Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 mei 2019 Rapport Geplaatst: 27 mei 2019 Aluminium shit velgjes vervangen voor 15 inch steelies. Rijd een stuk beter. Auto is alleen afgekeurd op verroeste remleidingen dus dat word vandaag verholpen hoop ik. Enigste wat dan nog gedaan zou moeten worden is de centrale vergrendeling aan de bestuurderskant en een kleine lekkage in het blok ergens rechtsvoor in. Denk zelf dat het stuurbekrachtigings vloeistof is maar dat weet ik nog niet zeker. Reageren
Sentasi Geplaatst: 30 mei 2019 Rapport Geplaatst: 30 mei 2019 Auto getuned met een sticker. 😎 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juni 2019 Rapport Geplaatst: 7 juni 2019 Oke gasten, ik heb uw expertise nodig. Heb vandaag twee keer m'n wagen moeten duwen (uiteraard op een van de meest drukke weg van Rotterdam, vlak voor de spits ). Wanneer ik het gaspedaal indruk reageert m'n motor daar amper op. M'n toerenteller springt dan wel (een beetje) op en neer waaruit blijkt dat er wel gas wordt gegeven, maar het lijkt dan alsof de motor het net niet wilt pakken ofzo. Na een paar keer uit- en aanzetten rijd hij weer als een zonnetje. In eerste instantie een paar honderd meter waarna hetzelfde weer gebeurde, na de tweede keer geen problemen meer gehad en heb ik het laatste stuk naar huis kunnen rijden. Iemand een idee wat dit voor verdammte sheisse is? Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 8 juni 2019 Rapport Geplaatst: 8 juni 2019 (bewerkt) merk, type, benzine diesel?leeftijd? klinkt als kapotte brandstofpomp. Bewerkt: 8 juni 2019 door DDT Dorus Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 juni 2019 Rapport Geplaatst: 8 juni 2019 3 uur geleden, DDT Dorus zei: merk, type, benzine diesel?leeftijd? klinkt als kapotte brandstofpomp. Suzuki Ignis uit 2002, benzine. Vandaag deed hij het ook weer zonder problemen. Ik vergat erbij te zeggen dat vlak voordat ik de klachten kreeg net te weinig gas gaf en de motor liet uitvallen. Misschien dat dat je iets meer zegt of zal dat toeval zijn? Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 8 juni 2019 Rapport Geplaatst: 8 juni 2019 toch maar mee naar de garage, als het eenmalig is dan kan dat zijn, is het aanhoudend dan is er iets anders aan de hand, maar dat is niet via een forum te analyseren. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 juni 2019 Rapport Geplaatst: 8 juni 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden, DDT Dorus zei: toch maar mee naar de garage, als het eenmalig is dan kan dat zijn, is het aanhoudend dan is er iets anders aan de hand, maar dat is niet via een forum te analyseren. Was al van plan om hem na te laten kijken binnenkort. Maar denk inderdaad dat ik van de week al langs ga om te informeren. Het rijd toch een stuk minder lekker met het idee dat je ieder moment stil kan staan. Bewerkt: 8 juni 2019 door Dr.Oppai Reageren
Nissan Geplaatst: 8 juni 2019 Rapport Geplaatst: 8 juni 2019 On 5/30/2019 at 1:04 PM, Sentasi said: Auto getuned met een sticker. 😎 ❤️ Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 juni 2019 Rapport Geplaatst: 23 juni 2019 Op 27-5-2019 om 17:10, Tommy-Vercetti zei: Aluminium shit velgjes vervangen voor 15 inch steelies. Rijd een stuk beter. Auto is alleen afgekeurd op verroeste remleidingen dus dat word vandaag verholpen hoop ik. Enigste wat dan nog gedaan zou moeten worden is de centrale vergrendeling aan de bestuurderskant en een kleine lekkage in het blok ergens rechtsvoor in. Denk zelf dat het stuurbekrachtigings vloeistof is maar dat weet ik nog niet zeker. Niks mis met stalen velgen, rij zelf met de Golf 4 op staal en vind het prima zo, zie er weinig in om ze te vervangen voor een stel alu maar weet toch waar dat op gaat draaien dus laat maar Op 30-5-2019 om 13:04, Sentasi zei: Auto getuned met een sticker. 