Jump to content

loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gta sa aan het spelen loopt hij vaak vast of het scherm word zwart en sa gaat gewoon door of hij loopt totaal vast dan blijft alles hangen hoe kan dit en hoe lost ik dit op wat ik word hier helemaal gek van

Geplaatst:

Heb je dit bij andere spellen ook? Want dan heb je kans dat het aan je videokaart ligt. Mischien moet je die updaten via de site van jouw videokaart.

Het kan ook zijn dat je pc gta sa gewoon niet aankan. Dan de pc het niet meer aan en loopt hij vast. Het helpt vaak ook als je je pc opruimt. Dus dat je programma's die je niet meer gebruikt verwijderd. Zok krijg je meer plek en heb je minder kans dat hij vastloopt. ;)

Geplaatst:

Je kunt ook proberen om "gta_sa.set" te verwijderen uit de map "San Andreas User Files" in "Mijn Documenten". Dit is vaak een oplossing voor je problemen.

Daarnaast kan je proberen hem even opnieuw te installeren. Heb je mods gebruikt? Dan is ook herinstalleren de oplossing.

Tot slot wil ik vragen of er misschien krassen op je DVDrom zit, dan kan het zijn dat hij hem niet meer pakt. Ook kan je proberen om hem schoon te maken met een beetje water en een zachte doek.

Succes. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had dit probleem ook, ik heb het gefixt door de stekker van m'n PC eruit en erin te stoppen terwijl hij nog aan staat. Rare oplossing en slecht voor je PC maar het hielp wel bij mij :bier: Dit kan misschien een nood-oplossing zijn, veel succes !

Bewerkt: door Kinzorro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...