-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 We hebben hem idd ook niet van een Ford dealer. We hebben hem van een garage genaamd Karrit Sports, hij is wel open op zaterdag maar ze nemen geen reparaties aan oftewel breng je u auto in op zaterdag en wacht je tot maandag zonder auto of wel breng je hem maandag in en kyken ze er meteen naar dus als we hem vandaag hadden gebracht zaten we heel het weekend zonder auto. We hebben nog een Ford Fiesta maar daar past niet heel mijn familie in eah . Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Idd als je veel toeren maakt dan slaat hij nooit af maar ik bedoel je gaat toch niet elke keer dat je optrekt de buurt wakker maken door toeren te maken (het geluid dus ). Maar zowiezo naar de garage Maandag. Waarom niet vandaag? Niet iedere garage is open op zaterdag, en misschien hebben ze een afspraak staan voor maandag. Meestal zijn de dealers wel open zaterdag, tenminste wel de grotere. Dealers zijn open, maar de monteurs zijn niet aan het werk en de werkplaats is gesloten Op zaterdag is allen de showroom open Anyway, mijn uitlaat is af Net ook even filmpjes gemaakt, lekker geluidje hoor Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Waarom wil je in godsnaam een diesel Moechy(waarom ik niet van diesel houdt weet ik ook niet )... gewoon een 1.4 benzine pakken, kun je heus wel betalen joh Ik heb vandaag in ieder geval een hele leuke dag gehad... De beloofde foto's: Polo met G40 motor Retegaaf 400 PK op deze Leon En mijn Ibiza, toen we nog maar met z`n vieren waren... Aangezien de meeting bij Seat dealer Van der Velden was stonden er binnen ook een hoop nieuwe Seats en een aantal occasions.. Nieuwe Ibiza(zat héél erg lekker moet ik zeggen!) (volgens mij)300+ Pk sterke Leon TFSI En deze 412 pk sterke Leon 2.0 TFSI DSG(Hij is trouwens in het echt meer paars metallic dan bruin metallic, was erg mooi ) Bewerkt: 30 januari 2011 door Mythbuster Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Jaloers op Mythbuster . Ik hou erg veel van die Seat Ibiza en dan nog zoveel PK ooo . Weet je ook wat voor auto er rechts staat op de laatste foto? Bewerkt: 29 januari 2011 door tonystarkiv Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Jaloers op Mythbuster . Ik hou erg veel van die Seat Ibiza en dan nog zoveel PK ooo . Weet je ook wat voor auto er rechts staat op de laatste foto? Kijk eens een foto erboven Bewerkt: 29 januari 2011 door GolfG60 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ow , oei haha hadk niet gezien. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ow , oei haha hadk niet gezien. Maakt niks hoor Btw, zo'n Seat staat ook bij ons bij het tankstation, alleen denk ik dat de eigenaresse een simpel blokje erin heeft liggen met die kit rondom Wel erg bruut, ook die achterkant is om te smullen Reageren
Rullez Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Voor de mensen die heb nog niet hebben gezien, mijn Golf 1.8T Word donderdag 18, en zaterdag me eerste rijles. Is kijken hoe ik het er vanaf ga brengen. @De Seat foto's: Ben zelf altijd fan geweest van Seat. Heb zelf nog een tijdje gekeken naar een Ibiza MK3 met een 20VT blok erin. Helaas niks leuks kunnen vinden. Mijn broer rijd een Leon MK1 ook topsport echt ene bruut ding. Ook een 20VT met een chip op maat. Hoorde laatst alleen dat hij hem wil inruilen voor een Leon v6. Dus maar even kijken wat er komt Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik vond die vorige velgen toch mooier ? Of was jij dat niet met die andere velgen ? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Jaloers op Mythbuster . Ik hou erg veel van die Seat Ibiza en dan nog zoveel PK ooo . Weet je ook wat voor auto er rechts staat op de laatste foto? Zoveel pk heeft die van mij niet hoor? :O Van die blauwe Ibiza weet ik het niet zo goed, was een Cupra maar volgens mij niet zo'n sterke motor.... Die auto rechts op laatste foto is inderdaad die grijze Leon TFSI Echt super mooi @De Seat foto's: Ben zelf altijd fan geweest van Seat. Heb zelf nog een tijdje gekeken naar een Ibiza MK3 met een 20VT blok erin. Helaas niks leuks kunnen vinden. Mijn broer rijd een Leon MK1 ook topsport echt ene bruut ding. Ook een 20VT met een chip op maat. Hoorde laatst alleen dat hij hem wil inruilen voor een Leon v6. Dus maar even kijken wat er komt Was gisteren ook een V6, man wat een bruut geluid... Maar ik zou dan wel zorgen dat er topsport bumpers op die V6 komen... De V6 heeft volgens mij standaard geen topsport bumpers of wel? Zijn wel hele brute wagens inderdaad. Heel veel succes met je rijles! Mijn eerste rijlessen waren ook in een Golf 4, 'n TDI Je golf ziet er erg goed uit , maar je moet wel echt naafkapjes regelen ofzo, want die bouten zo in het zicht vind ik wel een beetje bagger moet ik zeggen Hij's trouwens verlaagd of niet? :O Mooi man! Zie trouwens dat er naast je Golf ook een Leon staat? Mk3 of zo? Wel een beetje rare wielen daaronder Wintervelgjes mag ik hopen? Bewerkt: 30 januari 2011 door Mythbuster Reageren