😎 Goed bezig Op 7-6-2019 om 15:54, Dr.Oppai zei: Oke gasten, ik heb uw expertise nodig. Heb vandaag twee keer m'n wagen moeten duwen (uiteraard op een van de meest drukke weg van Rotterdam, vlak voor de spits ). Wanneer ik het gaspedaal indruk reageert m'n motor daar amper op. M'n toerenteller springt dan wel (een beetje) op en neer waaruit blijkt dat er wel gas wordt gegeven, maar het lijkt dan alsof de motor het net niet wilt pakken ofzo. Na een paar keer uit- en aanzetten rijd hij weer als een zonnetje. In eerste instantie een paar honderd meter waarna hetzelfde weer gebeurde, na de tweede keer geen problemen meer gehad en heb ik het laatste stuk naar huis kunnen rijden. Iemand een idee wat dit voor verdammte sheisse is? Vaak is het als je hem uit zet, en weer start en hij doet het dan goed, dat is iets elektrisch/sensor gericht is gezien de storing dan weg gaat. Mechanisch zou het dan nog steeds moeten doen, maar goed, het blijft een auto dus die kunnen op de gekste manieren problemen geven. Gewoon naar de garage gaan, en dan komt het waarschijnlijk wel weer goed. Zelf ondertussen mijn motor rijbewijs gehaald een tijd terug, en ongeveer twee weken terug deze fiets gekocht: 2004 Honda CBR600RR, met 24.000 op de klok kan ie nog effe ertegen aan, niet direct de motor dat ik als eerste wou kopen maar ik ben er blij mee 😊 Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 juli 2019 Rapport Geplaatst: 28 juli 2019 Vraagje voor de techneuten onder ons. Sinds een tijdje heb ik een check engine light branden, vanwege een emissie dingetje ergens tussen de vuldop van de brandstoftank en de motor, volgens Google althans. Maar da's nogal ruim, wat zou het meest logische zijn om eerst te checken? Ik heb een uitlees apparaatje, vandaar dat ik weet dat het een emissie dingetje is. Foutcode P0446, Evaporative Emission System Vent Control Circuit. Een diagnostic test geeft als resultaat leak test passed, dus geen lekkage? Mijn vriendin haar auto heeft dezelfde melding, maar faalt deze test. Ze heeft dan ook een gat bovenin de brandstoftank. M'n tankdop zit goed dicht, als altijd. Ik vermoed wellicht het filter op de ontluchting van de tank, kan dat? Daar had ik van de winter wat issues mee, vanwege sneeuw en ijs. Filter was geblokkeerd en ik kon amper tanken, paar cent per keer voordat de boel overliep. Filter eraf gehaald, schoongemaakt, en sindsdien weer tanken als een malle. Als ik de melding wis, komt deze na een dag of 2-3 weer terug. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 september 2019 Rapport Geplaatst: 11 september 2019 Nu nog verder van huis. Auto heeft blijkbaar een grote beurt gehad bij 165.000 KM kwam ik achter. Vandaag ik en mijn vader men kleppendeksel eraf halen om te kijken hoe groot de lekkage van me kleppendeksel pakking is. Blijkt me distributieriem onder de olie te zitten en me behuizing kapot te zijn. Behuizing meteen besteld bij een Kia dealer. Distributieriem word ASAP vervangen. Word ook meteen een lekkage in het koelsysteem mee gepakt. En dan dacht je van alles af te zijn :7 Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 september 2019 Rapport Geplaatst: 13 september 2019 Dit grapje gaat je toch niet te veel kosten? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 september 2019 Rapport Geplaatst: 24 september 2019 (bewerkt) Zeg, volgens m'n handleiding heeft m'n brommer 10W40 4 takt olie nodig. Is dat gewoon de 10W40 die je ook voor de auto gebruikt of is '10W40 4 takt' weer een product op zich? Bewerkt: 24 september 2019 door Dr.Oppai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.