Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aight, ga ik dus niet doen dan, die lichten... xD

Niet doen, ik vind het zelf onwijs lelijk. Of je moet een Golf (vr6) kopen, daar mag je dat soort dingen opzetten. :D

Wel ene golf 3 he!

Don't touch the MK1 + MK2 :D

Hmm... Waarom zou je sowieso dubbele ronde koplampen op een auto zetten die standaard meestal enkele maar nog vaker dubbele ronde koplampen heeft :clown:, Tenzij je de G60 Golf 2 met vierkante lampen meetelt... Nee morettes op een Mk1 en Mk2 Golf, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen... Daarbij, is er ooit een mk1 of Mk2 standaard gemaakt met VR6? :puh: Nee toch? Die hebben toch allemaal een engine swap gehad? Die kwam toch pas met de Golf 3? :O

Bewerkt: door Mythbuster
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

M'n neef heeft een Golf MK2, heeft hij een VR6 blok ingelegd uit een Corrado

Auto is parelmoer gespoten, dikke velgen (stylvol), dikke remmen enz enz

Dat ding zit in 6,5 sec op de 100 km/u :schater:

Geplaatst:

Niet doen, ik vind het zelf onwijs lelijk. Of je moet een Golf (vr6) kopen, daar mag je dat soort dingen opzetten. :D

Wel ene golf 3 he!

Hmm... Waarom zou je sowieso dubbele ronde koplampen op een auto zetten die standaard meestal enkele maar nog vaker dubbele ronde koplampen heeft :clown:, Tenzij je de G60 Golf 2 met vierkante lampen meetelt... Nee morettes op een Mk1 en Mk2 Golf, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen... Daarbij, is er ooit een mk1 of Mk2 standaard gemaakt met VR6? :puh: Nee toch? Die hebben toch allemaal een engine swap gehad? Die kwam toch pas met de Golf 3? :O

Ik bedoelde de pauper spullen zoals lelijke angel eyes koplampen en tupperware bumpers ;p

En dat klopt, MK1+MK2 hebben geen VR6jes gehad, alleen de Corrado's, Jetta's, Bora's, Golfjes, Passats na 95 dacht ik.

Netjes, persoonlijk geen grote fan van VR6jes maar dat loopt wel vaak heel erg hard, vooral in een lichte wagen :bier:

Citroën AX GTI.

Zo iets:

citroen-ax-gti.jpg

Liever een Citroën Saxo dan.

Ik heb liever een fiets :clown:

Geplaatst:

Wel ene golf 3 he!

Ik bedoelde de pauper spullen zoals lelijke angel eyes koplampen en tupperware bumpers ;p

En dat klopt, MK1+MK2 hebben geen VR6jes gehad, alleen de Corrado's, Jetta's, Bora's, Golfjes, Passats na 95 dacht ik.

Netjes, persoonlijk geen grote fan van VR6jes maar dat loopt wel vaak heel erg hard, vooral in een lichte wagen :bier:

Citroën AX GTI.

Zo iets:

citroen-ax-gti.jpg

Liever een Citroën Saxo dan.

Ik heb liever een fiets :clown:

True :puh:. Alles beter dan citroën of renault. :7

Geef my maar een Opel Corsa of Astra dan.

Geplaatst:

Houden we een kampioenschap "wie maakt de grootste quote?" :7 Het leest iig erg vervelend.

Ik heb vanmiddag m'n nieuwe auto op gehaald, zal er morgen even wat foto's van maken. Over de service iig niks te klagen, hij is van top tot teen nagekeken, olie ververst, gewassen en gepoetst, en een nieuwe APK, hoefde ik niks voor te betalen. :puh:

Geplaatst:

True :puh:. Alles beter dan citroën of renault. :7

Dan heb ik toch liever een Citroën dan een Opel :schater:

Al die beledigen terwijl Sentasi een vette Renault heeft verkocht en een Citroën heeft gekocht :schater::engel:

Geplaatst:

True puh2.gif. Alles beter dan citroën of renault. emo.gif

Dan heb ik toch liever een Citroën dan een Opel schater.gif

Al die beledigen terwijl Sentasi een vette Renault heeft verkocht en een Citroën heeft gekocht schater.gifhypocrite.gif

Sentasi denkt zelfs een Golf 1.4 TSI eruit te kunnen rijden... worshippy.gif Probeer het. icon_mrgreen.gif

Dit was mn moeders autootje voordat we die hardhandig hebben gesloopt en als een rijdend misbaksel naar de schroot voor de slooppremie hebben gebracht :puh:

nissan_micra_4.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Vrijdag naar Landal Miggelenberg ( ligt aan de andere kant van het land ) dus ik hoop dat we gaan scheuren met de 6... Ik denk het wel, maar of we die 211 gaan halen... puh2.gif

Een Ford titanium S Max

1294837920.jpg

En een Audi RS6 Avant

1294838105.jpg

en nu op het moment dat ik dit post rij ik met dit "racemachien"

1294837833.jpg

Bewerkt: door Shockwaveplayer

Houden we een kampioenschap "wie maakt de grootste quote?" :7 Het leest iig erg vervelend.

Ik heb vanmiddag m'n nieuwe auto op gehaald, zal er morgen even wat foto's van maken. Over de service iig niks te klagen, hij is van top tot teen nagekeken, olie ververst, gewassen en gepoetst, en een nieuwe APK, hoefde ik niks voor te betalen. :puh:

Lucky basterd... Ik moet een schroefset kopen want m`n veren zijn te kort. APK afgekeurd dus... Dikke onzin, veren komen alleen los als wielen totaal van de grond zijn, iets wat tijdens dagelijks gebruik niet gebeurd... Serieus, 1kg gewicht op die veer en hij zit al weer mooi klem... Heb wel 50 euro korting op schroefset aangezien ik op seatcupra.net zit :puh: Wel mooi... Zou vandaag de details voor betalen ontvangen maar heb niets gehad :( gelijk weer gemailt want ik wil 29 januari naar de Seat meeting van seat-online :{

En ik moet een lichtje voor m`n nummerbord verlichting regelen, is ook kapot.

En weet iemand wat een fusee-lichaam is! :? Schijnt een boutje van los te zijn, gok dat het met de ophanging te maken heeft vanwege de verlaging maar vragen is nooit weg natuurlijk.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

ik zelf rij nu in een volkswagen vento,maar denk dat ik binnenkort de nieuwste volkswagen polo ga kopen.btw gaat hier iemand naar het autosalon?

post-54495-1294951604,24.jpg

Geplaatst:

ik zelf rij nu in een volkswagen vento,maar denk dat ik binnenkort de nieuwste volkswagen polo ga kopen.btw gaat hier iemand naar het autosalon?

Ja ik. Dinsdag met school.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...