Rullez Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Jaloers op Mythbuster . Ik hou erg veel van die Seat Ibiza en dan nog zoveel PK ooo . Weet je ook wat voor auto er rechts staat op de laatste foto? Zoveel pk heeft die van mij niet hoor? :O Van die blauwe Ibiza weet ik het niet zo goed, was een Cupra maar volgens mij niet zo'n sterke motor.... Die auto rechts op laatste foto is inderdaad die grijze Leon TFSI Echt super mooi @De Seat foto's: Ben zelf altijd fan geweest van Seat. Heb zelf nog een tijdje gekeken naar een Ibiza MK3 met een 20VT blok erin. Helaas niks leuks kunnen vinden. Mijn broer rijd een Leon MK1 ook topsport echt ene bruut ding. Ook een 20VT met een chip op maat. Hoorde laatst alleen dat hij hem wil inruilen voor een Leon v6. Dus maar even kijken wat er komt Was gisteren ook een V6, man wat een bruut geluid... Maar ik zou dan wel zorgen dat er topsport bumpers op die V6 komen... De V6 heeft volgens mij standaard geen topsport bumpers of wel? Zijn wel hele brute wagens inderdaad. Heel veel succes met je rijles! Mijn eerste rijlessen waren ook in een Golf 4, 'n TDI Je golf ziet er erg goed uit , maar je moet wel echt naafkapjes regelen ofzo, want die bouten zo in het zicht vind ik wel een beetje bagger moet ik zeggen Hij's trouwens verlaagd of niet? :O Mooi man! Zie trouwens dat er naast je Golf ook een Leon staat? Mk3 of zo? Wel een beetje rare wielen daaronder Wintervelgjes mag ik hopen? Ik weet niet of daar standaard topsport bumpers opzitten. Zitten zeer niet onder had ik dat sowieso gedaan. Tnx hoop dat me rijlessen een beet je gaat lukken. Naafkapjes liggen in de kofferbak en moeten er nog op, maar kan nergens het vw logo vinden met de juist diameter. Auto is inderdaad verlaagd, Laat hem lekker zo laag. En dan misschien bij mijn volgende auto een Air Ride van BSS in laten bouwen. Edit: Leon is van mijn moeder gewoon een 1.6je met haar winter sloffen. Volgende maand de zomer hoepels eronder gooien Bewerkt: 30 januari 2011 door Rullez Reageren
Rullez Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Jaloers op Mythbuster . Ik hou erg veel van die Seat Ibiza en dan nog zoveel PK ooo . Weet je ook wat voor auto er rechts staat op de laatste foto? Zoveel pk heeft die van mij niet hoor? :O Van die blauwe Ibiza weet ik het niet zo goed, was een Cupra maar volgens mij niet zo'n sterke motor.... Die auto rechts op laatste foto is inderdaad die grijze Leon TFSI Echt super mooi @De Seat foto's: Ben zelf altijd fan geweest van Seat. Heb zelf nog een tijdje gekeken naar een Ibiza MK3 met een 20VT blok erin. Helaas niks leuks kunnen vinden. Mijn broer rijd een Leon MK1 ook topsport echt ene bruut ding. Ook een 20VT met een chip op maat. Hoorde laatst alleen dat hij hem wil inruilen voor een Leon v6. Dus maar even kijken wat er komt Was gisteren ook een V6, man wat een bruut geluid... Maar ik zou dan wel zorgen dat er topsport bumpers op die V6 komen... De V6 heeft volgens mij standaard geen topsport bumpers of wel? Zijn wel hele brute wagens inderdaad. Heel veel succes met je rijles! Mijn eerste rijlessen waren ook in een Golf 4, 'n TDI Je golf ziet er erg goed uit , maar je moet wel echt naafkapjes regelen ofzo, want die bouten zo in het zicht vind ik wel een beetje bagger moet ik zeggen Hij's trouwens verlaagd of niet? :O Mooi man! Zie trouwens dat er naast je Golf ook een Leon staat? Mk3 of zo? Wel een beetje rare wielen daaronder Wintervelgjes mag ik hopen? Ik weet niet of daar standaard topsport bumpers opzitten. Zitten zeer niet onder had ik dat sowieso gedaan. Tnx hoop dat me rijlessen een beetjegaat lukken. Naafkapjes liggen in de kofferbak en moeten er nog op, maar kan nergens het vw logo vinden met de juist diameter. Auto is inderdaad verlaagd, Laat hem lekker zo laag. En dan misschien bij mijn volgende auto een Air Ride van BSS in laten bouwen. Edit: De leon is van mijn moeder, gewoon een 1.6je niks speciaals dus. Hij staat nu op zijn winter sloffen en volgende maand waarschijnlijk gewoon weer op de zomer hoepels. Zal binnenkort nog wel even een fototje posten van de Leon van mijn broertje. Reageren
moechy Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 @Mythbuster: Omdat diesel goedkoper is dan benzine, het veel beter rijdt en omdat een dieselmotor langer meegaat dan een benzinemotor. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 @Mythbuster: Omdat diesel goedkoper is dan benzine, het veel beter rijdt en omdat een dieselmotor langer meegaat dan een benzinemotor. Ligt eraan, als je meer dan 20000 km Anders is diesel inderdaad goedkoper per liter, maar de wegenbelasting is vele malen duurder Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 @Mythbuster: Omdat diesel goedkoper is dan benzine, het veel beter rijdt en omdat een dieselmotor langer meegaat dan een benzinemotor. Ligt eraan, als je meer dan 20000 km Anders is diesel inderdaad goedkoper per liter, maar de wegenbelasting is vele malen duurder En niet te vergeten dat diesel qua onderdelen duurder is en moeilijker te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.