Groot-Duimpje Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 heb je d'r een foto van ? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Da Phoenix ga ergens anders opscheppen met je lulverhaaltjes;) Wij hebben een Renault Scenic en een Daewoo Matiz Reageren
LBG Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 En je woont in een kartonnen doos... dan zou ik er toch maar eens over nadenken om er 1 te verkopen. Reageren
RTS Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 plaatje dan (ford mondeo) Lijkt me stug als je die al afgeleverd is.... Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 plaatje dan (ford mondeo) Lijkt me stug als je die al afgeleverd is.... Ze staan al inderdaad in de showroom, maar deze levering is wel héél snel. Misschien bedoelt hij de oudere versie. Of het is gewoon een snelle levering. Reageren
Koen729 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Een Opel Astra... lekker origineel -_- Gelukkig krijgen we binnenkort een nieuwe auto... en nu geen auto waarvan je er 30 op een dag ziet Reageren
RTS Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik zie geen toekomst zonder auto, zeker niet als ik een beetje goede baan wil hebben. Om hier over op te houden, onze auto is een Volkswagen Golf TDI uit 2000. Simpel maar oh zo degelijk... @hieronder, jij ook dus? Reageren
LBG Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Iedereen heeft van die stationwagens man... die zijn zo saai en burgerlijk. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Wij hebben een Suzuki Grand Vitara ! En mijn moeder heeft ook nog een Fiat Panda ! Bewerkt: 26 juni 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 En je woont in een kartonnen doos... dan zou ik er toch maar eens over nadenken om er 1 te verkopen. Haha.... En wat ben jij grappig zeg Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 plaatje dan (ford mondeo) Lijkt me stug als je die al afgeleverd is.... Ze staan al inderdaad in de showroom, maar deze levering is wel héél snel. Misschien bedoelt hij de oudere versie. Of het is gewoon een snelle levering. ik kon de onze niet vinden, dus dan deze maar Reageren
LBG Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 En je woont in een kartonnen doos... dan zou ik er toch maar eens over nadenken om er 1 te verkopen. Haha.... En wat ben jij grappig zeg Beetje snel op je teentjes getrapt? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Zullen we het commentaar leveren op elkaars auto's (of die van je ouders natuurlijk) gewoon maar even laten voor wat het is? Laat gewoon elkaar de auto's zien, stel desnoods wat extra vragen maar hou het verder gewoon ontopic. Dank Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik wil niet opscheppen maar wij rijden in een dikke Ferrari. UHUM ik bedoel een lancia ypsilon(kleinste auto der keline auto) daarom ga ik altijd gezond met de schoen of fietsmobiel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.