Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik kan geen geluid horen van radiostations, alleen van User Track Playah Ik hoor ook geen stemmen tijdens cutscenes... En voor de rest klinkt alles als een echo. Reageren
Advancegta Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Dan heb je een illegale versie van Vice City. Als je dit al hebt vanaf de installatie, heb je denk ik het geluid niet mee geinstalleerd. Want je kan bij de installatie ervoor kiezen of het geluid op je computer wordt gezet of dat het geluid op de CD blijft. Het beste is om te herinstalleren (savegames blijven) en dan ervoor te kiezen om het geluid mee te installeren. Dan hoor je wel geluid te hebben tijdens cut scenes en als je dat niet hebt wijst het op een illegale versie Bewerkt: 15 juni 2007 door Advancegta Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Dan heb je een illegale versie van Vice City. ... Is er geen andere conclusie? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Als je dit al hebt vanaf de installatie, heb je denk ik het geluid niet mee geinstalleerd. Want je kan bij de installatie ervoor kiezen of het geluid op je computer wordt gezet of dat het geluid op de CD blijft. Het beste is om te herinstalleren (savegames blijven) en dan ervoor te kiezen om het geluid mee te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.