Mazzeltje Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Iedereen heeft van die stationwagens man... die zijn zo saai en burgerlijk. Maar daar is ook een reden voor. Stationwagens zijn namelijk erg ruim van binnen. Dus zijn ze goed geschikt voor een gezin. Vandaar dat de meeste gezinnen ook vaak een Stationwagen hebben. Ik zelf zou nu géén Stationwagen willen hebben. Het is gewoon niet mijn stijl. Maar ik moet wel zeggen. De BMW Stationcars zien er toch stoer uit. Ondanks dat het een Stationwagen is. Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Iedereen heeft van die stationwagens man... die zijn zo saai en burgerlijk. Maar daar is ook een reden voor. Stationwagens zijn namelijk erg ruim van binnen. Dus zijn ze goed geschikt voor een gezin. Vandaar dat de meeste gezinnen ook vaak een Stationwagen hebben. Ik zelf zou nu géén Stationwagen willen hebben. Het is gewoon niet mijn stijl. Maar ik moet wel zeggen. De BMW Stationcars zien er toch stoer uit. Ondanks dat het een Stationwagen is. Wat denk je van Volvo of Saab! Renault kan er ook wat van! Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Zo'n auto wil ik mee beginnen. Is m'n pa ook mee begonnen in z'n hippie jaren. Lekker zuinig, goede airco en goed geveerd (als je over een hobbel rijd tril je 10 km verderop nog na) Strakke scheurbak. Met een subwoofer erin, en de ramen klapperen eruit . Maar ik houd niet van basskeffertjes. Bewerkt: 16 juli 2007 door DJ Vincento Reageren
Juju Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Iedereen heeft van die stationwagens man... die zijn zo saai en burgerlijk. Maar daar is ook een reden voor. Stationwagens zijn namelijk erg ruim van binnen. Dus zijn ze goed geschikt voor een gezin. Vandaar dat de meeste gezinnen ook vaak een Stationwagen hebben. Ik zelf zou nu géén Stationwagen willen hebben. Het is gewoon niet mijn stijl. Maar ik moet wel zeggen. De BMW Stationcars zien er toch stoer uit. Ondanks dat het een Stationwagen is. Dan koop je toch een Amerikaan Pluspunten: - Ze zien der vet uit - Ze zijn zeeeeeeeeeker ruim - Iedereen kijkt je na - De ouwe zijn erg goedkoop - Je betaalt meestal geen belasting (voor een ouwe) Minpunten: - Ze zuipen nog erger dan de zwaarste alcoholist Reageren
Juju Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Wij hebben een Fiat Panda. Je weet wel, zo'n lelijke vierkante doos op wielen. Geld voor een betere hebben we niet. Klik hier, verberg je ogen, kan nachtmerries opleveren. EDIT: sorry voor de dubbelpost, had de laatste pagina niet gelezen. Bewerkt: 27 juli 2007 door Juju Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) mijn wagen: nee hoor zelf heb ik geen auto ik ben 12 mijn pa heeft een nissan almera mijn ma een toyota picknick en de vriendin van mijn pa een opel corsa Bewerkt: 27 juli 2007 door bavo lievens Reageren
Sandra Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Wij hebben een zee-groene Renault Megane station-wagen, lekker ruim idd Dan koop je toch een Amerikaan Pluspunten: - Ze zien der vet uit (niet iedereen hoeft een amerikaan vet te vinden) - Ze zijn zeeeeeeeeeker ruim (ben ik met je eens) - Iedereen kijkt je na (WIL je wel nagekeken worden?) (persoonlijk kijk ik mensen met 'dikke bak' op negative manier na ) - De ouwe zijn erg goedkoop (Ja, maar een hele hoop reparatie-kosten) - Je betaalt meestal geen belasting (voor een ouwe) (Wel betaal je hoop geld aan de garage) Minpunten: - Ze zuipen nog erger dan de zwaarste alcoholist (Ook mee eens) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Iedereen kijkt je na (WIL je wel nagekeken worden?) (persoonlijk kijk ik mensen met 'dikke bak' op negative manier na emo.gif ) dus kijkt ierdreen je na ja Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Garage is geen belasting he. Je betaalt wel denk ik met een oude Amerikaanse auto in totaal meer dan een nieuwe Europeaanse of Aziatische. Vooral aan benzine denk ik, en de reparaties zijn ook erg duur zoals Sandra al zei. Bij een hele kleine aanrijding kan de auto ook al total loss zijn omdat het zo duur is om te laten repareren, vooral omdat de onderdelen vaak niet meer worden gemaakt. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 en daarbij komt ook nog dat binnekort te wetten weer veranderd worden en het relatief gezien duurder wordt om zuipende auto's te nemen :/ Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Wij hebben een Ford Focus. Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Mijn vader rijdt een Volvo S60 En mijn moeder een Citroën "weetikveelwat" picasso. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) @hierboven: het zal wel een Citroen Xsara Picasso zijn? of is het zo'n nieuwe C4 Picasso? @daar weer boven :hmm , leuk wagentje zo'n kleine Lancia. Weet jij misschien ook hoeveel die verbruikt ? Bewerkt: 27 juli 2007 door Galiorix Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Deze auto gaan we in September kopen maar dan in het zwart : Het is het nieuwste model van de Volvo V70. Nu hebben we ook een Volvo V70 en wel deze : Maar dan in het donkerblauw hebben we deze. Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 wij geen doen samen met de buren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.