RustyRustler89 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Wat een onzin, bij mij thuis rijden ze met een Volvo V50/C30(beide dezelfde motor en ecodrive diesel), en die trekken zeer goed én snel op hoor. Wat ben je ermee als je in 7.6 seconden aan 100 km/h zit? Juist, niks. Je kan wel wat pochen tegen vrienden, maar verder ben je er niks mee. Een auto die gemakkelijk 130 km/h haalt(om safe de 120 km/h te halen), niet teveel verbruikt en waar er genoeg mensen inkunnen. Da's zowat het enige wat je écht nodig hebt. Waar ik later mee wil rijden? Iets op 4 wielen dat rijdt en er niet te slecht uitziet. Verbruik mag niet te hoog zijn. Je mag wel een koekje hoor! Overigens wel grappig dat je het diesels hebt, lees nou nog eens mijn post, en dan het gedeelte over mijn pa's auto Maargoed, als er dingen als uitdagingen komen, wil ik graag gewoon meedoen Anyway, mijn auto heeft gewoon 5 zitplaatsen, een kofferbak, trekt makkelijk naar de 130, wel zo safe Verbruik, 1 op 12 gemiddeld, 1 op 16 bij 80 km/u En dat pochen, dat hoef ik niet zo zeer hoor Ik heb natuurlijk niet voor jan-met-de-korte-achternaam een GTI gekocht , als acceleratie en dat soort dingen niet zouden boeien had ik wel de 206 1.4 16V gehaald Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) In dat geval is mijn auto ( en bijna elke andere auto) perfect voor mij/jou/wie dan ook. Haalt gemakkelijk 130 km/h (om safe de 120 km/h te halen), gebruikt niet te veel, en er kunnen genoeg mensen inzitten. Alles wat je écht nodig hebt dus. Precies! Natuurlijk moet er wat design aanzitten, maar snelheid boeit me nou niet bijster veel. Je hebt er geen flikker aan door al die snelheidscontroles. Megapilot, spreek voor jezelf met wat onzin is en wat niet onzin is. Sommige vinden brandstofverbruik/snelheid/comfort/aantal mensen/etc. ook onzin en sommige niet. Zowat nergens kun je lekker snel rijden zonder de kans te hebben geflitst te worden, dus veel heb je er niet aan. Bewerkt: 2 februari 2011 door MegaPilot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Onze auto is blauw. Lekker offtopic Ontopic: Mijn buurvrouw heeft een gammele Opel Astra (5 deurs) gekocht voor 500 euro. Alleen maakt dat ding een geluid, Daar word je s'nachts gewoon wakker van, er ligt namelijk een dikke uitlaat onder. Geeft wel mooi geluidje daarom. en hij is vanvoor verlaagt Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 In dat geval is mijn auto ( en bijna elke andere auto) perfect voor mij/jou/wie dan ook. Haalt gemakkelijk 130 km/h (om safe de 120 km/h te halen), gebruikt niet te veel, en er kunnen genoeg mensen inzitten. Alles wat je écht nodig hebt dus. Precies! Natuurlijk moet er wat design aanzitten, maar snelheid boeit me nou niet bijster veel. Je hebt er geen flikker aan door al die snelheidscontroles. Megapilot, spreek voor jezelf met wat onzin is en wat niet onzin is. Sommige vinden brandstofverbruik/snelheid/comfort/aantal mensen/etc. ook onzin en sommige niet. Zowat nergens kun je lekker snel rijden zonder de kans te hebben geflitst te worden, dus veel heb je er niet aan. Zit toch niet zo ongelofelijk te drammen Jij hebt niets met auto's, wat doe je dan in dit topic? Je bent wel een heilig boontje zo te lezen, als je denkt dat je nergens te hard kan rijden.. Ik rij vaak genoeg 160 over de snelweg, en dan niet eens geflitst worden Ik zie het nu al voor me als jij voor me rijdt wanneer je eindelijk eens 18 bent en een rijbewijs hebt, wéér zo'n eentje die 70 gaat rijden op een 80 weg, en 300 meter voor een verkeerlicht gaat afremmen om brandstof te besparen Man man, je hebt nog niet eens de baard in de keel, en je komt nu al dit topic binnen wandelen, zonder ook maar iets er aan toe te voegen Dotz daar in tegen voegt wél iets toe Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 (bewerkt) MegaPilot is het niet eens zo te zien Ontopic: Als ik 18 ben zit ik te twijfelen tussen een Mazda 616 of een Honda Accord. Wat is volgens jullie beter? Bewerkt: 2 februari 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 MegaPilot is het niet eens zo te zien Ontopic: Als ik 18 ben zit ik te twijfelen tussen een Mazda 616 of een Honda Accord. Wat is volgens jullie beter? Beide auto's hebben hun voor en nadelen hé. Je hebt niet echt 1 de beste. Gewoon zelf alle voor- en nadelen van beide auto's tegen elkaar afwegen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Zit toch niet zo ongelofelijk te drammen Jij hebt niets met auto's, wat doe je dan in dit topic? Je bent wel een heilig boontje zo te lezen, als je denkt dat je nergens te hard kan rijden.. Ik rij vaak genoeg 160 over de snelweg, en dan niet eens geflitst worden Ik zie het nu al voor me als jij voor me rijdt wanneer je eindelijk eens 18 bent en een rijbewijs hebt, wéér zo'n eentje die 70 gaat rijden op een 80 weg, en 300 meter voor een verkeerlicht gaat afremmen om brandstof te besparen Man man, je hebt nog niet eens de baard in de keel, en je komt nu al dit topic binnen wandelen, zonder ook maar iets er aan toe te voegen Dotz daar in tegen voegt wél iets toe Ik ga normaal rijden zodat ik niet geflitst wordt, kunnen jullie 'volwassenen' best een voorbeeld aan nemen. Ik heb btw allang de baard in de keel.. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Boehoe, je zal maar even op een leeg stukje snelweg 150 km/h gaan rijden . Kom op zeg, die extra pk'tjes zijn af en toe best leuk . Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Zit toch niet zo ongelofelijk te drammen Jij hebt niets met auto's, wat doe je dan in dit topic? Je bent wel een heilig boontje zo te lezen, als je denkt dat je nergens te hard kan rijden.. Ik rij vaak genoeg 160 over de snelweg, en dan niet eens geflitst worden Ik zie het nu al voor me als jij voor me rijdt wanneer je eindelijk eens 18 bent en een rijbewijs hebt, wéér zo'n eentje die 70 gaat rijden op een 80 weg, en 300 meter voor een verkeerlicht gaat afremmen om brandstof te besparen Man man, je hebt nog niet eens de baard in de keel, en je komt nu al dit topic binnen wandelen, zonder ook maar iets er aan toe te voegen Dotz daar in tegen voegt wél iets toe Ik ga normaal rijden zodat ik niet geflitst wordt, kunnen jullie 'volwassenen' best een voorbeeld aan nemen. Ik heb btw allang de baard in de keel.. Dat kan, maar dat betekend niet dat andere dat ook willen. Geflitst worden gebeurd niet zo heel vaak, op bekende trajecten weet je die meestal uit je hoofd, en dan bestaat ook nog de kans dat die uit / kapot is. En op de autobahn lekker 130 km/h gaan rijden? Ik wil daar beunen met 200 km/h, lekker knipperlichtje naar links aan, raampje open, hand in kozijn, zonnebril met vookeur Ray-Ban op, en een sigaar in me bakkes Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Zit toch niet zo ongelofelijk te drammen Jij hebt niets met auto's, wat doe je dan in dit topic? Je bent wel een heilig boontje zo te lezen, als je denkt dat je nergens te hard kan rijden.. Ik rij vaak genoeg 160 over de snelweg, en dan niet eens geflitst worden Ik zie het nu al voor me als jij voor me rijdt wanneer je eindelijk eens 18 bent en een rijbewijs hebt, wéér zo'n eentje die 70 gaat rijden op een 80 weg, en 300 meter voor een verkeerlicht gaat afremmen om brandstof te besparen Man man, je hebt nog niet eens de baard in de keel, en je komt nu al dit topic binnen wandelen, zonder ook maar iets er aan toe te voegen Dotz daar in tegen voegt wél iets toe Ik ga normaal rijden zodat ik niet geflitst wordt, kunnen jullie 'volwassenen' best een voorbeeld aan nemen. Ik heb btw allang de baard in de keel.. Dat kan, maar dat betekend niet dat andere dat ook willen. Geflitst worden gebeurd niet zo heel vaak, op bekende trajecten weet je die meestal uit je hoofd, en dan bestaat ook nog de kans dat die uit / kapot is. En op de autobahn lekker 130 km/h gaan rijden? Ik wil daar beunen met 200 km/h, lekker knipperlichtje naar links aan, raampje open, hand in kozijn, zonnebril met vookeur Ray-Ban op, en een sigaar in me bakkes Je moet nog met je brommer leren rijden en je spreekt al over een auto . Overigens ben ik ook aan het uitkijken naar een Audi 80. Spijtige van de zaak is dat je er amper vind met minder dan 200.000 Km op de teller. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Je moet nog met je brommer leren rijden en je spreekt al over een auto . Overigens ben ik ook aan het uitkijken naar een Audi 80. Spijtige van de zaak is dat je er amper vind met minder dan 200.000 Km op de teller. Die dingen zijn niet kapot te krijgen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Je moet nog met je brommer leren rijden en je spreekt al over een auto . Overigens ben ik ook aan het uitkijken naar een Audi 80. Spijtige van de zaak is dat je er amper vind met minder dan 200.000 Km op de teller. Die dingen zijn niet kapot te krijgen True, er rijden in het dorp waar ik woon een paar mensen met stokoude Volvo's/Audi's, en die dingen rijden nog na 20 jaar dienst.. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 True, er rijden in het dorp waar ik woon een paar mensen met stokoude Volvo's/Audi's, en die dingen rijden nog na 20 jaar dienst.. Maar hopelijk rijden ze toch niet harder dan 120 km/u he Maarre, ik en volwassen, ik ben net 21 man! Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Je moet nog met je brommer leren rijden en je spreekt al over een auto . Overigens ben ik ook aan het uitkijken naar een Audi 80. Spijtige van de zaak is dat je er amper vind met minder dan 200.000 Km op de teller. Die dingen zijn niet kapot te krijgen True, er rijden in het dorp waar ik woon een paar mensen met stokoude Volvo's/Audi's, en die dingen rijden nog na 20 jaar dienst.. @ brommer, haha, jaa klopt Maar toch, dromen zijn er om je leven te vermooien En oude auto's zijn meestal niet kapot te krijgen, kzag laatst ook nog zo'n volvo 240, echt zo'n hele oude, vierkant model, meestal in de kleur rood, maar die dingen zijn ook niet kapot te krijgen. Zweden (right?) weten hoe je een auto moet bouwen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.