NandroDavids Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Voor zover ik het begrijp wil je dus eerst een thumbnail, die vergroot wordt als je er met je muis over heen gaat, en dat dat plaatje de link is naar het grote plaatje in een popup? Ik namelijk nog een script liggen dat heel misschien (De kans is klein) is wat je bedoeld. Volgens mij komt het script van Anouksweb, maar ik weet het niet zeker...Ik heb daar (Anouksweb) even gekeken, maar ik heb niet kunnen vinden wat ik wil. Maar misschien als je een voorbeeldje hebt van dat script, dan kan ik zeker weten of dat het script is wat ik wil. Maar je beschrijving klopt, dus als je 'm hebt en met me zou willen delen zou dat tof zijn Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 De popup ontbreekt bij het scriptje, maar dat zou er nog wel in kunnen. Ik probeer die er nu in te zetten, maar de popup verschijnt steeds niet Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Sorry, NandroDavids. Mij lukt het niet om het aan te passen Ik heb er meerdere keren naar gekeken, maar met deze scripts lukt het mij niet. Op de een of andere manier is een script sterker en passeert dus de ander als ik ze bij elkaar wil voegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.