Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Overigens heeft Mythbuster en men leerkracht me ook ietwat overtuigd om een Seat Ibiza MK1 of Mk2 te kopen. :puh:

1. Ik vind het eerlijk gezegd echt prachtige wagens.

2. Het zijn zeer degelijke auto's.

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Veel beter dan de Slopels en de Ford eskrot :tu:

En nog beter dan die afgetrapte Golfjes en uiteenvallende citroëns. xD

Geplaatst:

Precies :tu:

Behalve dat gedeelte met de golfjes :schater:

Geplaatst:

Precies :tu:

Behalve Vooral dat gedeelte met de golfjes :tu:

Even verbeterd. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ohja, trouwens moechy, weet je dat een Ibiza op een Polo 6n of een golf 3 chassis staat met een golf 3 motor, en een gedeeltelijk een golf 3/polo 6n interieur, en enigste wat Seat is, is de logo :schater:

Uiteindelijk is VAG heel veel aan het recyclen wat dat betreft, Passats die zo de front kunnen overpakken van Skoda's en Seats, motors kunnen swappen(me zus had een Audi motor erin zitten, gewoon identiek) en zelfs chassis(gedeeltes) kunnen overnemen.

Een Audi TT is gewoon een Golf 4 met een ander jasje :clown:

@ Hierboven, tja, het is voor wat voor geld je zoekt ;) ofc. zijn de 200 euro kostende MK2 rommel, maar welke auto is onder de 500 haast niet afgetrapt?

Je moet geluk hebben of veel kilometers.

Een fatsoenlijke GTI kun je herkennen en daar betaal je ook voor ;)

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ohja, trouwens moechy, weet je dat een Ibiza op een Polo 6n of een golf 3 chassis staat met een golf 3 motor, en een gedeeltelijk een golf 3/polo 6n interieur, en enigste wat Seat is, is de logo :schater:

Uiteindelijk is VAG heel veel aan het recyclen wat dat betreft, Passats die zo de front kunnen overpakken van Skoda's en Seats, motors kunnen swappen(me zus had een Audi motor erin zitten, gewoon identiek) en zelfs chassis(gedeeltes) kunnen overnemen.

Dat weet ik :puh:. Ik had het dan ook niet over Golf zelf maar meer over die golfjes waarvan je van die bestuurders hebt die de golfjes letterlijk dood rijden.

Geplaatst:

Dat weet ik :puh:. Ik had het dan ook niet over Golf zelf maar meer over die golfjes waarvan je van die bestuurders hebt die de golfjes letterlijk dood rijden.

Oh, je bedoelt die gastjes die de schakelpook in het dashboardkastje hebben zitten :schater:

Geplaatst:

Oh, je bedoelt die gastjes die de schakelpook in het dashboardkastje hebben zitten :schater:

Ja en waarmee ze uiteindelijk in een golf rijden als in de tijd van de Flinstones.

Overigens heeft Mythbuster en men leerkracht me ook ietwat overtuigd om een Seat Ibiza MK1 of Mk2 te kopen. :puh:

1. Ik vind het eerlijk gezegd echt prachtige wagens.

2. Het zijn zeer degelijke auto's.

Zie je wel, ook jij krijgt 't virus :tu:

En niet te vergeten:

3. Ze kosten vaak geen drol :clown:

Die van mij was ook maar 350 euro he :D

Mk1 zou wel heel gaaf zijn overigens, zijn super zeldzaam op de weg nu, die zijn alleen niet zo héél degelijk :puh: In die tijd stond Seat nog bekend als auto's die uit elkaar vielen als je er alleen al naar keek :clown: Als je ooit naar een Mk1 op zoek gaat: Kijken of je er een kan vinden met een 'System Porsche'-stikker op te zijkant, grote kans dat er dan een piepklein 1.1(of 1.2?) motortje in ligt dat mede ontworpen is door Porsche :puh:

Morgen Seat meeting in Benthuizen bij 't Verbreepark of zoiets... Auto Service Van der Velden en Tuningparts de SO... Nog iemand hier die daar in de buurt woont of zo? :puh:

Mk3 Golfjes zijn er ook gewoon om af te trappen eigenlijk... Zijn er maar weinig van die in een dusdanig goede staat zijn dat 't zonde zou zijn om dat te doen, al mag ik het natuurlijk niet zeggen... Mk2 en Mk1 daarentegen.... Of een Caddy mk1 :D

Haat aan Slopel, serieus... Alleen de oude Manta is vet... Zelfs die van New Kids :clown: Nawja, die hele oude Opels waren soms ook wel gaaf, maar meestal waren ze nog steeds crappy...

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Dat ik die niet snap zal wel aan mij liggen :7

Dat ze zo hard op het gaspedaal trappen totdat ze door de ondergrond zitten? Snap je dat? :puh:.

Mk3 Golfjes zijn er ook gewoon om af te trappen eigenlijk... Zijn er maar weinig van die in een dusdanig goede staat zijn dat 't zonde zou zijn om dat te doen, al mag ik het natuurlijk niet zeggen... Mk2 en Mk1 daarentegen.... Of een Caddy mk1 :D

Haat aan Slopel, serieus... Alleen de oude Manta is vet... Zelfs die van New Kids :clown:

Ik vind die Manta dankzij new kids eigenlijk verneukt, ik vind zelfs de Ronal Turbo's niet meer zo mooi...

Er zijn nog wel genoeg goede MK3's hoor, alleen ook die kosten iets meer dan de beun 600 euro kostende MK3's.

Dat ik die niet snap zal wel aan mij liggen :7

Dat ze zo hard op het gaspedaal trappen totdat ze door de ondergrond zitten? Snap je dat? :puh:.

Oh zo, ja, nu snap ik hem pas :puh:

Vergeet trouwens niet het petje wat ze dragen, het liefste met 100% HC of MOH en hun pompende bass :bonk:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ik weet niet of het hier mag maar ik zie het nut er niet van om daarvoor een nieuw topic te starten .

Dus mijn vader heeft wat problemen met zijn Ford Galaxy , nl hij slaat heel snel af , daarmee bedoel ik dat je echt heeeeeeel rustig de koppeling moet loslaten of toch al zeker 3 of 4000 toeren maken eer je kunt vertrekken zonder stotteren.En dat is nie zo handig op kruispunten of voor het stoplicht het is al diverse keren gebeurt dat we midden in een drukke kruispunt zijn gestopt omdat de motor af sloeg . Levens gevaarlijk dus :D

Nu ik zie dat veel mensen hier verstand hebben van auto's , en vraag k dus ff hier wat het zou kunnen zijn dat hij zo snel af slaat .

Volgende week zowiezo naar de garage en daar es vragen maar ik ben gewoon benieuwd wat er zou zijn .

Het betreft hier een Ford Galaxy 2.0 TDcI uit 2007.

Groetjes en excuses als ik het hier niet mocht vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...