Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 http://blog.koehntopp.de/uploads/lordi.jpg klik erop op dat zijn echte coole Hard-Rockers. ik vind dat ze vete muziek maken. En wel grappige kleding aanhebben. Ik vind ze echt goed in muziek. Ik luister elke dag naar hun muziek. En wat vinden jullie ? Vind je dat ze coole muziek maken ? Rene-GTA. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Verkeerd forum. Klik Persoonlijk vind ik Lordi slecht, een schreeuwerige muziek. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Nou hoe die Hard-Rockers spelen met hun gitaar enzo is wel vet om te zien. Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ieder zijn eigen mening maar ik vind het niks Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Verkeerd forum. Klik Persoonlijk vind ik Lordi slecht, een schreeuwerige muziek. Vind ik ook. Ik hou niet van die muzieksmaak. Ook zien ze er raar en lelijk uit. Maarja ieder zijn smaak hè. Bewerkt: 14 juni 2007 door spoeky Reageren
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Het nummer is 1x wel leuk om te horen (Ze hadden het eurovisie ook terecht gewonnen maar die Rus Dima Bilan had ik het meer gegunt.) maar na een tijdje niet meer leuk.. Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Heb koppijn van de muziek en de liedjes die ze spelen(niet van eht muziekgenre),echt met Hardroch Haluijja,moest het Hardcore Haliluja zijn dan ging het nog gaan,maar die muziek! Reageren
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Och....... In Nederland hoor je ze gelukkig niet (meer) Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik vind het jammer dat niemand van jullie die muziek niet leuk vinden. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik vind de kleding geweldig, ook een van de factoren waarmee ze het eurovisie songfestival 2006 hebben gewonnen. Maar de muziek is niet mijn smaak. Reageren
Verrity Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik vind het jammer dat niemand van jullie die muziek niet leuk vinden. Wat ik uit deze post opmaak is dat iedereen die muziek juist wél leuk vindt! "Niemand vindt de muziek niet leuk" Ik snap 'm niet! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Blegh, geef mij maar Tokio Hotel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik durf het geen eens aan te klikken. Ik lees al dat het herrie is en daar heb ik een hekel aan.. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 *Eerste Lordi fan meld zich* K kan bijna alles wel aanhoren en vind ook Lordi echt geweldig. Ze hebben een aantal fantastische nummer zoals The Devi is a Loser Bring it On Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Eindelijk een die wel van Lordi"s muziek cool vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.