lennyboy Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 ik wil graag gta sa mu;tiplayer doen dat je vrij rond kan lopen en schieten maar als ik dat heb gedwonload en geinstaleerd kreeg ik 1000de foutmeldingenietsover fb00000 of zo iets wie kan mij helpen Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Probeer de browser fix eens. Die kan je hier downloaden. Klik op de eerste link. Hierna klik je op opslaan als. Pak het uit als je het hebt gedownload. Hij vraagt of je samp.exe wilt vervangen. Doe dat. Als het goed is krijg je nou geen foutmeldingen meer! Reageren
kevin software Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Probeer de browser fix eens. Die kan je hier downloaden. Klik op de eerste link. Hierna klik je op opslaan als. Pak het uit als je het hebt gedownload. Hij vraagt of je samp.exe wilt vervangen. Doe dat. Als het goed is krijg je nou geen foutmeldingen meer! of je houd enter in xD Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Probeer de browser fix eens. Die kan je hier downloaden. Klik op de eerste link. Hierna klik je op opslaan als. Pak het uit als je het hebt gedownload. Hij vraagt of je samp.exe wilt vervangen. Doe dat. Als het goed is krijg je nou geen foutmeldingen meer! of je houd enter in xD Die ENTER werkte niet bij mij, ik had een of andere andere toetsencombinatie ctr + alt + esc ofzo... weet het niet zo goed meer.. NOUJA Het beste is toch nog altijd de patch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.