Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik werk zelf in Someren, ik rij daardoor dagelijks over de A67, heel gevarieerd of je kan doorrijden of dat je achter vrachtwagens zit die elkaar inhalen.

Moet zeggen dat ik meestal net buiten de spits zit, werk begint om 9 uur dus stap thuis ongeveer 8:20 in de wagen om rond 8:50 aan te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik werk zelf in Someren, ik rij daardoor dagelijks over de A67, heel gevarieerd of je kan doorrijden of dat je achter vrachtwagens zit die elkaar inhalen.

Moet zeggen dat ik meestal net buiten de spits zit, werk begint om 9 uur dus stap thuis ongeveer 8:20 in de wagen om rond 8:50 aan te komen.

Ja dan valt het nog mee inderdaad, maar dat inhalen van de vrachtwagens blijft de hele dag wel op de A67, blijft vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst AUX in gebouwd in me auto, gisteren gecodeerd in iDrive. Het werkt wel maar er is helemaal niks over van de bass vergeleken met FM. Nieuwe kabel gekocht, werkt wát beter maar nog steeds niet goed. Nu maar deze kabel gekocht, anders zou ik het ook niet meer weten.

Zou het kunnen dat ik de kabel zelf verkeerd heb aangesloten op het iDrive systeem?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Laatst AUX in gebouwd in me auto, gisteren gecodeerd in iDrive. Het werkt wel maar er is helemaal niks over van de bass vergeleken met FM. Nieuwe kabel gekocht, werkt wát beter maar nog steeds niet goed. Nu maar deze kabel gekocht, anders zou ik het ook niet meer weten.

Zou het kunnen dat ik de kabel zelf verkeerd heb aangesloten op het iDrive systeem?

Zou kunnen inderdaad, als het nu niet goed is denk ik dat een aux kabel van 30 euro daar ook niet veel verschil in zal brengen, misschien toch nog eens goed nakijken of je alles goed gedaan hebt? Geen idee hoe dat zit bij bmw dus kan je er verder helaas niet bij helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet je wel dat LPG je motor sneller doet slijten en dat je geregeld wel eens op benzine moet rijden.

Benzine smeert je verbrandingskamer ook, LPG niet echt.

Wel is het zo dat je met LPG meer verbruikt dan met benzine.

Heb al vaak gehoord dat gasten een LPG tank steken om taksen te ontlopen en gewoon altijd op benzine rijden. :puh: Typisch België weer dat dat kan natuurlijk..
Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet je wel dat LPG je motor sneller doet slijten en dat je geregeld wel eens op benzine moet rijden.

Benzine smeert je verbrandingskamer ook, LPG niet echt.

Wel is het zo dat je met LPG meer verbruikt dan met benzine.

Heb al vaak gehoord dat gasten een LPG tank steken om taksen te ontlopen en gewoon altijd op benzine rijden. :puh: Typisch België weer dat dat kan natuurlijk..

Leg eens uit welke taksen je denkt te ontlopen met lpg?

Link to comment
Delen op andere websites

Op wegenbelasting iig niet, tot bepaalde groepen komt er 89 euro bovenop of meer.

Alleen op lichte vracht rekent België geen extra taks erop.

wegentaks met een lichte vracht is een lachertje in belgie. Wij hebben als 3de wagen een fiat scudo 2.0jtd. Betalen iets van een 100euro wegentaks per jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Anyways, velgen zijn ook besteld. Normaal gezien heb ik ze volgende week dinsdag binnen op het werk. Dan post ik wel fot's, wacht sowieso nog even om ze onder men juke te steken, weer is er nog wat te wisselvallug voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen inderdaad, als het nu niet goed is denk ik dat een aux kabel van 30 euro daar ook niet veel verschil in zal brengen, misschien toch nog eens goed nakijken of je alles goed gedaan hebt? Geen idee hoe dat zit bij bmw dus kan je er verder helaas niet bij helpen.

Denk dat ik de fout heb gevonden. Links is het geluid véél zachter dan rechts. Ik denk dat ik de kabel voor linker audio heb omgewisseld met de base kabel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...