RustyRustler89 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Een rare smaak Vies vond je mooi, en dof vind je stoer Achjah, ieder zijn eigen keus Geef mij maar glazend en schoon! En je 'old-school' verhaal kennen we wel, maar dof is niet oldschool hoor Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Een keer is wel genoeg hoor Bewerkt: 6 februari 2011 door RustyRustler89 Reageren
moechy Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Een keer is wel genoeg hoor Duw dan ook niet zoveel op die knop. NOg 2 maand en 10dagen voor ik 18 word . Nu die brommer nog verkocht krijgen en een auto vinden. Reageren
Faex Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Aston Martin DBS: :eten: :$ Reageren
moechy Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Aston Martin DBS: :eten: :$ En die heb jij even thuis staan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Reageren
moechy Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Reageren
Rullez Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Reageren
moechy Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Tenzij je er lang voor hebt gespaard. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Tenzij die ernaast nog een voor de Funritjes een Porsche GT heeft, en voor het cruisen een RS6 avant. ^^ Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Tenzij je er lang voor hebt gespaard. Hier in de wijk weet ik er zo 2 te vinden :$ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Tenzij je er lang voor hebt gespaard. Hier in de wijk weet ik er zo 2 te vinden Oeff, ik vind hem echt lijken op de DB9. Heb zelf ook plaatjes van een DB9 waar wij achter zaten met een snelheid als 170/180.. En dat met een Nissan Micra van me oma Reageren
moechy Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Tenzij je er lang voor hebt gespaard. Hier in de wijk weet ik er zo 2 te vinden Oeff, ik vind hem echt lijken op de DB9. Heb zelf ook plaatjes van een DB9 waar wij achter zaten met een snelheid als 170/180.. En dat met een Nissan Micra van me oma Een Nissan Micra 1.0 dat 170/180 kan? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Nee lullo, die wilt ie in de toekomst. Verzekering voor dat ding alleen al is meer dan een maandloon Als je zo'n auto kan kopen kan je een degelijke verzekering ook nog wel betalen.... Tenzij je er lang voor hebt gespaard. Hier in de wijk weet ik er zo 2 te vinden Oeff, ik vind hem echt lijken op de DB9. Heb zelf ook plaatjes van een DB9 waar wij achter zaten met een snelheid als 170/180.. En dat met een Nissan Micra van me oma Een Nissan Micra 1.0 dat 170/180 kan? Klik Staan de topsnelheden/HP/Motorinhoud/0-100/etc. van Nissan auto's. En ja, ik zie daar een Micra 1.2 van 2003 die al 168 gaat, dusja Reageren
moechy Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Tgoh man wat wil ik men auto... Heb alleen het gevoel dat ik die brommer niet verkocht krijg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.