Sentasi Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Morgen Seat meeting in Benthuizen bij 't Verbreepark of zoiets... Auto Service Van der Velden en Tuningparts de SO... Nog iemand hier die daar in de buurt woont of zo? Wel foto's maken natuurlijk he. En ik woon er niet bepaald bij in de buurt.. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 @tonystarkiv Is toch echt iets voor de garage Het zou maar zo eens kunnen zijn dat er een fout zit in het motormanagement, dus met een simpele reset dat hij het weer doet Maar zoiets kan van alles zijn natuurlijk, lastig te oordelen met de info die je geeft Een fatsoenlijke GTI kun je herkennen en daar betaal je ook voor Mhoa, je moet gewoon goed opletten en weten waarop je moet letten In 2008 heb ik 4650 euro neergelegd voor mijn 206 GTI, toen nog 75900km op de klok Daarna heb ik door een garage extreem grote beurt laten doen voor 1000 euro, en voor de wijsneusen hier, nee, dat onderhoud was niet zelf te doen Morgen laatste deel van de uitlaat aan laten passen, ik ben benieuwd Reageren
moechy Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 @Mythbuster: Wat ik echt nice vind zijn die Seat MK2 in het zwart. Om te kwijlen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Een fatsoenlijke GTI kun je herkennen en daar betaal je ook voor Mhoa, je moet gewoon goed opletten en weten waarop je moet letten In 2008 heb ik 4650 euro neergelegd voor mijn 206 GTI, toen nog 75900km op de klok Daarna heb ik door een garage extreem grote beurt laten doen voor 1000 euro, en voor de wijsneusen hier, nee, dat onderhoud was niet zelf te doen Ik had het eigenlijk over de Golf GTI'tjes van +/- 20 jaar oud Bewerkt: 28 januari 2011 door GolfG60 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) @Mythbuster: Wat ik echt nice vind zijn die Seat MK2 in het zwart. Om te kwijlen. Kopen dan Die zijn er genoeg te vinden, is een populaire kleur. En anders laten overspuiten of zo als je (er) genoeg geld (voorover) hebt eventueel... Maar ik zou liever eens gek doen als ik jou was, alle jongeren tegenwoordig hebben zwarte of grijze auto's... Ibiza's hebben meestal kleuren die je niet zo vaak ziet: oranje metallic(super mooi vind ik), donkerpaars metallic, mintgroen(witte velgen = pimpheid!), knalrood(met oranje Ronal Multispaaks, echt masterlijk), donkerblauw metallic en lichtblauw, fel geel(net als de rally wagens ), metallic zwart, allemaal kleuren die ze fabriek-af kregen Cupra's hebben trouwens vaker metallic volgens mij Overigens, heb je wel eens een spierwitte(Alpine White) gezien? En dan vooral een facelift model.... Dat vind ik helemaal om te kwijlen, op witte of zwarte velgen Van CraigW op Seatcupra.net... Prachtig vind ik 'm Uiteraard ga ik foto's maken Goed dat je het zegt want denk dat m`n mobiel opgeladen moet worden(daar maak ik betere foto's mee dan met de fotocamera xD) @Tony: Zit er een hydraulische koppeling op dat je weet? Misschien is de koppeling wel gewoon verrot, of als het met kabel is(wat wel niet zal op zo`n nieuwe auto) moet ie gewoon bijgesteld worden... Hadden laatst een Seat Arosa op het werk, die had het ook... Voor de rest: Gewoon veel gas geven tijdens het optrekken denk ik, dan hou je het nog wel een weekje uit... Bewerkt: 29 januari 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 @Tony: Zit er een hydraulische koppeling op dat je weet? Misschien is de koppeling wel gewoon verrot, of als het met kabel is(wat wel niet zal op zo`n nieuwe auto) moet ie gewoon bijgesteld worden... Hadden laatst een Seat Arosa op het werk, die had het ook... Voor de rest: Gewoon veel gas geven tijdens het optrekken denk ik, dan hou je het nog wel een weekje uit... Het is een diesel, die laat je niet zomaar afslaan dusja. Hier in de buurt reed een gele Cupra, echt een vet ding Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Grapjas... Op slipcursus reden we ook met dieseltjes... Was zo gewend aan mijn koppeling dat ik dat ding wel 6 keer heb laten afslaan En me dan afvragen waarom m`n auto niet wil rijden, toen ik eenmaal een beetje gewend was aan die diesels daar en weer naar huis ging ... De auto van m`n pa slaat bij mij ook nog wel eens af(is een serie 1 Ford Focus TDDI), als