Jump to content

moet er een trauma helikopter komen in GTA IV


GTA freakje

moet er een traumahelikopter komen in GTA IV?  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. vind jij dat er een traumahelikopter moet komen in GTA IV?

    • Ja, tuurlijk dat is veel leuker.
      66
    • nou ik vind de ambulance leuker.
      19
    • nee, traumahelikopter is saai!
      7


Recommended Posts

Het zou vet zijn als er een ongeluk gebeurd en dan komt eerst de politie en als het te ernstig is de ambulance of miss wel de brandweer en de ambulance kan dan weer trauma heli oproepen enZ:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA freakje

    4

  • TomHagen

    3

  • b4rtsimps0n

    2

  • IV trailer

    2

Ik heb liever de Ambulance, met zo'n helicopter.... Lijkt me zo langdraaaaaaaaadig ;)

als je bedoelt dat je op de heli moet wachten als je dood bent? je hebt ook nog nooit met een ambulance meegehoeven

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel leuk dat er helikopters landen, om gewonden te vervoeren indien er een slachting komt :schater: .

En wat ik daarbij wil, is dat je de helikopters ziet landen op het dak van ee ziekenhuis, dit zou pas erg realistisch zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er eerst een ambulance komt, en als die niet goed bij het slachtoffer kan komen, moet de helicopter pas komen. dat is in het echt ook.

ja zoiets.

en dan kunnen ze opeens niet landen!

crashen ze.

moeten er opeens een paar ambulances komen.

trouwens.

het lijkt met wel leuk als er ook brancards in komen.

dan is het nog echter! ^_^

Een traumahelicopter hoeft niet per sé te landen. hij kan ook blijven zweven bovende grond en dat een medewerker een brancard met slachtoffer erin legt. dus als ze de AI van de traumahelicoper hoog maken zal ie nie snel crashen.

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het 1ste is cool kan handig zijn als je achtervolgt wordt rap naar het dak van het ziekenhuis en weg ben je

ja en dan de brancards laten zakken en die agent van de stoep af halen. :schater:

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel realistisch zijn als mensen werden afgevoert in brancards. maar wat nu ook wel geinig en vaag is dat als je eenmaal een paar doden plus wat ambulance persooneel hebt dan gaan ze reanimeren zodat jij ze weer neer kan halen en dan sla je ze weer neer en dan worden ze gereanimeerd etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind ook dat er een traumahelicopter in het spel moet komen. Omdat er in het echt ook traumahelicopters zijn en ze het spel realistich willen laten lijken, denk ik ook wel dat traumahelicopters er in voor gaan komen. Ook zou je er bijvoorbeeld weer missies mee kunnen doen net als bij de ambulance.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel beter zijn. Als iemand nu kapotgeschoten en vervolgens overreden is wordt hij opgehaald door een ambulance, in het echt zou dat met een trauma helicopter zij.

:cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...