GekkieJ01 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk... - Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT - Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio - Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne - Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010 Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood Die Dodge Charger STR8 GT 2010, is eigenlijk van mijn broer maar hij gebruik hem nooit (weet niet waarom) en daarom wou hij hem aan mij geven over een paar jaar als ik mijn rijbewijs heb gehaald! Dus vandaar.. Vind je het erg als ik er niks van geloof? Foto's pls. ^^ Vanmiddag wezen proefrijden in een nieuwe Mazda 6 II SportBreak 2.0 SVT Business Edition, we zijn een beetje aan het rondkijken voor een vervanger. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 (bewerkt) Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk... - Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT - Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio - Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne - Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010 Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood Die Dodge Charger STR8 GT 2010, is eigenlijk van mijn broer maar hij gebruik hem nooit (weet niet waarom) en daarom wou hij hem aan mij geven over een paar jaar als ik mijn rijbewijs heb gehaald! Dus vandaar.. Vind je het erg als ik er niks van geloof? Foto's pls. ^^ Vanmiddag wezen proefrijden in een nieuwe Mazda 6 II SportBreak 2.0 SVT Business Edition, we zijn een beetje aan het rondkijken voor een vervanger. Vindt ik niet erg hoor, ik maak morgen wel een Foto en post hem op Photobucket met als bewijs mijn naam eronder. (Lord-Vortex) Ik kan hem nu toch niet maken want het is donker. Bewerkt: 4 februari 2011 door Lord-Vortex Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk... - Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT - Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio - Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne - Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010 Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood Ik zie het probleem niet, hoe minder verwende nesten op de weg hoe beter Overigens hebben ze kennelijk wel geld voor die auto's, maar niet voor een camera met flitser Reageren
thug Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Wij hebben 3Auto's, best veel eigenlijk... - Mijn Vader's auto: Porsche 911 Turbo GT - Mijn Moeder's auto: BMW 645 Cabrio - Mijn Ouders hun auto/gezins auto: Porsche Cayenne - Over een paar jaar krijg ik een: Dodge Charger STR8 GT 2010 Jaah, ik weet mijn ouders zijn Rijk kan er niks aan doen. lol heb je wel rijbewijs??begin dan eerst met een oud wrak vooraleer je met die doodskist rijd wand anders wordt het je dood Die Dodge Charger STR8 GT 2010, is eigenlijk van mijn broer maar hij gebruik hem nooit (weet niet waarom) en daarom wou hij hem aan mij geven over een paar jaar als ik mijn rijbewijs heb gehaald! Dus vandaar.. slecht plan geloof me,iemand dat ik ken wou een splinternieuwe porsche kopen de verkoper rade hem aan om eerst een paar maanden met een veel ouder model te rijden omdat zoiets heel anders werkt dan normale autos,en die dodge als eerste wagen?ik denk het niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Net me eerste les gehad in een Golf 6 wat rijd dat lekker zeg Hier nog de beloofde foto van me broer zijn topsport. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Ik zie het probleem niet, hoe minder verwende nesten op de weg hoe beter Overigens hebben ze kennelijk wel geld voor die auto's, maar niet voor een camera met flitser Dacht net hetzelfde. Pics or it didn't happen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 (bewerkt) Vindt ik niet erg hoor, ik maak morgen wel een Foto en post hem op Photobucket met als bewijs mijn naam eronder. (Lord-Vortex) Ik kan hem nu toch niet maken want het is donker. Waar blijven ze? T zou leuk zijn als je jezelf of een deel van jezelf erbij op de foto zet(of een briefje op neerleggen met je naam erop), anders kun je gewoon je naam erop photoshoppen terwijl 't een plaatje van internet is @Rullez: Je broer was er zeker niet op de Seat meeting op 29 januari? daar stond precies