ik er lang niet in gereden heb... Maar als je gewoon heel veel gas geeft dan slaat ie toch sowieso niet af denk ik?! I mean, als je echt veel gas geeft kun je de koppeling veel sneller laten opkomen, dus dan maakt het ook minder uit als je koppeling verrot is ... Geel was ik inderdaad nog vergeten lol Een van de beste maar meest zeldzame kleuren, kun je veel kleurcombo's op doet met zwarte of witte accenten Er rijd hier in Nederland ook een gele Ibiza 6k rond met een rally-look widebodykit(nietwél van plastic), die is echt gewoon hetzelfde als de Ibiza Evo 2 kit car... Best gaaf, maar vind de knipperlichten aan de voorkant niet passend Hoop dat die er morgen ook is, want dat is echt een vet ding. Zijn later trouwens nog wel 5 cm spacers onder gezet, voor en achter, maar heb daar geen foto's van... ziet er nu een beetje raar uit op die foto Bewerkt: 29 januari 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Grapjas... Op slipcursus reden we ook met dieseltjes... Was zo gewend aan mijn koppeling dat ik dat ding wel 6 keer heb laten afslaan En me dan afvragen waarom m`n auto niet wil rijden, toen ik eenmaal een beetje gewend was aan die diesels daar en weer naar huis ging ... De auto van m`n pa slaat bij mij ook nog wel eens af(is een serie 1 Ford Focus TDDI), als ik er lang niet in gereden heb... Maar als je gewoon heel veel gas geeft dan slaat ie toch sowieso niet af denk ik?! I mean, als je echt veel gas geeft kun je de koppeling veel sneller laten opkomen, dus dan maakt het ook minder uit als je koppeling verrot is ... Geel was ik inderdaad nog vergeten lol Een van de beste maar meest zeldzame kleuren, kun je veel kleurcombo's op doet met zwarte of witte accenten Wel eens de powerband van een diesel gezien? Meeste power zit onderin, bovenin blijft ie puur lopen door de toerental, onderin zit alle koppel. Meeste mensen die met diesels beginnen, is het juist daarvoor. Maar het is ook wat je gewend bent. En geel blijft gewoon een van de beste kleuren, lekker sportief. Als ik die Golf MK2 kan kopen waar ik toen inzat, deed ik het gelijk, was tevens de eerste GTI waar ik ooit inzat. Ding was fel geel/groen, beetje de kleur van een tennisbal, echt vet Dan aanpassen, met smoke rallye lampen erin, complete smoke achterlichten, licht getinte ramen, en mat zwarte velgen perfect Reageren
moechy Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 @Mythbuster nou je vind eigenlijk niet echt veel seat Ibiza diesels met minder dan 150.000km op de teller. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Idd als je veel toeren maakt dan slaat hij nooit af maar ik bedoel je gaat toch niet elke keer dat je optrekt de buurt wakker maken door toeren te maken (het geluid dus ). Maar zowiezo naar de garage Maandag. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Idd als je veel toeren maakt dan slaat hij nooit af maar ik bedoel je gaat toch niet elke keer dat je optrekt de buurt wakker maken door toeren te maken (het geluid dus ). Maar zowiezo naar de garage Maandag. Waarom niet vandaag? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Idd als je veel toeren maakt dan slaat hij nooit af maar ik bedoel je gaat toch niet elke keer dat je optrekt de buurt wakker maken door toeren te maken (het geluid dus ). Maar zowiezo naar de garage Maandag. Waarom niet vandaag? Niet iedere garage is open op zaterdag, en misschien hebben ze een afspraak staan voor maandag. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Hij is idd niet open vandaag en morgen ook niet dus maandag . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Idd als je veel toeren maakt dan slaat hij nooit af maar ik bedoel je gaat toch niet elke keer dat je optrekt de buurt wakker maken door toeren te maken (het geluid dus ). Maar zowiezo naar de garage Maandag. Waarom niet vandaag? Niet iedere garage is open op zaterdag, en misschien hebben ze een afspraak staan voor maandag. Meestal zijn de dealers wel open zaterdag, tenminste wel de grotere. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Meestal zijn de dealers wel open zaterdag, tenminste wel de grotere. Maar ik weet niet of hun überhaupt wel naar de Ford dealer gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.