. En deze is voorzien van alle mogelijke opties, wat ook een mooi pluspunt is. Bovendien vind ik deze ook wel redelijk sportief ogen (en hij is het ook ), ik was eigenlijk direct verkocht toen ik hem tegen het lijf liep. Reageren
Bling Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Bling! Leuk je weer is te zien, hoe is het met je dikke Golf? Doordat er een temperatuursensor kapot is, wilt hij vaak niet meer starten als de motor eenmaal warm gelopen is. Stationair loopt hij niet geweldig. De stappenmotor moet waarschijnlijk vervangen worden (blijft vaak hangen en loopt dan te hoog stationair) en de ABS-sensor links-achter is niet goed meer, waardoor het ABS-lampje constant brandt en dus niet werkt. Ook moet ik het afgebroken handvat aan de bestuurderszijde nog even vervangen. Maar voor de rest rijdt hij nog prima, hoor. Het zijn in principe maar een paar kleine probleempjes die niet te voorkomen zijn bij een auto van die leeftijd. Met dit weer heb ik alleen geen klap zin om wat aan die problemen of andere dingen aan de auto te doen. Bewerkt: 4 januari 2011 door Bling Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Mijn autootje. In maart gekregen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Gewoon een schroefsetje nemen, idd! maar ik denk dat sebring velgen best wel goed op je Ibiza zouden staan Een kameraad van me heeft een zelfde type Ibiza (ook in het rood) met dezelfde Sebring wielen eronder. Staat zeker goed! Die wielen van hem zijn in het wit. @ Mythbuster: ik zou op zoek gaan naar een mooi setje incl. banden, zodat je die er niet bij hoeft te zoeken. Houd er wel rekening mee, dat als je plattere banden neemt dan je hiervoor had, je auto dan ook lager komt te liggen. Opzicht zijn dit dan wel tamelijk oldskool, op verbreed staal na Dat is nog het meeste Oldskool vind ikzelf Ik heb zelf ook verbreed staal, maar meen te herinneren, dat je daar niet zo'n fan van was? Bovendien is het gewoon een stuk "meer" auto, wat ik ook erg prettig vind, aangezien ik regelmatig naar midden/oost Duitsland rijd. Dan heb je inderdaad een praktische auto nodig en kun je dat stukje extra comfort en luxe wel gebruiken. In dat geval lijkt het me een prima keus die je gemaakt hebt! Met het vermogen zit het zo te zien ook wel goed. Jep, daarom, heb je misschien foto's van je kameraads wagen? En ik vind verbreed staal wel vet, maar je kleurencombinatie komt via foto's iets raar uit in mijn ogen, misschien dat het irl er anders uitziet maar ik persoonlijk had ze zilver of compleet zwart gehad, of misschien zelfs ipv. dat witte rood gespoten, maar dat komt al wat vaker voor. Bling! Leuk je weer is te zien, hoe is het met je dikke Golf? Doordat er een temperatuursensor kapot is, wilt hij vaak niet meer starten als de motor eenmaal warm gelopen is. Stationair loopt hij niet geweldig. De stappenmotor moet waarschijnlijk vervangen worden (blijft vaak hangen en loopt dan te hoog stationair) en de ABS-sensor links-achter is niet goed meer, waardoor het ABS-lampje constant brandt en dus niet werkt. Ook moet ik het afgebroken handvat aan de bestuurderszijde nog even vervangen. Maar voor de rest rijdt hij nog prima, hoor. Het zijn in principe maar een paar kleine probleempjes die niet te voorkomen zijn bij een auto van die leeftijd. Met dit weer heb ik alleen geen klap zin om wat aan die problemen of andere dingen aan de auto te doen. Links achter, komt vaker voor, tijd terug ook een Corrie binnen met dat probleem, alleen best wel kut om te vervangen, als ik mij goed herinner dat zelfs de schijf er vanaf moet. Maar dit helpt je er niet mee om het juist wel te gaan vervangen vrees ik :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.