demontventoux Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Heel veel liedjes ken ik nog niet van Lordi maar voor zover ik ze wel gehoord heb vind ik ze echt wel goed klinken. Ruige rock, en toch niet overdreven. Hun winnend eurosongnummer Hard Rock Halleluja vind ik goed, ook Would you love Monster man klinkt goed. Hun beste dat ik tot nu toe hoorde is Devil is a Loser. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vind Devil is a Loser ook heel goed. En How is your Daddy. Mijn moeder en vader vinden die muziek ook helemaal niks. En ze vinden dat die pakken veel te overdreven zijn. :$ Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik vind Devil is a Loser ook heel goed. En How is your Daddy. Mijn moeder en vader vinden die muziek ook helemaal niks. En ze vinden dat die pakken veel te overdreven zijn. :$ Ik geef ze gelijk! de pakken van hun zijn wel lol maar het muziek vind ik niks dat kan veel beter Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik vind Devil is a Loser ook heel goed. En How is your Daddy. Mijn moeder en vader vinden die muziek ook helemaal niks. En ze vinden dat die pakken veel te overdreven zijn. :$ Heel veel mensen vinden het herrie. Ik hou sowiezo niet van hardcore en rock muziek. Geef mij maar Pop en Hip Hop muziek. Maarja wat jij wil. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Nou het komt uit Finland en die hebben wel de Euro Songfestival dus ik dat heel veel Finnen die muziek wel leuk vinden en in Nederland denk ook wel veel. Want hun hebben ook de Euro Songfestival gekeken, die Finnen vinden het te gek denk ik. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik vind ze wel goed. Ik heb zelfs een rap-freestyle gegeven op Hard Rock Hallelujah Reageren
Squidward Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Wel grappige pakkende muziek, maar ik vind ze naar mijn mening te soft. Reageren
Sandra Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Ik ken niet zoveel nummers van hun. Maar hardrock halleluha vind ik zeker de beste. Over 1 weken ga ik ze live bekijken Bewerkt: 24 juli 2007 door Sandra18[NL] Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb hard rock helejulah helemaal grijs gedraaid, dus nu kan ik et nie meer aanhoren, en de rest ken ik niet. Hun pakken vindt k een beetje kinderachtig eik, verkleden als monstertjes kom op man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.