eenzelfde Leon Bewerkt: 5 februari 2011 door Mythbuster Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Ik heb problemen, met foto's maken. A.U.B niet gaan claimen dat ik het allemaal opzet. Maar mijn Fotocamera kan wel foto's maken enzo maar, nou ben ik mijn Stekkertje waarmee ik mijn Foto's naar mijn Computer kan overzetten kwijt. Ik heb overal gezocht, en ik heb verder geen Foto Camera in huis. Dat was de enige. Ik kom er laat mee omdat ik het was vergeten te posten. Maar 1 ding a.u.b niet gaan claimen dat het allemaal nep is want dan ga ik hem nooit posten. En trouwens, voor het geval dat jullie denken dat het nep is: Waarom zou ik claimen dat ik later een Dodge Charger STR8 GT krijg? Dank jullie wel voor jullie begrip, ik baal er namelijk wel van dat ik mijn stekkertje niet kan vinden. Maar zodra ik hem heb gevonden post ik hem hier. Nogmaal mijn excuses. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Wat toevallig :schater: Kon je pappie voor dat geld niet beter even een degelijke telefoon voor je kopen Huidige telefoons kan je meteen vanaf uploaden Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Wat jammer nou... Toch maar weer No pics or it didn't happen? Reageren
Rullez Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 @Rullez: Je broer was er zeker niet op de Seat meeting op 29 januari? daar stond precies eenzelfde Leon Als er precies zo een stond met dezelfde velgen etc. zou het hem kunnen zijn geweest. Enigste probleem is hij heb 28e de sleutel van ze nieuwe huis gekregen en de dag daarna de hele tijd verbouwd dus ik denk niet dat het hem is geweest. Weet eigenlijk uberhaupt niet echt meer of hij nog naar meetings gaat. Vroeger ging hij elke meeting af.... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Mijn moeder rijdt in een donkergroene Hyundai Lantra. Ik weet niet precies welke uitvoering, dus ik kon geen geschikt plaatje vinden. Maar goed, het ding heeft z'n beste tijd duidelijk gehad en ziet er echt niet meer uit. Twee aanrijdingen achter de rug, en inmiddels al heel wat kilometers op de teller. Hij rijdt nog, maar daar is ook alles mee gezegd. Helaas is mijn moeder nogal verknocht aan de auto, dus ze schaft pas een andere aan als het écht niet anders kan. Ik zie haar het liefst in een Chrysler 300 rijden, maar ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Mijn moeder rijdt in een donkergroene Hyundai Lantra. Ik weet niet precies welke uitvoering, dus ik kon geen geschikt plaatje vinden. Maar goed, het ding heeft z'n beste tijd duidelijk gehad en ziet er echt niet meer uit. Twee aanrijdingen achter de rug, en inmiddels al heel wat kilometers op de teller. Hij rijdt nog, maar daar is ook alles mee gezegd. Helaas is mijn moeder nogal verknocht aan de auto, dus ze schaft pas een andere aan als het écht niet anders kan. Ik zie haar het liefst in een Chrysler 300 rijden, maar ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden. Hoezo? Chrysler 300C, 16.500 euro Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Beide zussen van mij hebben sinds kort ook een nieuwe auto: Peugot 107 en Peugot 206 Waarvan de echtgenoten een VW Golf hebben en een mini cooper uit me hoofd Toch leuke auto's wanneer je in hartje Amsterdam woont, waar de parkeergelegenheid uitermate goed geregeld is Reageren
Mythbuster Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Nou, heb binnenkort(27e) weer een Seat meeting, en aangezien ik m`n auto eigenlijk toch wel stoerder vind als hij al een beetje verweerd is, leek het me wel slim om 'm nu vast te poetsen... Vóór(alleen gewassen)... Tussen/alleen Commandant Cleaner 4): Na/gewaxt(leek net alsof ie ineens weer dof werd :'() Nogmaals... vóór: Tussne: Na/gewaxt: *Volgende keer deur dicht doen bij 't foto maken * Deze is overigens een beetje dof, aangezien ik dat spatbord zelf gespoten had bij heel warm weer(lak was al bijna opgedroogd voor hij op 't spatbord zat ) Kennelijk werkt Commandant ook op stalen wielen, punt is dat die van mij zo verroest als de *pieep* zijn, dus vind ze eigenlijk beter als ze wat viezer zijn maar ja, ten tijden van de meet'n'greet zijn ze wel weer mooi vies . Heb de naafkapjes ook opnieuw gespoten trouwens Bewerkt: 6 februari 2011 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.