Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst:

In onze straat staat nu een Golf 5 ABT ( is tuningmerk ) met 300 PK. Alleen ik ben bang dat die binnen de korste keren wordt open gebroken, dit is namelijk wel zo'n wijk.. Ook zag ik vanmiddag een Golf 6 R en een VW Golf 5 GTI. static.gif

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil later een Peugeot 205 GTI. Die dingen zijn echt masterlijk. En van de snelste GTI's van die tijd.

Bewerkt: door Danoontje_nl
Geplaatst:

In onze straat staat nu een Golf 5 ABT ( is tuningmerk ) met 300 PK. Alleen ik ben bang dat die binnen de korste keren wordt open gebroken, dit is namelijk wel zo'n wijk.. Ook zag ik vanmiddag een Golf 6 R en een VW Golf 5 GTI. static.gif

Als je een goede daad wil doen had ik naar de eigenaar gelopen. Schijnt een verschrikkelijke run te zijn op de speciale uitvoering van de Golf 5. Grootste gedeelte door polen, ze noteren je chassisnummer, maken fotos etc. Weten sleutels te bestellen waarna ze gewoon in je auto kunnen komen en er weg meekunnen rijden zonder enige moeite.

Geplaatst:

Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk...

- Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT

- Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio

- Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne

- Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010

Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. :{

Geplaatst:

Als je een goede daad wil doen had ik naar de eigenaar gelopen. Schijnt een verschrikkelijke run te zijn op de speciale uitvoering van de Golf 5. Grootste gedeelte door polen, ze noteren je chassisnummer, maken fotos etc. Weten sleutels te bestellen waarna ze gewoon in je auto kunnen komen en er weg meekunnen rijden zonder enige moeite.

Ja, en er zijn speciale kastjes in omloop waarmee ze er ook gemakkelijk erin kunnen.

Die polen jatten ook bv. Ford Transits met airbags, er zit iets in waarmee je kunt skimmen.

Geplaatst:

Kan je beter een oude Dodge Charger vragen. Als je toch geld teveel hebt. Dat zijn tenminste de echte.

Geplaatst:

Kan je beter een oude Dodge Charger vragen. Als je toch geld teveel hebt. Dat zijn tenminste de echte.

Of een auto waarbij het niet zonde is dat ie hem in de kreukels rijdt.

Geplaatst:

Ja, en er zijn speciale kastjes in omloop waarmee ze er ook gemakkelijk erin kunnen.

Die polen jatten ook bv. Ford Transits met airbags, er zit iets in waarmee je kunt skimmen.

Toen ik vanochtend keek was de auto weg, hij heeft het dus gehaald. poehpoeh. static.gif

Nu staat er op die plek van die Golf een nieuwe Mazda 6 GT-M. icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

In London zijn toch wel heel wat exclusievere auto's te vinden of niet?

Die Porsches zie je veel op de autobahn of de snelweg van België, daar heb ik er toen ook een stuk of drie ervan gezien in een uur tijd.

Geplaatst:

lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

In London zijn toch wel heel wat exclusievere auto's te vinden of niet?

Klopt, kheb nog wat foto's van een Corvette C6. Verder ook nog Ferrari's, Maserati's en Lambo's gezien, maar daar heb ik geen pics van.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood :engel:

Die Dodge Charger STR8 GT 2010, is eigenlijk van mijn broer maar hij gebruik hem nooit (weet niet waarom) en daarom wou hij hem aan mij geven over een paar jaar als ik mijn rijbewijs heb gehaald! :*D

Dus vandaar..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...